globalmoto_kveten





Téma: Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty
 
1.2.2013 v 21:37
Ahoj,
nedávno jsem prodal jeden předmět, ale teď mi kupující napsal, že mu to nevyhovuje, že by to chtěl vrátit v rámci 14 denní lhůty, na kterou prý má právo.
Má na ní opravdu právo?
Neprodával jsem to na žádném serveru, ani jako firma, ale prostě jsme se domluvili přes email a já to poslal na dobírku. Platil jsem skoro dvě kila poštovný, sral se s balením, odnášením na poštu a teď mi týpek napíše, že mu to nevyhovuje.

Díky
Boban

2 reakcí na tento příspěvek Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty

1.2.2013 v 21:39 | Nahoru | #1
To platí jen pro e-shopy, pokud je uzavřená platná kupní smlouva při nákupu zboží přes internet.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty

1.2.2013 v 21:42 | Nahoru | #2

Horneťák900 píše: To platí jen pro e-shopy, pokud je uzavřená platná kupní smlouva při nákupu zboží přes internet.



Díky moc.
Nemáš někde nějakej konrétní zákon? Ten pán je vcelku urputný, tak abych ho měl čím usměrnit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrácení zboží v rámci 14 denní lhůty

1.2.2013 v 23:06 | Nahoru | #3

Horneťák900 píše: To platí jen pro e-shopy, pokud je uzavřená platná kupní smlouva při nákupu zboží přes internet.



To je nesmysl že je to jen pro eshopy. Ani to není nijak explicitně vázáno na podnikající osoby. Je to platné pro všechny. A pro všechny obchody (kupní smlouvy) uzavřené na dálku. Tedy po telefonu, emailem, eshopem, aukcí apod.
Takže dle zákona jsi povinen poskytnout 14-ti denní lhůtu.
Ovšem dle zdravého rozumu bych ho poslal do prdele. Maximálně s poukázáním, že si svá práva na tobě může vymoci v občansko- právním sporu Což samozřejmě neudělá

Naposledy editováno 01.02.2013 23:07:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist