1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) velké kolo pod magnetem
Vyladění se dělá tak, že se přidávají podložky mezi solenoid, který tahá za to vahadlo které přestavuje vidličku v ozubeném kole a mezi víko motorové skříně. Znamená to pokaždé rozebrat ten vahadlový mechanismus, odmontovat a vysunout solenoid (dvě matice M6), navlíknout podložku ve tvaru těsnění které tam je, smontovat, vyzkoušet... a pořád dokola.
Jde o to, že startér se musí roztočit až v okamžiku, kdy jsou zuby mírně v sobě. A ta pozice záleží právě na podložení solenoidu i na tloušťce těsnení pod motorovým víkem. Stačí tam dát silikon místo papíru a už se načasování lehce změní.
Háček je v tom, že to ani tak nebude nikdy stoprocentní. Protože když nejsou zuby natočené tak, aby mohly zapadnout mezi sebe, solenoid stejně sepne a napne pružinu, která má po pootočení kol startérem "střelít" to přestavné kolo na místo. A pokud jsou okraje zubů roztemované, pravděpodobnost úspěchu klesá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10406 | 14.5.2024 v 11:01 _Kovboj_ |
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago | LenkaLucka | 27 | 29.4.2024 v 11:20 Weisner |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | vajdi217 | 70 | 1.11.2023 v 13:20 Gumovník |
dotaz Yamaha XV 1100 Virago | Pernek | 2 | 26.9.2023 v 09:52 Kolja73 |