paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jawa 350 - legenda stále pokračuje
9.5.2013 v 09:54
JAWA Moto v současné době připravuje na homologaci pro český trh svůj legendární motocykl JAWA 350. Pokud budou všechny úpravy dostatečné pro splnění dnešních homologačních kritérií, bude tento model opět v oficiálním prodeji a bude jej tedy nově možné přihlásit pro provoz na pozemních komunikacích.
Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje

12.5.2013 v 19:36 | Nahoru | #1
Ono moc si nedělám iluze ani o stavu teď, Blata je težko socialistický podnik, když se mi dnes dostaly pod ruka ČMN 2009, kde píše blata, jak chcou být perfektní firma, vyrábět ve velkým, jak homologace na 500 kusů pro ně nemá smysl atd., tak jsem asi nepochopil, kde všecky ty Blaty jezdí...
Pokud jde o patenty, přijde mi, že třeba na Hondě CB 750 možná ani žádný patent není... otázka je, jestli to zákazník vůbec potřebuje...
Honda CX je na srovnání špatný stroj, je to motorka z doby, kdy se nešetřilo v továrnách, zákazníků bylo dost, a všeobecně je to uznávaný etalon kvality. Nabídka katalogu Hondy té doby je asi jako soupis všech vyrobených typů jaw a čz dohromady... Ty ku*vy kapitalistický tak strašně plýtvaly
Mně stačí jawa 638, až nebude, koupím něco jiné. O značku mi až tak nejde. Boty si taky můžu koupit kdekoli, jestli mám chodit k Baťovi, musím mít důvod.
Ten vodník motor v modré jawě už vypadá dost sofistikovaně - otázka je, jestli je to vůbec výrobek jawy, je někde fotka holý motor? Ono je něco jiné odlít do písku vzducháč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje

12.5.2013 v 21:01 | Nahoru | #2
laďa-prášil> Zrovna Honda je naopak jeden z patentnich silencu, ktera ma propatentovano temer vsechno co dela a to uz hodne dlouho, vzhledem k jejich zaberu je tech patentu opravdu nepocitane. S tou CX500 mas mozna pravdu v tom smeru, ze Honda vyrabela tehdy diametrialne kvalitnejsi a propracovanejsi komponenty nez tehdejsi Jawa(kterou tlacili az na vyrobni nakladove dno - vsechno z lisovaneho plechu, ram co videl chrom-molybden z velke dalky apod.), takze v lepsim pripade by konkurentem byla tehdejsi Guzzi. Blata je jen dalsi z podvodniku, ktery jen diky medialni masazi vydelal penize. Treba jeho zarucene cesky 125ky s cinskym motorem a dalo by se pokracovat epizodou MotoGP, nebo 8milionovou dotaci na vyvoj 50ccm 4T motoru do kolobezky Blatino, za ktery narokoval 18mil nakladu.

...jo jinak ten vodnik samozrejme JE Jawsky, je to evoluce prave toho vyse zmineneho vzduchace, pri podrobnejsim pohledu je to videt. Zajimava je viditelna inspirace Divisovem u vzduchace.

Naposledy editováno 12.05.2013 21:07:27
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist