1) přijdu k motorce, zmáčknu brzdovou páčku, všecko v cajku.
2) zmáčknu ji ještě 10x, páčka se propadne k řidítku.
3) odvzdušním na pumpě,uteče pár bublin, zmáčknu páčku, všecko v cajku.
4) mačkám páčku dokud mě nebolí pazoura, všecko v cajku.
5) spokojeně odejdu domů.
6) přijdu druhej den, nedá mi to, zmáčknu brzdovou páčku. Všecko v cajku.
7) go to 2)
Co to kurva....?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Pumpa je nějaká aftermarket IRC, 19x18.
![](http://www.ircstore.com/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/62f799793afa154381f20ae1be7e3a66/r/a/radial-brake-pump.jpg)
Nikde nic neteče, když páčku přikurtuju k heftu gumycukem a druhej den přijdu, je ve stejné vzdálenosti od řidítka (tzn nepropadá se).
Nějaké tipy? Pomůže to rozebrat, vyčistit...?
Dík.
(zlatej ital, že já DEBIL....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Naposledy editováno 24.01.2013 14:00:57
2 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Zajímavé na tom bylo ovšem to, že zatímco u všech jiných vozidel, která jsem řešil, při zavzdušnění pedál měkkl, "gumovatěl" a brzdný účinek slábnul, tak v tomto případě při zavzdušnění naopak pedál "tvrdl", jako by zadrhával na čepu (nebo drhlo táhlo pístu pumpy) a brzdy se pořádně nevracely a stále slabě "brousily". Záhada hlavolamu, co mohlo způsobit takové netypické chování.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
J.M.K. píše: Něco podobného jsem měl v jedné práci s ještěrkou Hyster 2.50 . Vždy po několika šichtách se brzdy zavzdušnily a bylo třeba na každém z předních kol povolit odvzdušňovák a párkrát zapumpovat pedálem, dokud nešla čistá kapalina. Pak brzdy zase pár desítek hodin fungovaly.
Zajímavé na tom bylo ovšem to, že zatímco u všech jiných vozidel, která jsem řešil, při zavzdušnění pedál měkkl, "gumovatěl" a brzdný účinek slábnul, tak v tomto případě při zavzdušnění naopak pedál "tvrdl", jako by zadrhával na čepu (nebo drhlo táhlo pístu pumpy) a brzdy se pořádně nevracely a stále slabě "brousily". Záhada hlavolamu, co mohlo způsobit takové netypické chování.
Toto sefe dela zborcena spatna brzdova hadice...Ted jsem to resil na aute.
Kapalina se v ni nevraci a porad to brzdi a pritom i to jde velmi tezko brzdit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |