Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Lubos92 píše: Ahoj. S jakým jezdíš? Něco takovýho?
to je kamion jako kráva
www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Lion píše: to je kamion jako kráva
www.motorkari.cz/forum-detail/
No, jestli si Yuru nepletu s někým jiným, tak bych ho tipoval spíš na to Iveco, který jsem sem dával já... Aspoň teda u nás se mezi jednotlivejma Jednotama rohlíky s velkým kamionem nerozvážej. Taková souprava by se tady u nás snad ani neotočila.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
cempa píše: mini truck taky truck! Motorkáře taky zdravím aď sedí na 6stovce nebo na 12kuly!
Přesně .
No, ale neptal jsem se ani tak kvůli nějakýmu zdravení... Ale s něčím podobným jsem v Brně jezdil autoškolu... A jezdilo se mně s tím o dost líp než s nějakou Fábiou...
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
cempa píše: Ty vole ještě kdyby se měly zdravit kamioňáci tak bych fakt musel někde ukrást figurínu abych jednu ruku si dal na řidítka a druhou na zrcátko tahače!!!
Tak tady u nás je to celkem normálka, že se to zdraví. Např. náš velitej hasičů zdraví snad každýho... I když se vrací osobákem z práce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.
2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
cempa píše: Já pokud nemusím tak pásy nepoužívám, bohužel ve dne musím a to je očistec! dneska jsem měl 14hod.výkon z toho 9.30 hod. jízda. takže masakr. Do toho si ještě šéf umanul abych zejtra jel zvolen nechal tam auto zpátky jel vlakem a v neděli opět vlakem jel pro auto a rovnou na nakládku Chápu že doba je zlá ale takovýhle vejmrdy!!! nevim no prej to tak funguje všude?! To by mě zajímalo jestli jo???? Taky tak s váma jebou??
Tak to je fakt hajzl, takhle s tebou vyjebávat. Když bere takový vejmrdy, tak by si je měl udělat sám a tobě poslat jen prachy!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Yura píše: Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.
Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Lubos92 píše: Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .
A právě v tom vidím zásadní chybu. Když se s tím někdo nevymotá ze dvora, tak ať za to neleze vůbec.
A toto tvrzení mohu podložit nedávnou kamarádovo přihodou - dělá školu v Bratislavě, jel do jednoho velkoskladu pro nějaké drobnosti a najednou tam přijel klučina s moderním kamionem, sotva 21letý, očividně bažant s mokrým štemplem na notách, zastavil v areálu, vystoupil a začal bezradně chodit kolem. Kámošoj to nedalo a zeptal se jej: "čo tuna hladáš? Včerajší deň?" a kluk na to: "Né, nič nehladám, ale jazdím s kamionom 2. deň, a teraz mám s týmto vlekom zacúvať do týchto vrat. Ja sa tam ale kurva nezmestím, šak to mám druhý deň! Jak já to kurňa zvládnem? Prídem o prácu!" tak mu povídá "hele, půjč mi to". Naskočil do tahače, pěkně si najel, hodil curikkvalt a pěkně podle špíglů ukázkově zacouval, vystoupil, vyvalenému klukoj pravil "No a máš to... daj ma cigáro!" Kluk úplně v sedmém nebi se mohl uděkovat a když si potom kámoš přebíral své zboží, tak stréc ve středních letech, který mu zboží předával, se jej zeptal: "Kde si sa naučil cúvať s náklaďákom, a ešte vlekom??? Veď Ti je možno 20 rokov?" Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!
Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
V souvislosti s tím mně to ale připomnělo zkušenost známého, který před desítkami let měl nemilou zkušenost s Avií, která mu nedala přednost na křižovatce. Jelikož byl tehdy tlustý jako kadečka, tak se nekšíroval a to mu tehdy (v Š100L) zachránilo život - když viděl, že srážka je nevyhnutělná, tak stihl přeskočit na sedačku spolujezdce. Následoval náraz a dle jeho vyprávění byla celá levá polovina "hundrtky" zcela zdemolovaná, takže, kdyby byl připoutaný, neměl by šanci přežít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Ale mít doma místo, tož by mně také nějkaá ta hundrtka stála doma. To je holt "Auto" s vekým A. Ta dnešní "PC na 4 kolech" dokáže řídit každý vořežprut, kterému řekneš, kam strčit klíč a kam chlejstnout benzin.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
J.M.K. píše: Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!
Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?
jo a určitě sklo prorazíš bez jediného škrábance a náraz v xx kmh nejlépe na trávu taky ok
asi s kámošem budete bratři ne?
Naposledy editováno 20.04.2013 14:44:50