globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?
Situace:

1) přijdu k motorce, zmáčknu brzdovou páčku, všecko v cajku.
2) zmáčknu ji ještě 10x, páčka se propadne k řidítku.
3) odvzdušním na pumpě,uteče pár bublin, zmáčknu páčku, všecko v cajku.
4) mačkám páčku dokud mě nebolí pazoura, všecko v cajku.
5) spokojeně odejdu domů.
6) přijdu druhej den, nedá mi to, zmáčknu brzdovou páčku. Všecko v cajku.
7) go to 2)

Co to kurva....?

Pumpa je nějaká aftermarket IRC, 19x18.


Nikde nic neteče, když páčku přikurtuju k heftu gumycukem a druhej den přijdu, je ve stejné vzdálenosti od řidítka (tzn nepropadá se).

Nějaké tipy? Pomůže to rozebrat, vyčistit...?

Dík.

(zlatej ital, že já DEBIL.... )

Naposledy editováno 24.01.2013 14:00:57

2 reakcí na tento příspěvek Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?

23.1.2013 v 23:05 | Nahoru | #1
Něco podobného jsem měl v jedné práci s ještěrkou Hyster 2.50 . Vždy po několika šichtách se brzdy zavzdušnily a bylo třeba na každém z předních kol povolit odvzdušňovák a párkrát zapumpovat pedálem, dokud nešla čistá kapalina. Pak brzdy zase pár desítek hodin fungovaly.
Zajímavé na tom bylo ovšem to, že zatímco u všech jiných vozidel, která jsem řešil, při zavzdušnění pedál měkkl, "gumovatěl" a brzdný účinek slábnul, tak v tomto případě při zavzdušnění naopak pedál "tvrdl", jako by zadrhával na čepu (nebo drhlo táhlo pístu pumpy) a brzdy se pořádně nevracely a stále slabě "brousily". Záhada hlavolamu, co mohlo způsobit takové netypické chování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?

23.1.2013 v 23:07 | Nahoru | #2
J.M.K.> špatně nastavenej brzdovej válec, nepropouštěl kapalinu do "expanzky", tudíž se po zahřátí rozpínala a tím to přibrzďovalo. Bych si tipnul, mohlo to taky bejt něco jinýho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neustále se zavzdušňující brzda-pumpa, brzdiče...?

25.1.2013 v 00:02 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Něco podobného jsem měl v jedné práci s ještěrkou Hyster 2.50 . Vždy po několika šichtách se brzdy zavzdušnily a bylo třeba na každém z předních kol povolit odvzdušňovák a párkrát zapumpovat pedálem, dokud nešla čistá kapalina. Pak brzdy zase pár desítek hodin fungovaly.
Zajímavé na tom bylo ovšem to, že zatímco u všech jiných vozidel, která jsem řešil, při zavzdušnění pedál měkkl, "gumovatěl" a brzdný účinek slábnul, tak v tomto případě při zavzdušnění naopak pedál "tvrdl", jako by zadrhával na čepu (nebo drhlo táhlo pístu pumpy) a brzdy se pořádně nevracely a stále slabě "brousily". Záhada hlavolamu, co mohlo způsobit takové netypické chování.



Toto sefe dela zborcena spatna brzdova hadice...Ted jsem to resil na aute.
Kapalina se v ni nevraci a porad to brzdi a pritom i to jde velmi tezko brzdit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist