globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?
12.3.2013 v 02:50
Hledal jsem hledal a našel jsem už tři české firmy, které mají potenciál na to aby pro výrobce motocyklů Jawa vyráběly české motory:

JRM Jawa Divišov
http://www.jawa.cz/products.html

AMS Jawa
http://www.ams-jawa.cz/cz/

VM Motor
http://www.vmmotor.c...yroba/o-spolecnosti/

-------
JRM Jawa Divišov se mi zdá z těchto tří jako největší, protože když se podívám na dealery prodává do hodně zemí. V produktech lze vidět dva typy čtyřtatkních 250ccm motorů, jeden dvoutaktní 500ccm motor a jeden čtyřtaktní 500ccm motor.

VM Motor má pokud vím 450ccm, 625ccm motory a našel jsem na jejich stránkách i jejich 125ccm motor: http://www.vmmotor....kvm-czk-125-copy.jpg ...jak je vidět, ceny jsou dost vysoké kvůli maloobjemové výrobě.

AMS jawa prodává pro motokáry.

Prostě nechápu, proč se ten pro mně podivín Charous nedomluví s jednou z těchto firem na sériové výrobě motorů, čož by srazilo jejich cenu dolů, nepodopoří tím českou výrobu, místo toho strká do Jawek Čínu a co je ještě horší, snaží se je dokonce ždímat na pronajímání známky Jawa, jak jsem se dočetl zde:
http://ekonomika.idn...210129_ekonomika_ost

????


Naposledy editováno 12.03.2013 03:02:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?

13.3.2013 v 10:14 | Nahoru | #1
Jindra650> Teda chlape já čumím
Tebe je asi radost zaměstnat. Vše je pro tebe jednoduché a okamžitě řešitelné, žádné problémy neexistují Stačí přidat stříkačku a motor je dokonalý....

Nechápu, proč tě ještě nezaměstnali ve vývoji Formule 1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč Jawa nepoužije český motor ve svých strojích?

14.3.2013 v 08:15 | Nahoru | #2
docent> A ladil jsi nekdy vstrikovani? Nebo jsi u toho aspon byl? Ze vstrikovani se dela tady na podobnych forech uplny zaklinadlo. Pritom je to jen o tom koupit vhodnou pumpu, redukcak, vstriky a na naladeni otevrenou ridici jednotku, rekneme za 50tis, treba jako nasi EFI, ktera umi snad uplne vsechno co motorar by kdy potreboval. No a potom jde o cas stravenej na brzde a preciznost cloveka co to ladi(a to taky netrva veky), ale neni tam nejaka brutalni konstrukcni magie. Takhle jsme ladili ctyrvalec s uplne jinym provedenim sanim na restriktor s jednou skrtici klapkou rok co rok. Vsechno neni jednoduchy, ale pri vyvoji motoru jsou zadrhele uplne nekde jinde, neprimy vstrikovani benzinu je jedna ze samozrejmosti, ktera se nijak zasadne neresi, tam staci spravne naorientovat vstrikovac do kanalu a vic neni potreba resit ze strany mechanicky konstrukce. Proc asi motor 136 co se daval i do skodovek smradlavych 130tek a rapidu najednou jen pridanim jendobodu a katu splnil Euro ve facku? Euro 1,2 musi dat kazdej motor kterymu pridas kat a vstrikovani, muzou bejt i vyjimky.

Sukin> Tohle je nesmysl co rikas, 1 hodina je kravina. Co vim, tak Kamenicti uvadeli 28 motohodin do revize a nasledny vyvoj delali pro ne v Divisove, rozhodne si to sami nedelali, to je blabol. A jen takova technicka bokem, ten motor je docela vykonnej a konkretne v sajde i v supermonu dostava hodne zabrat, myslis si, ze to je ekvivalent silnicniho uziti? Po kolika motohodinach se cas od casu sesypou motory z krosek, co tam jezdi???? Ten motor jsme jistou dobu zvazovali a pracuju s dvema jeho konstrukterama, takze na tohle se schvalne zeptam.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist