globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejdou dva válce
Hoj mám problém. Po uplné rozborce motoru mi nejdou dva prostřední válce. Svíčky venku hází jiskru, směs dovnitř jde,trysky krásně práší, ale prostě to na 4 nejde. Nějaké tipy?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 11:38 | Nahoru | #1
Tak nezbytné je to vždy, stejně jako nové hlavové šrouby/štefty. Opodstatnění, jelikož je to křivý...tak se to rovná, nebo sis myslel že se to rovná proč? protože nějakej Jarda z JZD horní/dolní tam narval kilo silikonu a už druhej den to jezdí, neznamená, že se to tak dělat má nebo bys se to tak dělat mělo. Jelikož jsem vzdělanej v oboru, je mi z tohodle prostě na zvracení, zvlášť u tý busy, kde se dělají celokovová těsnění a vysokopevnostní štefty. Já nevím kolik si za svuj život uděla motorú, já jich za sebou "pár" mám a pokud jednou sundám hlavu, je standartní postup srovnat obě dosedací plochy, použít nové těsnění pod hlavu a zásadně nové šrouby/štefty. Protože nějaký diletant ušetřil 700Kč a třeba mu to 2 tejdny jezdí...neni duvod k tomu aby se na světě přestali vyrábět těsnění pod hlavu a začal se tam rvát silikon. Potom není divu, že se toho chytnou další(páč jardovi to jezdí vole žejo) a pak nemáme v zahraničí vypadat jak parta idiotú, tu vizitku nám už nikdo neodtrhne, není ale dúvod rozšiřovat JZĎácký praktiky mezi veřejnost a ještě to tady obhajovat jako správnej postup! Je to zásadně špatně! Pro mně za mně, ať si to tam nakidá - moje to neni ale naprosto nesouhlasim s nějakym obhajování tohodle incestu tady! Je to špatný, zvrácený ale pokud to majiteli nevadí OK ale nestavte to tady jako standart a normální - to totiž neni a nikdy nebude!

(reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:30 | Nahoru | #2
Jenda_FZR> Jestli při každé demontáži motoru rovnáš hlavu a válce , tak to ti z nich časem nic nezbyde....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejdou dva válce

10.7.2013 v 12:41 | Nahoru | #3
Jenda_FZR> ještě jednou se tě zeptám, ty si viděl a měřil můj blok a hlavu, že tak zarputile tvrdíš že je to křivý? :) A ještě jedna poznámka k tomuto tvému výblitku. Tmel není korektní a absolutně správná možnost, je to pouze možnost, která není ideální ale v momentálních podmínkách byla jediná. A co se týče tvých ušetřených 700 korun, tak dle tvého standartního postupu by to bylo jen za šrouby,podložky a těsnění 5116 korun českých + pošta. Takže milý vzdělaný, někdy se prostě použije varianta, která není striktně předpisová, ale měla by fungovat. Ale celkem obdivuju tvoji houževnatost tady tak zběsile a agresivně prosazovat standartní postup, i když všichni vědí jaký je Já se tu ptal na možnosti, ne na postup který mám v manuálu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist