globalmoto_kveten





Téma: jawa 23,20,21
 
25.5.2013 v 16:01
Zdar hoši,mám prosbu,potřeboval bych půjčit na víkend v červnu nějakýho fichtla.Pořádáme s bráchou delší trasu a já nemám na čem jet.Kupovat ho nechci ,když ho celý rok nevyužiju.Jde mi jen o jednu jízdu.Samozřejmě vrátím ho ve stejném stavu.Nabízím 1.000Kč a plnou nádrž.Platná STK podmínkou.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 23,20,21

25.5.2013 v 18:05 | Nahoru | #1
Tak to jsem zvědavý kdo Ti ho půjčí,protože ženská a motorka se nepůjčují,nebo taky" čeho se chceš zbavit,to půjč".Já sám bych si motorku radši nikdy nepůjčil,protože zákon schválnosti říká,že se zákonitě něco vysype a co pak budeš dělat?Volat původnímu majiteli,hele ono to nejede,měl jsi to určitě rozbitý ,už když jsi mi to půjčoval a tak..... Jestli chceš někam jet na motorce tak si ji kup.

(reakce na) jawa 23,20,21

25.5.2013 v 18:24 | Nahoru | #2
Vítězslav_Máří> No,jestli se tomu dá říkat motorka.Ale máš svým způsoboem pravdu že se někdy něco podělá...Já ale nepatřím k těm který se těmto problémům vyhybaj, a pokud sis to pořádně přečetl tak tam píšu že ji vrátim v původním stavu.Prostě mi příjde zbytečný to kupovat na jednu akci,a aby to pak stálo celej rok v garáži...Přece to neni tak drahej stroj a pochybuju že to má v dnešní době někdo na každodenní ježdění nebo na výlety.

jawa 23,20,21

25.5.2013 v 19:30 | Nahoru | #3
Tak to se někde potkáme Jedeme taky po ČR...cca 1500 km

Btw. Když zapátráš, tak za 1000 Kč sezeneš i s TP . Dalsiho litra das za opravy a máš perfektní stroj.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 23,20,21

25.5.2013 v 20:41 | Nahoru | #4
Já to myslel tak,že většinou se to podělá zrovna když nechceš.Znám to z vlastní zkušenosti.Měl jsem autoveterána,byli to jen 2 auta v ČR a celkem 5 v Evropě,DAF 55 Variomatic,fakt unikát,půjčil jsem ho známému na sraz a oprava mne stála skoro 20tis a to jsem si to dělal sám,jen díly stály tolik a ten co si to půjčil,byl do té doby dobrý kamarád,jen nic nezaplatil,kamarádství ztroskotalo a já si teď kamarády už jen vybírám.Jinak fakt si Pionýra pořiď ,není to špatná investice,já mám takhle Simsona skutra.

(reakce na) jawa 23,20,21

26.5.2013 v 00:00 | Nahoru | #5
Vítězslav_Máří> To auto jsem jednou viděl na vlastní oči a přišlo mi, že ty varce musely být dost zranitelné, když byly nekryté a vystavené veškerému bordelu z vozovky. Také tam prý dost haprovalo to podtlakové ovládání a pak to škubalo a táhlo na stranu. Možná, že zrovna tohle je ten případ.

jawa 23,20,21

26.5.2013 v 22:33 | Nahoru | #6
Tohle na tom videu spíš vypadá,jako děravá trubička nebo hadička k pravému variátoru.Jinak to byl snad jediný osobák ,který jsem měl s uzávěrkou diferenciálu,byla schopná fungovat do 40km/hod,motor v tom byl Renault,obsah 1307ccm.Fungovalo to dobře,tedy do té doby než mi ten kamarád rozsypal rozvodovku a automatickou spojku.Jen nezvyk byl s páčkami pod volantem,blinkry napravo a přepínání světel nalevo.Mělo to spoustu vychytávek,ale to je na dlouhé povídání,mám tu pár fotek a natočenou videokazetu ze závodů veteránů.

jawa 23,20,21

26.5.2013 v 22:41 | Nahoru | #7
Uzávěrka se na přání montovala třeba i do Fiatu 132 a kor s tím motorem 2.5D to byl nezničitelný dříč. Mám F128 a tam jsem se také divil, jak mi všici tvrdili, že na to třípáčkové ovládání pod volantem by si nezvykli. Přitom mně to nedělalo problém. Spíš se mně pletou hodiny - u Punta jsou na stropě u špíglu, kdežto u Accentu na horní hraně středního panelu (nad výdechy), takže kolikrát podvědomě koukám nahoru a hledám u špíglu hodiny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist