1 reakcí na tento příspěvek Ladění výkonu
Nekdo tu pisal, ze uz nikdy ten dratek nebudes muset spajat. Ne uplne s tym suhlasim, lebo nektere aftermarket chipy su robene s dvoma mapama. Napr. jeden konkretny od Gabro Racing Team ma prvu mapu (spojeny drat) na 57mm vstreky s jednym vyfukem a druhu mapu (strihly drat) na 57mm s dvoma samostatnyma vyfukama na kazdej strane.
Takze radsi ten dratek strihat dal od konektoru, abys to mohel vpripade nutnosti spojit.
Ja osobne sem si na ten dratek dal jednoduchy vypinac, ktery bud spoji alebo rozpoji drat a prepnu si to jak chcu ja.
btw. nektere chipy maju napr. jednu mapu chudobnejsi a druhu bohatsi, teda napr. aj kvuli temu, jaky airbox pouzivas
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s elektrikou budíky vs čerp... Aprilia SL 1000 Falco | hondacbrko | 11 | 13.3.2024 v 14:56 Gahan37 |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |