Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)
Naposledy editováno 12.05.2013 22:13:15
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Jindra650 píše: Montyjawa> Moje chyba, popletlo se mi to jak jsem na ten vykres nejakou dobu nevidel, 400 byla retezem(ten vrsek - tesneni vika s pulkulatym tesnenim tomu nakonec napovida) a teprv 420 remenem. Mel jsem furt zafixovanej ten remen, ale ten vykres je 420 a ne 400. On mi totiz kdosi rikal, ze v Divisove meli "ozrcadlenou" hlavu na remen a puvodni 400 mela pry vzniknout jako "ozrcadlena" plochodrazka.
Jen pro zajímavost. Právě z tohoto motoru zdědila převodovku jawa 250/593. Proto ta robustnost, která měla přenášet velké kroutící momenty..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
MartinED250 píše: Jen pro zajímavost. Právě z tohoto motoru zdědila převodovku jawa 250/593. Proto ta robustnost, která měla přenášet velké kroutící momenty..
Robustní...Jediná převodovka na mých dosud deseti motocyklech, kde jsem byl nucen měnit kolečka, byla Praga ED250. To je tatáž převodovka, že? A to řazení - skvost . Takže nelitujte, že se tyhle motory nevyráběly, byste se dočkali věcí .
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
A systém řazení ani jednodušší byt nemože - vidle, válec, řadicí automat (dvě západky a dvě tlačné pružinky) a šnapr (jedna tlačná pružinka).
Podobně jednoduchý systém má enom padesátka Puch.
No a vlastní motor - za kolik se prodává motor třindy? Za patnáct? A za kolik se dá kůpit čínský jednovál 4T vzduch? Za devět?
A myslím si, že ten číňan bude daleko víc funkční, než klon DKW, o emisích nemluvě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Zpět na téma (ze žumpy keců, co by bylo bývalo mohlo před 60 až 20 lety být) se bohužel dostal až elevator se svou fotkou z týneckého areálu, motor Lifan který jak známo lze nakitovat od 50 do 160 ccm :)
TAKŽE SE PROSÍM PTÁM ZAKLADATELE TÉMATU (na jawamania.info se téma objevilo a nic konkrétního v něm nezaznělo - velká škoda a ostuda), pokud tu jen nezkouší o 6 týdnů zpožděný april... nějaké reálné plány, fotky... jsou?
Jinak k tomu motoru 640 - nový stojí aktuálně 24000 včetně DPH, v provedení se startérém 31000 včetně DPH, jedná se o motor včetně karburátoru a alternátoru / vape, bez regulátoru a spol, jen to to je namontováno na motoru/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Jindra650 píše: Blata je jen dalsi z podvodniku, ktery jen diky medialni masazi vydelal penize. Treba jeho zarucene cesky 125ky s cinskym motorem a dalo by se pokracovat epizodou MotoG
Jindra650 píše: bledemon> Podle toho co zjistil kolega tak jo, akorat to neni jeden z notoricky znamych mnohokrat kopirovanych typu. Nejdriv nasel ten samy motor v jine zastavbe a posleze i vyrobce. Nedelejme si iluze, jak by se mu v Evrope podarilo stlacit cenu na svetovy prumer, kdyz zbytek vyrobcu tyhle maly motory kvuli cene dela v Asii.
Proc siris uplny nesmysl? Motor 125ccm Blata se vyvijel v nekolika lidech u Blaty. Pracoval na tom kamarad. Konstrukcni celky si sami pocitali a nechali verifikovat u dodavatelu coz je bezna praxe.
Radeji mu to ani nebudu rikat jaka moudra tu putuji
Naposledy editováno 13.05.2013 17:59:51
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Na diskusi o pseudosuperboxeru, který sám fabrický vývoj zamítl jako materiálově nevyrobitelný (při požadavku rozumné životnosti) nejsem vůbec zvědavý - v tématu o Jawě 350 2T (jak se konečně ukázalo, že to bude kvůli emisím podladěný původní motor - nepůjde o motor z mašiny, kterou mám v profilu).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Itall píše: Robustní...Jediná převodovka na mých dosud deseti motocyklech, kde jsem byl nucen měnit kolečka, byla Praga ED250. To je tatáž převodovka, že? A to řazení - skvost . Takže nelitujte, že se tyhle motory nevyráběly, byste se dočkali věcí .
Pragu jezdím 10 let a většinu času po soutěžích. Převodovka drží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
K tomuhle jsem slyšel příběh, jak Talián ve Strakonicích vyvážel destou linku na motory 350 do šmelce a ve správnou chvíli se objevil někdo z Týnce a linku ze šmelce/šrotu vyhrabal. Tímto nedůstojným způsobem prý zachráněna technologie 350.
Něco pravdy na tom být může = ve Strakonicích to s Taliány dopadlo u divize motocyklů jako po vyrabování.
Proč všechno vybavení - byť většinou zastralé - vyházeli a zlikvidovali si lze domyslet. Každopádně Zetka po tomto knokautu už nevstane.
Naposledy editováno 13.05.2013 21:11:20
EDIT....tak mi to nedalo a po chvilce hledani jsem nasel co jsem hledal, schvalne si zjisti, proc maji motory Blata 125 na sobe vyrobni cislo FM125-XXXXX a ted kdo z nas ma vetsi pravdu. Jiny vika neberu jako argument, to je bezna maskovacka, dulezity jsou proporce a zretelny konstrukcni prvky, leda ze by Blata umel kopirovat lepe jak Cinani
rrss> Nevim a opravdu nechapu, na jakyho moralistu si tady hraje clovek jako ty, kterej je proslulej na opravdu X serverech od MZ pres Jawamanii a nakonec i motorkare jako notorickej flamer.
Naposledy editováno 13.05.2013 23:15:13
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Pérák trapnejch 8 let, Kývačka + Panelka maximálně 20 roků.
A v cizině? Existuje nějaký typ tak dlouho ve výrobě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Naposledy editováno 13.05.2013 23:34:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Proto bude vždy japonec vyrábenej v čine kvalitnejsi, než čistokrevnej číňan.
Z mé zkušenosti například písty: Japonská prvovýroba Honda, japonská druhovýroba, thajská prvovýroba Honda vše srovnatelná kvalita.
Naproti tomu druhovýroba Taiwan o dost horší.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |