Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Yura píše: Lubos92> jj, to je přesně ona, Dailina to není žádnej truck (truck je na mě moc velkej). Je to potvora živá, má to třílitr turbo, pečivo prd váží, takže i pod střechu narvaný to má akceleraci jaxvině. Bohužel, máme - stejně jako kamioňáci - odpornej handicap v omezovači V 87 km/h stojíš, a víc ani hovno. Takže dědové, tatry, avie, prostě vše co jede max. 80, tě zdrží a nemáš šanci předject. Leda bych na to měl 5 km prostoru v protisměru
A ještě k těm pásům, jak psal Cempa: jo, stavitelný opravdu nejsou, ale my je spíš nepoužíváme z praktickýho důvodu. Např. já mám na letní noční lince 30 vykládek během 2 - 3 hodin. To by mě z toho nekonečnýho zapínání a vypínání mrdlo. chápu, že porušuju zákon a ohrožuju svoje zdraví, ale - ať si to jde každej na pár nocí zkusit.
A ještě ke zdravení - řidiče "z branže" jo, jenže auta konkurence známe a poznáme je na dálku, navíc jich potkám jen pár do tejdne. Většinou se pohybujou ve svých revírech.
Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Lubos92 píše: Já jsem s přesně tím samým jezdil v Brně v rámci autoškoly. Předtím tam byla Liazka, ale strašně moc lidí s tím prej mělo problémy vymotat se z areálu školy, tak se to prodalo a koupilo se tohle Iveco... Taky třílitr. Jezdilo se mně s tím úplně parádně... Kdyby někdy byla možnost jít s tím jezdit k nějaký firmě, tak jdu bez váhání .
A právě v tom vidím zásadní chybu. Když se s tím někdo nevymotá ze dvora, tak ať za to neleze vůbec.
A toto tvrzení mohu podložit nedávnou kamarádovo přihodou - dělá školu v Bratislavě, jel do jednoho velkoskladu pro nějaké drobnosti a najednou tam přijel klučina s moderním kamionem, sotva 21letý, očividně bažant s mokrým štemplem na notách, zastavil v areálu, vystoupil a začal bezradně chodit kolem. Kámošoj to nedalo a zeptal se jej: "čo tuna hladáš? Včerajší deň?" a kluk na to: "Né, nič nehladám, ale jazdím s kamionom 2. deň, a teraz mám s týmto vlekom zacúvať do týchto vrat. Ja sa tam ale kurva nezmestím, šak to mám druhý deň! Jak já to kurňa zvládnem? Prídem o prácu!" tak mu povídá "hele, půjč mi to". Naskočil do tahače, pěkně si najel, hodil curikkvalt a pěkně podle špíglů ukázkově zacouval, vystoupil, vyvalenému klukoj pravil "No a máš to... daj ma cigáro!" Kluk úplně v sedmém nebi se mohl uděkovat a když si potom kámoš přebíral své zboží, tak stréc ve středních letech, který mu zboží předával, se jej zeptal: "Kde si sa naučil cúvať s náklaďákom, a ešte vlekom??? Veď Ti je možno 20 rokov?" Kámoš se usmál a odpověděl, že je mu vcelku čerstvě 18 let a má jen něco praxe s osobákem a károu - nic víc!!!
Když už se diskutuje o kšírách, tak normálně je používám, ale v Liáně jsem byl vděčný za to, že tam nejsou. Ona ta bezpečnost je někdy relativní... když třeba to mám naprat do nějaké nižší překážky (nedosahující k oknu), tak co je lepší? Vyskočím ze sedačky, proletím oknem a odlétnu někam dopředu, nebo mě kšíry podrží a náklad mě přestřihne jako gilotina?