globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě staršiho V-stroma
Potřeboval bych poradit na co dát pozor při koupi staršího Stroma 650 r.v 2006-07,chtěl bych investovat max.100 tis. Díky za radu.

Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 17:46 | Nahoru | #1

Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:07 | Nahoru | #2
To poridis celkem v pohode. A na co si dat pozor ... to asi podle toho co to bude za rok ...kolik toho bude mit naletano. Jinak to je vetsinou bezproblemova masinka

2 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:19 | Nahoru | #3
Tenhle vypadá hodně dobře a nebo ti za 100t prodám svého

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:22 | Nahoru | #4

istonbike píše: Tenhle vypadá hodně dobře a nebo ti za 100t prodám svého



No nepovídej. Už jdeš do té TDM?

1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:28 | Nahoru | #5
No hned jsem se podíval jaké jsou v nabídce tahle se mi líbí

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:29 | Nahoru | #6

istonbike píše: No hned jsem se podíval jaké jsou v nabídce tahle se mi líbí



Ta vypadá dobře

Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 18:51 | Nahoru | #7
Pokud budeš kupovat devítku, tak doporučuju konzultaci ZDE .Chlapci se v tom docela vyznaj a poraděj.

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 18:57 | Nahoru | #8
Tahle vypadá na fotkách taky hezky, a je to kousek vedle.

doktor66 ale hledá V-Stroma - na co si dát u něj pozor ? To je stejný jako u každý jiný motorky, myslím že žádné specifické závady V-Strom nemá nebo mne nic nenapadá ?

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 19:02 | Nahoru | #9
Tady se to zvrhlo dost jde o STROMKA pro doktora a mě je líto prodat toho svého

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 19:17 | Nahoru | #10

istonbike píše: Tenhle vypadá hodně dobře a nebo ti za 100t prodám svého



Doktore66, jestli chceš dát 100, tak je dej za toho od istonbike.

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 19:58 | Nahoru | #11
Koukni na kotouce, na mem jsem s nimi mel problemy (v dusledku nevracejicich se pistku).

Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 20:28 | Nahoru | #12
No zrovna v těch letech 2006/2007 se to u V-stroma lámalo...1 resp. 2 svíčky na válec...tzn. ujasnit si, kterou verzi chceš.

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 20:53 | Nahoru | #13
Co tak slýchám, unavuje se zadní centrál, spíš u cestovatelů co to hodně nakládají. Vpředu v teleskopech se otírá jeden z vymezovacích kroužků, a pak v tom cvaká při propérování - zkontroluj si vůli. Ještě jsou časté vibrace řídítek okolo 60km/h, ale tam to bude spíš o gumách.
Jinak spíš než závady mně zlobí takové ty "nedovychytávky". Origo topcase s origo nosičem nedovolují oddělat sedlo (musíš prvně oddělat kufr) - naštěstí tohle vyřešíš plotnou za cca 700 kč, se zbytečně kolmým plexi se blbě hledá ideální poloha, je nutno dovybavit na cestování o vyhřívaný hefty, centrální stojan a případně kryt motoru. Pokud chceš víc cestovat, díval bych se i po těchhle věcech. Ještě jedna rada, snad mě tady za to nezabanujou: Na vstromklub.cz je nějakej Mates, dvorní mechanik klubu a velmi šikovnej pán. Zkus ho kontaktovat o radu, mám dojem, že by ti mohl i nějakej dobrej kus dohodit.

2 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 21:29 | Nahoru | #14
Škoda...je to tak tejden co tu byl na prodej roční kousek v záruce s 20000km za 120000,- první majitel, CZ, serviska atd.

Ceny 100000,- za 5ti letý Italský jebky bez výbavy jsou úplně mimo. Já kupoval novýho za 159900,-

Naposledy editováno 21.03.2013 21:31:53

1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

21.3.2013 v 21:51 | Nahoru | #15
Děkuju všem za rady a postřehy,nějak si to přeberu. A nemáte někdo recenze na prodejce motorek TASS z Rabštejnský Lhoty? Má tam celkem pěkný motorky.

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 22:16 | Nahoru | #16
doktor66>
Kupoval jsem u něj ER6N italskou jebku z najetýma 8t kilometry sice bez servisky,ale evidentně nový stroj.....pouze malý škrábanec a sjetá zadní guma na plocho (ital jezdil pouze rovně ) Na tu gumu a škrábanec jsem dostal slevu 5t celkově za 80t s papíry. Je už to 3 roky. Moto naprosto bez problémů,já ho po vylepšení prodal za 100t s majitelem jsem v kontaktu,taky neměl žádný problém.....tak tak o italských jebkách Tass já dobré zkušenosti Mimochodem Strom je taky z ITÁLIE já jsem v česku 2 majitel......bez problémů!!!! Kolikrát jsou větší jebky přímo od nás.



Tak tohle jsou 2 jebky z Itálie

Naposledy editováno 21.03.2013 22:19:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2013 v 22:23 | Nahoru | #17
u Tasse si určitě jednu vybereš,má jich tam dost

Naposledy editováno 21.03.2013 23:02:55

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2013 v 06:43 | Nahoru | #18
u TASSE chce dobře koukat, má tam i totál jebky, ale něco málo i pěkný.

Koupě staršiho V-stroma

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2013 v 13:29 | Nahoru | #19
Já mám taky "jebku" z Itálie a kupodivu zatím vše OK Když vidím jak vypadají některé kousky koupené a provozované pouze v ČR, třeba se stejnými km, tak ... O tom to prostě není.

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

22.3.2013 v 21:42 | Nahoru | #20
istonbike> Ještě nevím,líbí se mi ten modrý za 87 tis,ale nemá plotnu ani kufr a ten druhý modrý má zas o něco víc najeto. Uvidím na místě.

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

28.3.2013 v 20:07 | Nahoru | #21

foky píše:
Ceny 100000,- za 5ti letý Italský jebky bez výbavy jsou úplně mimo. Já kupoval novýho za 159900,-



no konečně někdo, komu taky ty ceny příjdou ujeté

e-jinak stěma italskýma jebkama bych si nebyl tak jistý, free-moto tahá jen z ITA a za jebky se to označit rozhodně nedá.

Naposledy editováno 28.03.2013 20:11:33

1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

28.3.2013 v 20:19 | Nahoru | #22
tady ten http://www.tipmoto....-dl-650-v-strom.html je úplně oholený, takže +2400 nosič bočních kufrů + 3-5000 padáky (Givi-kuboj) + 2500 kryt motoru + přepis 1000 + pojistka 1-2500Kč + výměna oleje+filtru(1000) + topcase 2600 za něco ucházejícího + 8000 kufry (BigHusky nebo ekvivalent)+plexi s deflektorem cca 3 200 Kč (pokud jsi vysoký), pak už takové drobky jako držák navi 500-1500Kč, cca 400kč digitacho, protože origo budíky vždy kecají,no spočítat si to můžeš sám K tomu všemu + práce za servis pokud si to neuděláš sám a pokud nemáš vercajk, tak nákup nářadí a momentových klíčů (cca 1600 za něco, co aspoń trochu vydrží a 1500 za dva základní momenťáky)

Ale ano, je tu možnost hodit batoh na záda, vyrazit na výlet a neřešit nic kolem, jen lít benzín.

To bych radši bral Stroma od Istonbike všema 10ti i za 120kKč, protože ho má v top stavu a nemuselo by se na něho vůbec šahat, ale to by byl blázen kdyby ho prodal.

Naposledy editováno 29.03.2013 07:10:37

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

28.3.2013 v 21:48 | Nahoru | #23
fockewulf>
děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Koupě staršiho V-stroma

29.3.2013 v 19:55 | Nahoru | #24
Ještě mi někdo poradte jak poznám dobrou řetězovku od té co už to má za sebou. Do teď jsem měl kardan,tak moc nevim. díky

(reakce na) Koupě staršiho V-stroma

29.3.2013 v 20:32 | Nahoru | #25

doktor66 píše: Ještě mi někdo poradte jak poznám dobrou řetězovku od té co už to má za sebou. Do teď jsem měl kardan,tak moc nevim. díky



Zkus retez v nejzadnejsi casti smerem dozadu zvednout z rozety, cim vic se zvedne, v tim horsim stavu je.

Koupě staršiho V-stroma

29.3.2013 v 21:30 | Nahoru | #26
Tady to máš pěkně napsáno

Koupě staršiho V-stroma

29.3.2013 v 21:33 | Nahoru | #27
a tady.......Jak poznat, že je řetěz zralý na výměnu bez použití šuplery nebo měrky? Uchopte řetěz na rozetě a táhněte ho směrem od rozety. Nový řetěz by měl sedět tak, že se nepohne vůbec. Starší řetěz by nemělo být možno posunout více než do jedné třetiny zubu rozety. Nepravidelnost vytahání řetězu zjistíme že, postavíme motocykl na centrální stojan nebo hever a zhruba v půlce kyvky vyzkoušíme prověšení řetězu, pootočíme kolem cca. o 15cm. a opět zkontrolujeme prověšený řetězu. Takto kontrolujeme po celé délce řetězu. Poud je řetěz správně, pravidelně vytahaný měl by bý průvěs řetezu vždy stejný. Věřte, jak zjistíte nepravidelně vytahaný řetez, zajeďe do Vašeho servisu na kontrolu řetězové sady.

Koupě staršiho V-stroma

6.4.2013 v 16:31 | Nahoru | #28
Poradí mi někdo jak snížit V-stroma 650? Měřím 168 cm.stojím tak na špičkách.chtělo by to o kousek snížit . Díky

Koupě staršiho V-stroma

6.4.2013 v 18:09 | Nahoru | #29
Delší kosti přepákování a trošku spustit šavle v brýlích,ale bude to ještě větší břichoplaz než je Možná by ti stačilo nechat snížit sedlo

Koupě staršiho V-stroma

6.4.2013 v 18:19 | Nahoru | #30
Tady máš o tom pokec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist