globalmoto_kveten





Téma: Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty
 
1.2.2013 v 21:37
Ahoj,
nedávno jsem prodal jeden předmět, ale teď mi kupující napsal, že mu to nevyhovuje, že by to chtěl vrátit v rámci 14 denní lhůty, na kterou prý má právo.
Má na ní opravdu právo?
Neprodával jsem to na žádném serveru, ani jako firma, ale prostě jsme se domluvili přes email a já to poslal na dobírku. Platil jsem skoro dvě kila poštovný, sral se s balením, odnášením na poštu a teď mi týpek napíše, že mu to nevyhovuje.

Díky
Boban

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty

1.2.2013 v 23:20 | Nahoru | #1

seikos píše: To je nesmysl že je to jen pro eshopy. Ani to není nijak explicitně vázáno na podnikající osoby. Je to platné pro všechny. A pro všechny obchody (kupní smlouvy) uzavřené na dálku. Tedy po telefonu, emailem, eshopem, aukcí apod.
Takže dle zákona jsi povinen poskytnout 14-ti denní lhůtu.
Ovšem dle zdravého rozumu bych ho poslal do prdele. Maximálně s poukázáním, že si svá práva na tobě může vymoci v občansko- právním sporu Což samozřejmě neudělá



Viz můj příspěvek - je to vázáno na osoby, které mají tu smlouvu na dálku sjednanou v rámci své "obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti"

Takže si myslím, že to pro takovýhle soukromý prodej neplatí...

E: odkaz

Naposledy editováno 01.02.2013 23:21:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty

1.2.2013 v 23:23 | Nahoru | #2

sharkis píše: Viz můj příspěvek - je to vázáno na osoby, které mají tu smlouvu na dálku sjednanou v rámci své "obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti"

Takže si myslím, že to pro takovýhle soukromý prodej neplatí...

E: odkaz



Tak máš možná pravdu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist