uvažuju o koupi nějaký motorky na ježdění čas od času v okolí baráku -do lesa atd.
Uvažuju o MZ,ale -mizerná spojka,převodovka,zapalování,naopak celkem pohodlný ježdění,dobře ovladatelná.
Uvažoval jsem i o J350,ale ta je moc neohrabaná.
Rady,názory ?
Dal by se použít i nějakej japonec ?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto na ježdění kolem komína
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto na ježdění kolem komína
2 reakcí na tento příspěvek Jakou moto na ježdění kolem komína
Vážně sem napište, kdo měl s tou spojkou problém? hmmm?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto na ježdění kolem komína
// Asi jsem prostě jen trefil blbej kus a ty zrovna dobrej. Být to naopak, třeba jsem teď já ten kdo MZ chválí a ty nadáváš. Za zrovna špatného mechanika se nepovažuju. Sice se občas blbě ptám, ale radši si nechám poradit, než abych něco posral.
Naposledy editováno 23.01.2013 13:59:15
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto na ježdění kolem komína
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto na ježdění kolem komína
Já mám opačný problém. Před 3 lety jsem si dělal samodomo GO motoru do MZ 251 včetně nové kliky a tělesa spojky. Řádně odmastil, přetáhl momenťákem dle příručky. Potom jsem začal šetřit na silnější, můj sen byl CB 750, ale nechtěl jsem MZtku odepisovat jen tak pro nic za nic a řekl jsem si, že až se na motoru něco vy..re, tak si koupím tu Hondici. MZtku nijak neštřím, dostává dost za uši včetně pálení sjeté zadní gumy, pokusy o jízdu po zadním atd. na Hondu už je dávno ale MZtka chce furt žít. O tom jak se MZty kazí mluví jen ti, co tomu nedají co je potřeba vymýšlí jak předělat a upravit vadné díly místo toho, aby je vyměnili. Asi už tu Hondu koupím a MZtka zůstane doma jen tak z nostalgie, až budu potřebovat třeba jen pro rohlíky nebo na poštu. Za mě MZ 251 ETZ
Edit: y/i
Naposledy editováno 23.01.2013 15:30:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto na ježdění kolem komína
Delk píše: O tom jak se MZty kazí mluví jen ti, co tomu nedají co je potřeba vymýšlí jak předělat a upravit vadné díly místo toho, aby je vyměnili.
Ano, kupovat novou kliku a těleso spojky... Bych se na to mohl!
Taky jsem to dělal podle příručky, tak mi to vysvětli.
výhody: žádný problémy se spojkou, žádnej olej do benzínu, žádnej kouř za mnou, pět kvaltů bělošsky řaditelnejch, lehká pocitově při jízdě i na manipulaci, spotřeba jak nic, ve dvou lidech + batohy to je schopný udržovat 70-80 i v kopcích (motor je takovej diesel), má to super nosič (nenapadlo by mě,jaká je to skvělá věc, než jsem to vyzkoušel)...
nevýhody: maximálka někde malinko nad sto, rezne výfukový koleno, vysoký otáčky nejsou odměněný nějakým dalším výkonem. no a každej druhej ti tvrdí,jak to blbě jede a jak se ti to určitě sype
ale je to z číny a s tím se musí každej vyrovnat po svým :D
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto na ježdění kolem komína
[URL=
Dobrá by mohla byt i ČZ 175, to je taky takový nezmar..
K MZtám, kámoš měl po sobě 2krát 251, a sraly se mu obě. Už si nepamatuju, co přesně s nima měl. Ja v té době jawu 350/640 a 25 000km bez problemu(když nepočítám slabé dobíjení). Ale je pravda že ty MZ když jely, tak to bylo o hodně lepší než 350. Je to asi jak se vším, kus od kusu a kolik lemplů se v tom vrtalo...
Delk píše: Harry007>
Já mám opačný problém. Před 3 lety jsem si dělal samodomo GO motoru do MZ 251 včetně nové kliky a tělesa spojky. Řádně odmastil, přetáhl momenťákem dle příručky. Potom jsem začal šetřit na silnější, můj sen byl CB 750, ale nechtěl jsem MZtku odepisovat jen tak pro nic za nic a řekl jsem si, že až se na motoru něco vy..re, tak si koupím tu Hondici. MZtku nijak neštřím, dostává dost za uši včetně pálení sjeté zadní gumy, pokusy o jízdu po zadním atd. na Hondu už je dávno ale MZtka chce furt žít. O tom jak se MZty kazí mluví jen ti, co tomu nedají co je potřeba vymýšlí jak předělat a upravit vadné díly místo toho, aby je vyměnili. Asi už tu Hondu koupím a MZtka zůstane doma jen tak z nostalgie, až budu potřebovat třeba jen pro rohlíky nebo na poštu. Za mě MZ 251 ETZ
Edit: y/i
nenapsal bych to líp ... mám stejný názor i zkušenosti akorát se 150tkou
To jo,ale vibruje to a nejede.Jinak je to nesmrtelnej stroj.Mám jednu 175/477 bez TP,zapalko z babetty.Nějakej rok stála -nalil jsem benzín,nacupoval,chytla na našlápnutí.
Řadu let jsem měl J350/638 -dával jsem ji pěkně zabrat.Měnil jsem kliku,3 spojkový koše,kolečka v převodovce a řadu dalšího.Než jsem ji prodal,koupil jsem do toho všechno nový -byla jak nová.Znovu bych do ní nešel.V zatáčkách to plavalo jak sviňe.Vibrace při vyšších otáčkách.
Na blbnutí by se mi líbilo KTM 300 EXC
Na ježdění do práce,nebo jet s tím někam na nákup -to by asi nebylo.
Uvažoval jsem i o Hondě ,ale to by bylo to samý.
Ta ETZ 251 by asi byla ideélní.Konstruktér co navrhoval motor(i ostatní) se chtěl asi někomu pomstít.Zapalování bych dal určitě jiný.Horší je,jak by zvládala jízdy po zadním.Díly zatím dostupný jsou (otázka jak dlouho ještě budou).
Jediná "oprava"byla výměna relé za škodovácký plus Elektronickej přerušovač z Feldy.
Nikdy mně nikde nenechala,tedy zatím.Jak už někdo uvedl,když ji dáš co potřebuje,není problém,za mně
Jinak šetřim na TA 600V,ale jde to sakra pomalu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MZ MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... | Apo-Rider | 8 | Dnes v 09:05 rg250 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Mz ETZ 251-aktuální majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 8 | 26.2.2022 v 17:47 2stroke |
MZ 251 MZ ETZ 251 | Petan69 | 7 | 7.2.2022 v 08:54 Petan69 |
MZ 251 ETZ-majitelé sem MZ ETZ 251 | Boss.trx850 | 3 | 2.4.2021 v 18:26 Boss.trx850 |