Téma: Kamioňáci
 
6.3.2013 v 20:23
Tak se nám udělalo hezky a na silnice vyrazily motorkáři a ač jsem jeden z nich (yamaha fazer 1000)tak mě nedávno jeden pěkne vyděsil když mě předjížděl velkou rychlostí! Až do teď než jsem začal jezdit kamionem sem si vůbec neuvědomoval jak rychle se dokáže přiblížit aniž bych ho registroval. Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. Hold dvojí pohled, pro mě dost dobrá zkušenost. Jak jste na tom vy kolegové truckeři a motorkáři? Já když teď jedu na motorce tak si dávám velkej pozor hlavně na křižovatkách kde ten kamion je pomalej a dlouhej v autoškole by tě na jízdách měli posadit do všeho co jezdí abys si uvědomil rizika auta ,náklaďáku,motorky a vleku.(Fazer 1000,Mercedes actros,Iveco stralis,pit bike 150,S11, Zahradní rider)

Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 12:14 | Nahoru | #1

Yura píše: Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.



Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci

19.4.2013 v 14:06 | Nahoru | #2

Lubos92 píše: Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .



A právě v tom vidím zásadní chybu. Když se s tím někdo nevymotá ze dvora, tak ať za to neleze vůbec.
A toto tvrzení mohu podložit nedávnou kamarádovo přihodou - dělá školu v Bratislavě, jel do jednoho velkoskladu pro nějaké drobnosti a najednou tam přijel klučina s moderním kamionem, sotva 21letý, očividně bažant s mokrým štemplem na notách, zastavil v areálu, vystoupil a začal bezradně chodit kolem. Kámošoj to nedalo a zeptal se jej: "čo tuna hladáš? Včerajší deň?" a kluk na to: "Né, nič nehladám, ale jazdím s kamionom 2. deň, a teraz mám s týmto vlekom zacúvať do týchto vrat. Ja sa tam ale kurva nezmestím, šak to mám druhý deň! Jak já to kurňa zvládnem? Prídem o prácu!" tak mu povídá "hele, půjč mi to". Naskočil do tahače, pěkně si najel, hodil curikkvalt a pěkně podle špíglů ukázkově zacouval, vystoupil, vyvalenému klukoj pravil "No a máš to... daj ma cigáro!" Kluk úplně v sedmém nebi se mohl uděkovat a když si potom kámoš přebíral své zboží, tak stréc ve středních letech, který mu zboží předával, se jej zeptal: "Kde si sa naučil cúvať s náklaďákom, a ešte vlekom??? Veď Ti je možno 20 rokov?" Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!

Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist