globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: mechanický,hydraulický napínák
Ahoj, měl bych dotaz před 14 dny jsem si dovezl svého vysněného Sokola. Hayabusu ročník 2004, vyrobenou koncem roku. Má najeto něco kolem 48000 a motor šlape jako hodinky. Nicméně by mě zajímalo jestli má ještě ten problematický mechanický napínák nebo už ten nový. Dá se to nějak zjistit bez otevření motoru? Nebo se u tohoto ročníku není čeho bát a nemám to vůbec řešit.

A pak bych měl ještě jeden dotaz protože jsem motorkář a typický šťoural chodím neustále do garáže objevovat nové chyby na motorce poslouchat zvuky atd. Zjistil jsem,že při nastartování mi po chvilce začne kapat z jednoho laufu, ve spáře na konci vyfuku mezi svodem a koncovkou. Ještě se mi to u žádné motorky nestalo je možné,že se ve výfuku kondenzuje voda,která následně vytéká ven ? Předpokládám,že to následkem toho,že stála déle v garáži a majitel předemnou měl origo výfuky sundané a pak je po nějaké době vrátil.

Díky za jakoukoliv odpověď



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanický,hydraulický napínák

23.2.2013 v 16:36 | Nahoru | #1

mag. píše: Jinak si důkladně přečti toto.Dlouhodobá recenze Hayabusa 03
Máš tam Hromadu info od uživatele, který měl 2003 což je to samé.



dobrej odkaz...

PS:několikrát jsem četl, že busa má mít antihop od výroby, ale podle mě je to blbost...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanický,hydraulický napínák

23.2.2013 v 17:06 | Nahoru | #2
ještě bych měl jeden dotaz co by jste mi doporučili na sokola za pneu ? Jezdil jsem převážně okruhový lepidla můžu je dat na busu nebo mám pořídit něco víc cestovnějšího ? Jo a ještě dotaz k tomu napínáku jestli říkáš,že se to dá omrknout jen když sudám kapoty kudy vede ta Hadice. Nevím jestli budu tak přepičenej abych to za každou cenu kontroloval když nemusím a tohodle modelu se to netýká,ale jistota je jistota

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mechanický,hydraulický napínák

23.2.2013 v 17:33 | Nahoru | #3
mari> něco na ten způsob Busa má:





Vnitřní díl se při větším přenosu "zpětného krouťáku" (např. nešetrné podkvaltování) po zešikmené ploše vysune a tím rozpojí spojku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist