globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nemužu se rozhodnout
ahojte mam takovy dylema ...
chci si koupit nove moto a nemuzu se rozhodnout jestli hondu NSR nebo CBR (125) nebo yamaha YBR 125
prosim vas o vyjadrení kladu a zaboru techto motocyklu
dekuji ;)
(sorry vim ze tyto dotazy tady jsou porad ale musel jsem se zeptat :D )
moto využivam každy den jezdim na nem do prace a do skoly a samorejme i po vyletech a td proto potrebuji spolehlyvou motorku jezdil jsem chvily (asi zhruba 1mesic na yamaha DT 125 ale bouzel jsem ji pucil kamaradovi a sla do srotu :( nemel jsem prachy na novou moto a tak jsem si koupil simsona s51e jenze neni to ono ... ted kdys uz jsem neco nasetril tak chci si koupit motorku ktera je hlavne spolehlyva ! (naky nahac nebo neco sportovnejsiho ....)
Anketa: tak kterou ?
Honda NSR 125 R
29%
8
Honda CBR 125 R
29%
8
Yamaha YBR 125
32%
9
jinou
11%
3
Předchozí
1 2
Následující

nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 22:36 | Nahoru | #1
Nejdříve se rozohodni jestli chceš 2takt nebo 4takt když je v tvém výběru Honda NSR 125 což je dvoutakt. Ale podle tvého příspěvku bych doporučil 4-takt (ať už spolehlivost, jízda každý den,malá spotřeba). Vlastním Honda CBR 125R a najezdil jsem 6000km a ani jeden problém

2 reakcí na tento příspěvek nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 22:43 | Nahoru | #2
Kolik měříš ? řikejte si co chcete, ale CBR je pro prcky nebo holky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 22:47 | Nahoru | #3
EveryBady> 190cm na 85kg +- :D :D taky mam ten pocit ze cbr neni pro mou postavu :(

nemužu se rozhodnout

Skvělá odpověď, děkuji! 25.7.2013 v 22:49 | Nahoru | #4
Na denodenní dojíždění do práce jednoznačně čtyřtakt! NSR125 je ostrý, maloobjemový, vysokootáčkový dvoutakt, stavěný na sportovní pojetí jízdy a "kochačky" při dojíždění jeho životnost nezvýší, ba leckdy naopak a navíc vyšší spotřeba a nutnost relativně častých (oproti čtyřtaktu) oprav a repasí motoru provoz citelně prodražuje. A budeš-li s ním jezdit "sportovně", opět to zaplatíš vysokou spotřebou.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 22:58 | Nahoru | #5

EveryBady píše: Kolik měříš ? řikejte si co chcete, ale CBR je pro prcky nebo holky...



Ale prd

cbr a nsr je uplně o něčem jiném, takže čti, hledej a rozhodni se sám

1 reakcí na tento příspěvek nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 23:02 | Nahoru | #6
Na ty malinkaty Hondicky zapomen. S touhle postavou koukni na Varadero.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 23:20 | Nahoru | #7
JR..> 125kovej dvouvalec ???? tam nebude spotreba o moc jina nez u 2t ne ? doporucovali mi i yamahu tdr (ANO VIM JE TO 2T)

(reakce na) nemužu se rozhodnout

25.7.2013 v 23:26 | Nahoru | #8
magmartom> Zrat to bude hovno a je to jedna z mala malorazek k tvoji postave. Na CBR bys byl jak na detskym kole. Jeste koukni na CBF, ale to je taky motorka pro 160cm holku. Ten Varan mi prijde nejrozumnejsi.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 00:04 | Nahoru | #9

magmartom píše: JR..> 125kovej dvouvalec ???? tam nebude spotreba o moc jina nez u 2t ne ? doporucovali mi i yamahu tdr (ANO VIM JE TO 2T)



Spotreba je skoro stejna jako u jednovalce - porad je to motor o stejnem objemu produkujici pouze o trochu vyssi vykon, mnohem uspornejsi nez dvoutakt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 00:05 | Nahoru | #10
magmartom> Souhlas s JR.., je jedno, zda je motor 125ccm jednoválcový, nebo dvouválcový... při správném seřízení a způsobu jízdy budeš mít spotřebu 2.5 - 3l/100km, možná se dostaneš i ke dvěma litrům. Kámoš se na ně dostal i s Tine125 (čínská kopie CA12 Rebel, řadový dvouválec). Kdežto u dvoutaktu se budeš pohybovat kolem 5l/100km a k tomu ještě olej a opravy... S tvými proporcemi bude skutečně XL125V nejlepší. Měl jsem sice (180cm/102kg) před pár týdny možnost projet se na CBR125 a nedělalo mi problém se na ní poskládat (a to jsem invalida, co sotva přehodí nohu přes sedlo a zvedne nohy na stupačky), ovšem šlo jen párkilometrový úsek. Na delší cestě by to pochopitelně tak "růžové" nebylo.
CBR125 má hlavně jednu "vadu dosti podstatnou" a sice, že je to motorka určená svou stavbou vyloženě pro sportovní styl jízdy, kdy neustále vysedáš, přesedáš, zkrátka měníš polohu - jenže výkon motoru 125ccm takovou jízdu neumožňuje a když na ní pojedeš strnule, beze změn polohy, záhy Tě budou bolet ruce i záda - možná jsi někdy viděl jet někoho na SS přes město 50km/h, kdy sedí vzpřímeně, levou rukou si podpírá zezadu kříž a pravou jen zlehka drží plyn - to je právě ono, aby se "srovnal", jelikož jet na takové motorce trvale 90, natož 50km/h, jest zkrátka utrpením.

Na cestovní pojetí jízdy rozhodně YBR125, nebo, pro větší postavu, XL125V.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 00:33 | Nahoru | #11
J.M.K.> JO

nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 18:45 | Nahoru | #12
A co Hyosung GT125? Velká motorka,nebudeš na ní jak vosa na bonbonu. A koupíš jí za cenu CBRka.
Vyrábí se jako naháč i kapota.

nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 20:00 | Nahoru | #13
Rozhodně 2T NSR, 4T ve 125ccm nemá vůbec žádný smysl. Akorát toho budeš po půl roce litovat že tě to nebaví :)

1 reakcí na tento příspěvek nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 22:56 | Nahoru | #14
Hyosungu se vyhnout obloukem... ten může doporučovat jen ten, kdo neopravoval motor zničený následkem upadlých ventilů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 23:29 | Nahoru | #15
J.M.K.> Ja myslim, ze s opravou motoru ma Hipik siroky zkusenosti

nemužu se rozhodnout

26.7.2013 v 23:41 | Nahoru | #16
Varadero !!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 00:00 | Nahoru | #17
JR..> Trefa do černého... měl jsem právě prvně sto chutí napsat něco ve smyslu, že on je skutečně ten pravý, co má co radit ohledně tohoto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 00:05 | Nahoru | #18
J.M.K.> Nevim jak tebe, ale me jeho rada neprekvapila.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 00:11 | Nahoru | #19
JR..> Mě právě také ne. Před časem tu se mno jeden místní uživatel řešil opravu motoru Hyosung XRX125, kde se právě utrhl spodek jednoho ze 4 ventilů a nechtěj vidět ten bordel na hlavě a pístu. Hlavu musel poslat na repasi, ventily nové a dokonce i vahadla byla v místě kontaktu s vačkami docela fest vydřená. Ale nakonec motor šlape dodnes. Kdežto svěřit takovou opravu hipíkoj, tak můžeš motor leda dát na ponk coby těžítko.
A motory GT125 a GT650 byly lámáním ventilů "proslulé".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 00:31 | Nahoru | #20
J.M.K.> Prave proto mu ho doporucuje. Kazdej debil si umi vzit Hondu a proste jezdit. Ale machr ten zvlada i ctyri opravy behem jedny vyjizdky.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 12:10 | Nahoru | #21
JR..> Jenže je opravit a "opravit" (= rozjebat i nerozjebatelné). A snad každému je jasné, do jaké "kategorie" by zrovna Hipík patřil.

1 reakcí na tento příspěvek nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 12:28 | Nahoru | #22
varadero je řekl bych lepší volba jak cbr

viděl bych to varadero, ybr, cbr na dennodenní dojíždění 2T ne

(reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 12:42 | Nahoru | #23
ok rozhodl jsem se proto varadero .... ale chci se zeptat na co si u nej davat pozor a jak je to s opravama a sehnanim dilu dik vsem za nazor ;)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 16:33 | Nahoru | #24
J.M.K.> Blbec zůstane blbcem. Co se dá dělat. Jediný co mě překvapuje, že tě to stále baví. Dále poruchy nastávaly hlavně na jedný vadný sérii GT650. Podívej se na to, co o tý motorce píší majitelé tady na fóru. Nikomu se nesere.

A kdyby něco, těmahle kecama dáváš najevo hlavně svou vlastní omezeneost. Co má znamenat výraz "svěřit opravu hipikój"? Proč sem taháš něco, co naprosto nesouvisí s tématem? Nikdy sem netvrdil, že se odborník na opravy zadřenejch motorů, tak proč to sem sereš?

(reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 18:27 | Nahoru | #25
Hippieguy> Ty jsi odbornik na to, jak rozjebat fungujici Nastestitech Hyo.... tolik nejezdi, takze se moc neserou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 19:45 | Nahoru | #26

Hippieguy píše: J.M.K.> Blbec zůstane blbcem. Co se dá dělat. Jediný co mě překvapuje, že tě to stále baví. Dále poruchy nastávaly hlavně na jedný vadný sérii GT650. Podívej se na to, co o tý motorce píší majitelé tady na fóru. Nikomu se nesere.

A kdyby něco, těmahle kecama dáváš najevo hlavně svou vlastní omezeneost. Co má znamenat výraz "svěřit opravu hipikój"? Proč sem taháš něco, co naprosto nesouvisí s tématem? Nikdy sem netvrdil, že se odborník na opravy zadřenejch motorů, tak proč to sem sereš?



Ano, kdo to říká, ten to je a střelená husa se vždycky ozve.

Projdi si znovu všechna svá témata a když nadhazuješ "omezenost", tak jestlipak Ti ta Tvá umožní po zpětném pročtení témat pochopit, proč se každému skutečnému mechanikoj zježí vlasy, když uvidí kluka, jako jsi Ty, se šroubovákem v ruce.

"Nikdy jsem netvrdil..." - příště nám pověz tu o perníkové chaloupce, ta je mnohem lepší.

"...na jedné vadné sérii GT650..." - jak chceš potom vysvětlit, že už jsem viděl X typů motorů Hyosung a všechny s upadanými ventily? Příště prosím tu o Červené Karkulce.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

27.7.2013 v 22:06 | Nahoru | #27
J.M.K.> Moc keců, málo argumentů! A ta hláška s perníkovou chaloupkou už taky neni tak vtipná, jak bejvala.

nemužu se rozhodnout

29.7.2013 v 20:41 | Nahoru | #28
Já mám 185 cm .. a 90 kg .. sice vypadám jak vosa na medu ale jede na 125 ccm ! Jeli jsme s kámošem taky má 90 kg .. takže 180 kg na motorce a letěla s náma 105 km/h a to jí moc netahal !!

(reakce na) nemužu se rozhodnout

1.8.2013 v 06:53 | Nahoru | #29

J.M.K. píše: Ano, kdo to říká, ten to je a střelená husa se vždycky ozve.

Projdi si znovu všechna svá témata a když nadhazuješ "omezenost", tak jestlipak Ti ta Tvá umožní po zpětném pročtení témat pochopit, proč se každému skutečnému mechanikoj zježí vlasy, když uvidí kluka, jako jsi Ty, se šroubovákem v ruce.

"Nikdy jsem netvrdil..." - příště nám pověz tu o perníkové chaloupce, ta je mnohem lepší.

"...na jedné vadné sérii GT650..." - jak chceš potom vysvětlit, že už jsem viděl X typů motorů Hyosung a všechny s upadanými ventily? Příště prosím tu o Červené Karkulce.



Tebe to ještě neomrzelo? Máš pravdu,ale víš že mu není pomoci.
Já jen čtu a bavím se nad jeho výplodama.Sním je to marné.

(reakce na) nemužu se rozhodnout

1.8.2013 v 07:00 | Nahoru | #30

Hippieguy píše: J.M.K.> Blbec zůstane blbcem. Co se dá dělat. Jediný co mě překvapuje, že tě to stále baví. Dále poruchy nastávaly hlavně na jedný vadný sérii GT650. Podívej se na to, co o tý motorce píší majitelé tady na fóru. Nikomu se nesere.

A kdyby něco, těmahle kecama dáváš najevo hlavně svou vlastní omezeneost. Co má znamenat výraz "svěřit opravu hipikój"? Proč sem taháš něco, co naprosto nesouvisí s tématem? Nikdy sem netvrdil, že se odborník na opravy zadřenejch motorů, tak proč to sem sereš?



Nic proti tobě,ale když jsem si pročetl vše co jsi napsal tak by mě zajímalo na co odborník vůbec jsi? Když se podívám na vše na co jsi sáhl tak jsi vše zničil a pořád tu všem radíš? To mi hlava nebere.Já třeba motorům nerozumím a taky se do toho nezapojuji,když o tom nevím.Ale ty? Neber to ve zlém.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 Včera v 23:04 Ozzy_
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 9 Včera v 22:37 Kohlstein
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76


TOPlist