nedávno jsem prodal jeden předmět, ale teď mi kupující napsal, že mu to nevyhovuje, že by to chtěl vrátit v rámci 14 denní lhůty, na kterou prý má právo.
Má na ní opravdu právo?
Neprodával jsem to na žádném serveru, ani jako firma, ale prostě jsme se domluvili přes email a já to poslal na dobírku. Platil jsem skoro dvě kila poštovný, sral se s balením, odnášením na poštu a teď mi týpek napíše, že mu to nevyhovuje.
Díky
Boban
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty
seikos píše: To je nesmysl že je to jen pro eshopy. Ani to není nijak explicitně vázáno na podnikající osoby. Je to platné pro všechny. A pro všechny obchody (kupní smlouvy) uzavřené na dálku. Tedy po telefonu, emailem, eshopem, aukcí apod.
Takže dle zákona jsi povinen poskytnout 14-ti denní lhůtu.
Ovšem dle zdravého rozumu bych ho poslal do prdele. Maximálně s poukázáním, že si svá práva na tobě může vymoci v občansko- právním sporu Což samozřejmě neudělá
Viz můj příspěvek - je to vázáno na osoby, které mají tu smlouvu na dálku sjednanou v rámci své "obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti"
Takže si myslím, že to pro takovýhle soukromý prodej neplatí...
E: odkaz
Naposledy editováno 01.02.2013 23:21:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty
sharkis píše: Viz můj příspěvek - je to vázáno na osoby, které mají tu smlouvu na dálku sjednanou v rámci své "obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti"
Takže si myslím, že to pro takovýhle soukromý prodej neplatí...
E: odkaz
Tak máš možná pravdu.