bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vybírám M900 - zkušenosti?
8.12.2012 v 15:14
nazdárek všem, různé životní útrapy mne od boxeřího bmw posunuly finančně níž a hlavně jinam, okukuju tedy italské dvouválcové plémě..
ve výběru jsou M750 a M900.
vzhledem k minulosti se kloním spíše k devítce. finance jsou však omezené ideálně kolem 50ti, max ca. 60 palackých.

nevíte někdo o nějakém, co je k mání a znáte ho?

co říkáte na totok?

vybírám M900 - zkušenosti?

11.12.2012 v 20:13 | Nahoru | #31
monster a ducati super volba, len najst toho spravneho..drzim palce

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

11.12.2012 v 21:15 | Nahoru | #32
Lazyfucker> ten vypadá pěkně. Jen si ho pořádně prohlídni, jelikož si myslím že v roce 1997 otáčkoměr nebyl ve výbavě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

11.12.2012 v 21:19 | Nahoru | #33

Lazyfucker píše: přibyl mi do výběru ještě jeden monstřík, prosím o prohlédnutí, je to už o poznání blíž, i když je bez laufů, líbí se mi ten bronzový rám a kola, dát nádrž a blatník do červené tak je to kombinace snů.
měly monstery 49kw?myslel jsem že všechny 9ky měly 57?
tuten



me osobne se jen nelibej ty červený motokrosový vlaštovky, ale to je detail :)

ale k motu.
Ten prvni mi prijde takovej samo-domo kolotočářskej vymysl, nezdaj se mi zářivě bílý nálepky termignoni na karbonovym vyfuku (proste ne :) )

Druhej je seriovej, neskazenej.. neni to sice zaruka niceho, ale veril bych ty motorce vic, nez ty prvni cerveny.

Faktem je, ze obe pusobej čistě (jak se na italskou lestenku slusi a patri :) )

Za me volim cernyho..no a co, ze nema ladak...

p.s.: mel jsem 2002 i.e. se suchou, bylo to vyborny, lec zadny zihadlo. Ale na cesky silnice bohaty. Za tu dobu co jsem ji mel jsem nemenil nic krome sady pneu, oleje a retezovky.
p.s.2: nevim jak ostatni monstery, ale je to hezky tvrda motorka :)

vybírám M900 - zkušenosti?

11.12.2012 v 21:31 | Nahoru | #34
vykonove mi to stacit bude, ma to o pytel a pul cementu min nez predesle BMW a vecko bude zatahovat jinak nez ten boxerisko.

Cerny se mi taky libi a ty vlastovky by sly pryc hned vymenou za s4r riditka, nebo tuoni zlate originaly.

Laufy jdou dokoupit vzdycky, spis mne opravdu udivil a nasral (nechcu ho na monsteru) ten otackomer a taky to, ze je psano 49kw a ja zil v tom,ze vykon byl odjakziva 57kw.

Jinak ano,je pravda, ze na barevne diverzite bych tomy sedivakovi musel ubrat, je lehce recno pretapany;)
je nejaka teorie na ten podivny vykon? A cerna kola k bronzovemu ramu? Cerny mely jen darky ne? Ktere ale mely i cerny ram...

I kdyz kdovijak to ti talosi skladali,jestli to nebylo jak u nas v jawe;)

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

11.12.2012 v 22:17 | Nahoru | #35
Teorii na záhadnej výkon nemam,leč bych to neřešil,páč tam neni čim by mněl bejt výkon nižší,bych řek že výkon u 97 v rozmezí 55-57kw podle země určenía to bych ještě řek že možná jen rozdíly na papíře kulivá homologacím. 49kw bych považoval za administrativní chybu.Nějaký starý monstry doma máme. Bronzová barva rámu je u starejch origo,ale jinak najít jakoukoliv duc v origo stavu je skoro nadlidskej výkon páč je to logicky nejtuněnější motorka.To že má černý kola,nebo nádrž bych neřešil páč je to vzhledem k dementně umístěnýmu nápisu Ducati stejně lakovaný a neni to origo.Budíky jsou z novějšího,páč 97 má je nalevo rychloměr a napravo hranatej panel kontrolek a ten otáčkoměr je tam stejně zbytečnej,ale musel jsem ho taky mít abych zjistil že je k prdu. Jo a má to ale v tý době luxusní vidle s nastavováním ůtlumu,páč novější modely byly vošizený a neměly vůbec nic nastavitelnýho. Z vlastní zkušenosti bych ale asi koukal po stříkačce vzhledem k naprosto kultovní vlastnosti karburátorovejch duc a to jest Nenastartovatelnost studenýho motoru po delším stání Teda ještě jak už bylo zmíněno že se ty starý monstry prodávaj za 60 což je podle mně vo polovinu víc než by mněly stát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 07:25 | Nahoru | #36

Kabik píše: me osobne se jen nelibej ty červený motokrosový vlaštovky, ale to je detail :)

ale k motu.
Ten prvni mi prijde takovej samo-domo kolotočářskej vymysl, nezdaj se mi zářivě bílý nálepky termignoni na karbonovym vyfuku (proste ne :) )

Druhej je seriovej, neskazenej.. neni to sice zaruka niceho, ale veril bych ty motorce vic, nez ty prvni cerveny.

Faktem je, ze obe pusobej čistě (jak se na italskou lestenku slusi a patri :) )

Za me volim cernyho..no a co, ze nema ladak...

p.s.: mel jsem 2002 i.e. se suchou, bylo to vyborny, lec zadny zihadlo. Ale na cesky silnice bohaty. Za tu dobu co jsem ji mel jsem nemenil nic krome sady pneu, oleje a retezovky.
p.s.2: nevim jak ostatni monstery, ale je to hezky tvrda motorka :)



toho druhého jsem měl jednu sezonu a ten výkon je pravda....M900dark
e:ty origo laufy jsou vykuchané......

Naposledy editováno 12.12.2012 07:26:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 08:38 | Nahoru | #37
jiris> díky za reakci! takže chápu-li Tě správně, je to MOnster Dark verze (s bronzovým rámem) a tyto Darky měly 49 namísto 57kw?
dokážeš mi o té motorce ještě něco říct?

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 09:37 | Nahoru | #38
Zdar,
ja ti dokazu rict jenom to, ze pred pul rokem jsem kupoval monstera ja a tenhle dark uz tam visel a nejspis ho stale nikdo nechce:) Pripada mi to jako takovej ten typ motorky "majitelu" co nejsou ochotny do motky nasypat zadny penize a jen jezdej ap osilaj to dal. Napriklad vykuchany origo laufy alaa domaci termignoni je prasecina. Je pravda ze tamten je sice kolotocarskej ale uz jen podle vzhledu na nem nikdo nesetril. Pokud by jeste byli schopni dokazat celej ten servis kterej je napsanej v inzeratu tak neni o cem ( jen pozor na to odkud budou faktury atd - bazarnikovi bych neveril nic dokud to nebude presvedcivy:D), kazdopadne ventily rozvody pneumatiky atd je zalezitost pri nejmensim 15 tisic v servisu coz neni zanedbatelna castka po koupi motorky. Osobne jsem koupil monstera 900 1994 za 43000 a delam si servis sam a ceka me spojka remeny ventily a jenom material bude 5000. Motor uz mam na stole a cekam na dily. Az bude v cajku motor tak si budu delat celolak a celkove se s motorkou mazlit do jara, abych na ni potom vyjel a zjistil ze me bavila jenom ta prestavba:D Hodne stesti pri koupi, ja bych sel do toho sedivyho s tim ze bych si ho potom laknul na cerveno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 09:51 | Nahoru | #39
Lazyfucker> verze dark se motorem neliší, většinou je to jen podvozek..a co vím, tak je celá černá..tedy, v originále
Celkově mi ten "dark" přijde jako zadek z roku 97, budíky z S2R, kola bůhvíodkud, řídítka a zrcátka tunning...ale možná je to nějaká "americká" verze
Mě se líbí tohle

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 10:14 | Nahoru | #40
kudla ten vypadá celkem pěkně, ale je už totálně mimo moje nuzné možnosti
tož su na vážkách. šedivák je prý po servise za ca. 18tisíc a krom toho, že je olepený a říká si o mírné zdecentnění mi přijde ok.
černého bych za 40 vzal zfleku, ale 60 za něj dát nechcu. no prozatím probíhá výběr tak, že pokud se u šedého nedomluvíme na ceně, budu denně brousit inzerce a čekat až se zjeví ten pravý.
za tipy budu rád!

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 10:31 | Nahoru | #41
Lazyfucker> tak já samozřejmě neříkám, že to není možné, ale ty když jsi prodával báwo, tak jsi do něj taky nacpal peníze a pak prodal?
Já neříkám, že nejsou lidi, co to nedělají...ale podle inzerce to často vypadá, že všichni opravují motorky před prodejem
Já být tebou, tak se dívám dál, i na servery jako je bazos, hyperinzerce nebo třeba smoto, občas se tam objeví hezký nezbastlený kousek za dobrou cenu

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 10:50 | Nahoru | #42
koval> Tak pod tohle se podepíšu.

Každopádně ty cenovky jsou dost přestřelené a až prodávající zjistí,že to nebuchne,tak slevní.ještě chvilku vydrž,starší Italky se dost blbě prodávají,pokud to není nějaká ober leštěnka.Cena k oboustrané spokojenosti je tak 50tyček.U r.v. 96 spíš 45.
Nikoho nezajímá,že do nej nacpal 18tyček/může ten servis doložit?/.Tak starou motorku za tenhle peníz neprodá.

Naposledy editováno 12.12.2012 11:08:49

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 11:06 | Nahoru | #43
je právd, že já jsem měl bávo rok po servise, investice na jaře olej a zadní gumu, ale prodej byl ze dne na den a nejsem bazarista, zn. samozřejmě dokud to všecko neuvidím, tak takové investici apriori nevěřím, už jsem pár motorek koupil, a nejsem na světě první den
jj, buď počkám až se střetnem na schůdné ceně, nebo počkám, jaro je daleko

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 11:32 | Nahoru | #44

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 11:49 | Nahoru | #45
ta s4 je pěkná no.

2 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 12:17 | Nahoru | #46
obě pěkné,ale obě mimo finanční dosah, ale ta černá, krom vysunutého zadního světla vypadala skoro tak jak by měla.
to už se mi líbí i tato s arrowama tu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 12:21 | Nahoru | #47

Dr.Houba píše: Lazyfucker> verze dark se motorem neliší, většinou je to jen podvozek..a co vím, tak je celá černá..tedy, v originále
Celkově mi ten "dark" přijde jako zadek z roku 97, budíky z S2R, kola bůhvíodkud, řídítka a zrcátka tunning...ale možná je to nějaká "americká" verze
Mě se líbí tohle

dark se od klasiky neliší ničim, než barvou

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 12:25 | Nahoru | #48
Lazyfucker> s těma cenama se jistě dá hýbat Na tu M900 2000 bys se minimálně mrknul

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 12:53 | Nahoru | #49

selkie píše: dark se od klasiky neliší ničim, než barvou


popravdě, zrovna u 900 jsem opravdu žádné jiné změny nenašel..a u většiny ostatních modelů je dark verze rozdílná právě na brzdách a podvozku...

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 14:01 | Nahoru | #50
vypadá pěkně monster dobrá volba

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 16:01 | Nahoru | #51
900 dark ma jen tu matnou barvu, a jinak vsechny 900 97 meli mensi ventily-odtud asi ten mensi vykon.... samo sem to nevedel, ale vyguuglil

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 16:45 | Nahoru | #52
Lazyfucker> motorka nesla stopy užívání,není nová,byla lakovaná nádrž,plasty,nevypadala,že by byla moc rozbitá,měl jsem 1 sezonu pak prodal,nebylo moc času na ježdění.
Motor byl na jedničku,start okamžitě,spotřeba oleje skoro žádná,zvuk úchvatný,spotřeba fantastická..... je to jednoduchá motorka pro zábavu,není to závodák se mnou jela skoro 200km/h
kluk který ji koupil na ní udělal rozvody,komplet.
Závěr:dobrá motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 17:00 | Nahoru | #53

Dr.Houba píše: popravdě, zrovna u 900 jsem opravdu žádné jiné změny nenašel..a u většiny ostatních modelů je dark verze rozdílná právě na brzdách a podvozku...


Můžeš mi to, prosím Tě, vysvětlit? To je tam jinej průměr kotoučů/vidlí?

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 17:27 | Nahoru | #54

selkie píše: Můžeš mi to, prosím Tě, vysvětlit? To je tam jinej průměr kotoučů/vidlí?


jiné brzdiče, jiné vidle, jiné tlumiče...občas jen jeden kotouč vepředu...
dark

normální


Naposledy editováno 12.12.2012 17:29:14

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 17:33 | Nahoru | #55
jeden kotouč měla 750 seriově, dva za příplatek...takže to bych jako bernou minci nebral

stejně tak chladič oleje, ten byl taky za příplatek

ad podvozek - nevěřim, že by Taliáni na rozpočtovku dávali jinej podvozek podle barvy...

vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 17:51 | Nahoru | #56
monster 620 dark - jeden kotouc, nema stitek a kryt sedla
749 dark - nema tlumic rizeni

1 reakcí na tento příspěvek vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 17:58 | Nahoru | #57
Pánové Dark byl vždy takový katalogový základ a vždy byl nejlevnější u daného typu.
U M600 by horší podvozek,u M620 byl jen jeden kotouč atd.Bylo tam víc prkotin na čem to bylo odrbané,ale úplně přesně to nevím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 18:05 | Nahoru | #58
Hockin> ani jeden z vás mi nenapsal, v čem byl ten podvozek horší. Štelovací neměl žádnej, krom S2R a S4R...a co jinýho může bejt na vobyč trubce s pružinou a olejem tak strašně jinýho, že je to horší???

Znovu píšu...jeden kotouč měla i šestistovka, dokonce i sedumpade...

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 18:41 | Nahoru | #59

selkie píše: Hockin> ani jeden z vás mi nenapsal, v čem byl ten podvozek horší. Štelovací neměl žádnej, krom S2R a S4R...a co jinýho může bejt na vobyč trubce s pružinou a olejem tak strašně jinýho, že je to horší???

Znovu píšu...jeden kotouč měla i šestistovka, dokonce i sedumpade...



620 mela 2 kotouce, dark 1.....

u tech 748/749 dark chybi tlumic rizeni...

jinak podvozek=vidle+zadni pero jsou stejny

(reakce na) vybírám M900 - zkušenosti?

12.12.2012 v 18:50 | Nahoru | #60

selkie píše: Hockin> ani jeden z vás mi nenapsal, v čem byl ten podvozek horší. Štelovací neměl žádnej, krom S2R a S4R...a co jinýho může bejt na vobyč trubce s pružinou a olejem tak strašně jinýho, že je to horší???

Znovu píšu...jeden kotouč měla i šestistovka, dokonce i sedumpade...


To s podvozkem jsem napsal já
Spletl jsem si to s S a R verzí....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist