globalmoto_kveten





Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)


Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

17.4.2013 v 08:06 | Nahoru | #241
Tak včera na Slovensku ze Žiaru n/h do Makova 8 policejních hlídek z toho asi 6 měřilo rychlost! Na Slovensku výběr pokut maj asi jako národní sport.Taky tam pak všichni jezděj jak připosraný (mimo obec 70)

(reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 08:30 | Nahoru | #242
cempa: Co mám zkušenost, tak Slováci ale hodně upozorňují na měření blikáním. Funguje ta solidarita pořád, nebo už na to dlabou? Já tam byl naposledy předloni a blikači mě zachránili

Kamioňáci

17.4.2013 v 08:54 | Nahoru | #243
Jak kdo, někdy tě upozorní 5 aut za sebou a jindy ani jedno.A od Poláka to nečekej vůbec ty na to dlabou ůplně.Na Slovensku je ale dobrý že stojej furt na stejných místech.Zajímavej paradox je v Žiaru n/h kde stojej u silnice kurvy a benga(taky kurvy) o 50m dál vybíraj pokuty na řidičích!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

17.4.2013 v 08:56 | Nahoru | #244
mě zachránil kamioňák bliknutím minulej tejden v Plané n. Lužnicí u Tábora. Zapnul sem si pásy a za 15 vteřin už mě brali. Ještě že sem jel s ivekem, v osobáku na mě nikdy nikdo nebliká. To sem zažil naposled snad za komoušů.

Kamioňáci

17.4.2013 v 09:13 | Nahoru | #245
Ty pásy mě štvou taky bolí mě z nich akorát rameno. U iveka je nahovno že se nedaj aspoň výškově nastavit V noci se to bez nich dá ale až je začnou dělat reflexní tak budeš i v noci v hajzlu.

Naposledy editováno 17.04.2013 09:14:25

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 12:21 | Nahoru | #246

Yura píše: mě zachránil kamioňák bliknutím minulej tejden v Plané n. Lužnicí u Tábora. Zapnul sem si pásy a za 15 vteřin už mě brali. Ještě že sem jel s ivekem, v osobáku na mě nikdy nikdo nebliká. To sem zažil naposled snad za komoušů.



Ahoj. S jakým jezdíš? Něco takovýho?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 15:11 | Nahoru | #247

Lubos92 píše: Ahoj. S jakým jezdíš? Něco takovýho?



to je kamion jako kráva

www.motorkari.cz/forum-detail/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 15:14 | Nahoru | #248

Lion píše: to je kamion jako kráva

www.motorkari.cz/forum-detail/



No, jestli si Yuru nepletu s někým jiným, tak bych ho tipoval spíš na to Iveco, který jsem sem dával já... Aspoň teda u nás se mezi jednotlivejma Jednotama rohlíky s velkým kamionem nerozvážej. Taková souprava by se tady u nás snad ani neotočila.

(reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 15:20 | Nahoru | #249
Lubos92> jo, Yura tak to pak jo... já četl cempu nad tebou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 21:09 | Nahoru | #250

Lubos92 píše: Ahoj. S jakým jezdíš? Něco takovýho?

mini truck taky truck! Motorkáře taky zdravím aď sedí na 6stovce nebo na 12kuly!

(reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 21:11 | Nahoru | #251

cempa píše: mini truck taky truck! Motorkáře taky zdravím aď sedí na 6stovce nebo na 12kuly!



Přesně .

No, ale neptal jsem se ani tak kvůli nějakýmu zdravení... Ale s něčím podobným jsem v Brně jezdil autoškolu... A jezdilo se mně s tím o dost líp než s nějakou Fábiou...

1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

17.4.2013 v 21:19 | Nahoru | #252
Ty vole ještě kdyby se měly zdravit kamioňáci tak bych fakt musel někde ukrást figurínu abych jednu ruku si dal na řidítka a druhou na zrcátko tahače!!!

(reakce na) Kamioňáci

17.4.2013 v 21:21 | Nahoru | #253

cempa píše: Ty vole ještě kdyby se měly zdravit kamioňáci tak bych fakt musel někde ukrást figurínu abych jednu ruku si dal na řidítka a druhou na zrcátko tahače!!!



Tak tady u nás je to celkem normálka, že se to zdraví. Např. náš velitej hasičů zdraví snad každýho... I když se vrací osobákem z práce ...

Kamioňáci

17.4.2013 v 21:28 | Nahoru | #254
Tak to ho lituju chudáka

Kamioňáci

17.4.2013 v 22:00 | Nahoru | #255
Já jezdim mixem a s tim zdravenim jsou jak posedlí. Furt, všichni, všechny. Dokonce i řidiči čerpadel ...

Kamioňáci

17.4.2013 v 23:58 | Nahoru | #256
To jsou věci u náklaďáků, nevím jak fungují retardéry, ale zase vím kolik naleješ nemrznoucí směsi do T148, ale zajímá mě jen osmivál.

Staří kozlové ať neodpovídají a mladí ať se zamyslí hlavně nad počtem válců.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

18.4.2013 v 18:58 | Nahoru | #257
Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.

2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci

18.4.2013 v 23:36 | Nahoru | #258
Já pokud nemusím tak pásy nepoužívám, bohužel ve dne musím a to je očistec! dneska jsem měl 14hod.výkon z toho 9.30 hod. jízda. takže masakr. Do toho si ještě šéf umanul abych zejtra jel zvolen nechal tam auto zpátky jel vlakem a v neděli opět vlakem jel pro auto a rovnou na nakládku Chápu že doba je zlá ale takovýhle vejmrdy!!! nevim no prej to tak funguje všude?! To by mě zajímalo jestli jo???? Taky tak s váma jebou??

Kamioňáci

19.4.2013 v 10:35 | Nahoru | #259
To už bych v tom Zvolenu raději zůstal, v sobotu si udělal vejlet po okolí a přechrápal v autě, když není na hotel. Nic proti vlaku, jezdím vlakem rád, ale od Zvolena toho rozumnýho moc nejede, většinou je to ožralej vlak plnej kapsářů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 10:43 | Nahoru | #260

cempa píše: Já pokud nemusím tak pásy nepoužívám, bohužel ve dne musím a to je očistec! dneska jsem měl 14hod.výkon z toho 9.30 hod. jízda. takže masakr. Do toho si ještě šéf umanul abych zejtra jel zvolen nechal tam auto zpátky jel vlakem a v neděli opět vlakem jel pro auto a rovnou na nakládku Chápu že doba je zlá ale takovýhle vejmrdy!!! nevim no prej to tak funguje všude?! To by mě zajímalo jestli jo???? Taky tak s váma jebou??



Tak to je fakt hajzl, takhle s tebou vyjebávat. Když bere takový vejmrdy, tak by si je měl udělat sám a tobě poslat jen prachy!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 12:14 | Nahoru | #261

Yura píše: Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.



Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .

(reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 12:29 | Nahoru | #262
cempa>Taky se mnou takhle jebali,auto nechat na víkend v Teplicích,domu to šlo,ale v neděli celou noc ve vlaku k ránu jsem jen přeskočil do auta a nahoru na Cínovec tak to bylo párkrát a vyjebal jsem se na to já...

(reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 13:02 | Nahoru | #263

efas píše: Tak to je fakt hajzl, takhle s tebou vyjebávat. Když bere takový vejmrdy, tak by si je měl udělat sám a tobě poslat jen prachy!!!

Kamioňáci

19.4.2013 v 13:05 | Nahoru | #264
Asi fakt změním firmu, jěždění vlakem to začíná a dlužnou vejplatou to končí!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 14:06 | Nahoru | #265

Lubos92 píše: Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .



A právě v tom vidím zásadní chybu. Když se s tím někdo nevymotá ze dvora, tak ať za to neleze vůbec.
A toto tvrzení mohu podložit nedávnou kamarádovo přihodou - dělá školu v Bratislavě, jel do jednoho velkoskladu pro nějaké drobnosti a najednou tam přijel klučina s moderním kamionem, sotva 21letý, očividně bažant s mokrým štemplem na notách, zastavil v areálu, vystoupil a začal bezradně chodit kolem. Kámošoj to nedalo a zeptal se jej: "čo tuna hladáš? Včerajší deň?" a kluk na to: "Né, nič nehladám, ale jazdím s kamionom 2. deň, a teraz mám s týmto vlekom zacúvať do týchto vrat. Ja sa tam ale kurva nezmestím, šak to mám druhý deň! Jak já to kurňa zvládnem? Prídem o prácu!" tak mu povídá "hele, půjč mi to". Naskočil do tahače, pěkně si najel, hodil curikkvalt a pěkně podle špíglů ukázkově zacouval, vystoupil, vyvalenému klukoj pravil "No a máš to... daj ma cigáro!" Kluk úplně v sedmém nebi se mohl uděkovat a když si potom kámoš přebíral své zboží, tak stréc ve středních letech, který mu zboží předával, se jej zeptal: "Kde si sa naučil cúvať s náklaďákom, a ešte vlekom??? Veď Ti je možno 20 rokov?" Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!

Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 17:47 | Nahoru | #266
J.M.K.> Tohle je celkem zajímavej skok :

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 22:04 | Nahoru | #267
Lubos92> Tento klip už jsem viděl před časem, je už docela "profláknutý".
V souvislosti s tím mně to ale připomnělo zkušenost známého, který před desítkami let měl nemilou zkušenost s Avií, která mu nedala přednost na křižovatce. Jelikož byl tehdy tlustý jako kadečka, tak se nekšíroval a to mu tehdy (v Š100L) zachránilo život - když viděl, že srážka je nevyhnutělná, tak stihl přeskočit na sedačku spolujezdce. Následoval náraz a dle jeho vyprávění byla celá levá polovina "hundrtky" zcela zdemolovaná, takže, kdyby byl připoutaný, neměl by šanci přežít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 22:48 | Nahoru | #268
J.M.K.> Hundrtka byla auto, který mě učilo řídit . Do dneška je v garáži. Jedna z posledních (z roku 76). Všechno původní stav, akorát se na tom nechaly dodatečně pozinkovat blatníky, ale to bylo ještě za dob původního majitele...

(reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 23:05 | Nahoru | #269
Lubos92> Mně zase stojí doma italský veterán, který je (ač ze stejné doby) proti hundrtce "auto jako bejk". Rovněž mě toho naučil hodně a zajímavé bylo, že po měsíci praxe s ním (ač jinak úplný začátečník) jsem dokázal řídit "hundrtku" naprosto bez problémů, zatímco kámoš, jež se vychloubal, jak už "rok jezdí s ochcávkou", byl z té hundrtky vyklepaný jako koprdekl, skoro se nedokázal rozjet, křečovitě držel volat a přilepen očima na předním okně, netroufl si jet více jak 50km/h na cestě, kde se dalo jet v pohodě 110.
Ale mít doma místo, tož by mně také nějkaá ta hundrtka stála doma. To je holt "Auto" s vekým A. Ta dnešní "PC na 4 kolech" dokáže řídit každý vořežprut, kterému řekneš, kam strčit klíč a kam chlejstnout benzin.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

20.4.2013 v 14:44 | Nahoru | #270

J.M.K. píše: Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!

Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?



jo a určitě sklo prorazíš bez jediného škrábance a náraz v xx kmh nejlépe na trávu taky ok

asi s kámošem budete bratři ne?



Naposledy editováno 20.04.2013 14:44:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist