globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vyber moto
4.8.2013 v 20:43
Po delší zvažování jsem se rozhodl TDM pustit do světa ač ji mám vyšperkovanů tak prostě už si "nesedneme" a jizde je spíše o tom se krotit než si jizdu užít.Tak jsem se teda rozhodl ji prodat a koupit něco sportovnějšího.TDM mi vyhovuje v jak ve výkonu,pohodlí..atd ale zasadní problém nastane jak přijde zatačkovitá cesta...TDM mně prostě omezuje v limutu náklonu,stupačky uz mám do pulky zedrané,škrklí boční stojan,paku zadní brzdy...takže když jedu tak abych si to užil tak se stane že zatačka se zavírá a ja trnu jestli mně prostě nezastaví nějaká součast motorky a neskončím v protisměru.Tak říkám fajn,koupim sportovního cestaka.Ale trochu mne zarazilo to že jsem se dnes jel projet na FZS6 r.v98 motorku kterů nemam ošahanů a jel se projet jen za dědinu,cestou zpět projiždím "normalně" esíčka a škrk prava,škrk leva...takže opět stupačky moc nízko.Nejraději bych SS ale dalši důležité kriterium je pohodlí spolujezdce jelikož dost jezdím s mladou....
Takže potřebuji moto:
-podobný nebo větší vykon oproti TDM
-pohodlí spolujezdce(nemusí byt tak dobré jak na TDM Ale urcite ne "bobek" na SS)
-vyš položené stupačky
-2V,3V,4V to mně je celkem šumák
-cena do 70tis.
Uvazoval jsem o -B12 ale nevím jesli ty stupačky nebudu opět nizko...
-VFR800 prijde mi celkem starý desing ale mozna kdyby byla vymazlena..
Skuste dat nějaké navrhy protože už fakt nevím..


1 reakcí na tento příspěvek Vyber moto

4.8.2013 v 23:38 | Nahoru | #1
Na fotky nehleď jsou rok staré,klopení už mám vychytanější,tento rok jsem byl na motoskole na okruhu a drzel krok s Pepovou skupinou a nebyl nejpomalejsi ve skupine a pepa mi neřekl ani popel takže myslim že v tom problém nebude.S podvozkem máš trochu pravdu ale na TDM to jinak nepujde(bavil jsem se o tom i se servisakem na okruhu) kdyz pritvrdím zadek tak nepritvrdim k tomu adekvatně předek takže se to pak chová "nedotačivě" proste se spatne zataci...dá se to eliminovat tým že ubereš plyn ale pak zas neudřžíš idelaní stopu...proste na enduru "sportovní" podvozek neuděláš(pokud se nebavim o výměně tlumičů).
E:Zvášt na 850 která je jestě trochu braná i na pole... 9tka má podvozek sportovnější..

Naposledy editováno 04.08.2013 23:40:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber moto

5.8.2013 v 00:00 | Nahoru | #2

M.a.x píše: ...dá se to eliminovat tým že ubereš plyn ale pak zas neudřžíš idelaní stopu.....


Tohle právě asi není dobře.
Když není moto pod plynem - pod tahem, pak právě zadek klesá.
Aby neklesal, je třeba jet pod tahem.
Při akceleraci jde motka vzadu nahoru.
Takže ubrání nebude to pravé, jen to sníží dolu ty stupačky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 2 Včera v 21:04 Gahan37
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist