Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)

Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

18.4.2013 v 18:58 | Nahoru | #1
Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 12:14 | Nahoru | #2

Yura píše: Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.



Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist