Uzavřeno 15.08.2013 v 14:11 uživatelem Stefix
1 reakcí na tento příspěvek Jízda na sucho a klapání z motoru
Kontrolka tlaku je tam dobrá leda tak na indikaci zastavení motoru za jízdy (třeba při řazení), jak za jízdy problikne, je už pozdě - při nejmenším už budou v háji vačky. Proto je třeba pořád udržovat hladinu na maximální hodnotě a kontrolovat před každou vyjížďkou a radši i na zastávkách (počkat 10 minut, než olej steče).
Jestli byl motor opravdu na suchu, tak se modli. Ale přidřená klika by nepravidelně kovově klepala, pravidelné klepání udělají ventily, i když tady nejsou vahadla, vačky zabírají přímo do zdvihátek. Nedá se ovšem vyloučit, jestli se podložky chodem na sucho nevydřely.
Šponovák a řetěz bys měl zkontrolovat každopádně, ale jestli bude řetěz na výměnu, tak nezávidím - vede prostředkem motoru, takže jeho výměna není zrovna hračkou.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda na sucho a klapání z motoru
Je mi záhadou, že před měsícem sem to měl v servisu kde řikali, že ventily jsou ok a řetězovku mi tam nastavili a prej ta je taky ok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |