globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jen tak s Jawou Sportard... :)
5.11.2012 v 20:20
Dlouho se zde nepropíralo to moje jednoválcové Jawí vrkátko a abych to napravil, tak sem dávám alespoň jedno z mála videí, kde mám svoji 660-ku natočenou... Jen mě mrzí, že se někomu z mých rodičů, podařilo nechtěně snazat ještě v kameře video, kde nás natáčeli v Drahanském kopci, aniž bych o tom věděl. To mohlo vypadat daleko zajímavěji...

Uzavřeno 13.11.2012 v 06:23 uživatelem Shark660

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:12 | Nahoru | #241

dr.rath píše: Některý lidi by měli být ouředně zbaveni možnosti reprodukce. A ty seš horkým kandidátem na prvního v pořadí exemplárního a velmi belestivýho zbavení varlat před zástupem tobě podobnejch rasistickejch magorů. Ještě začni tvrdit, že v Osvětimi žádný plynový komory nebyly, retarde.
Navíc koukám, že motorkám fakt hustokrutě rozumíš. Co je to "špičkový motocykl cs výroby"? To má být jako JAWA 350??? Před revolucí jsem měl třiapůli, asi jako každej z nás. Soused ve vsi měl strejdu ve Švajcu, poslal mu nějaký přebytečný franky a tak si mohl dovolit dvoutaktní kapotovanou osmdesátku Yamaha, ani už nevim, co to bylo za model. Ale vždycky mě na ní zpráskal jak malýho psa. Bože, co bych tenkrát dal za takovou mašinu! To byla špičková motorka, ne třicet let zastaralá komunistická hajtra.



no,tak pokud tě na ní zpráskal jak malýho psa,tak buď jsi ji měl totálně rozmrdanou,nebo neumíš jezdit,nebo potom obojí

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:17 | Nahoru | #242

dostal94 píše: no,tak pokud tě na ní zpráskal jak malýho psa,tak buď jsi ji měl totálně rozmrdanou,nebo neumíš jezdit,nebo potom obojí



(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:23 | Nahoru | #243

hurrican píše: Porovnávám porovnávatelné a zohledňuji i stejnou cenu materiálu v Německu a v ČR. I pak je 110 000,- Kč za Jawa 660 maximum.

Kdo si myslíš že v Německu BMW v továrnách vyrábí a montuje ? Jsou to Turci, Pákistánci a pod. Proti nim jsou čeští pracovníci mistři a virtuozové s daleko vyšší produktivitou a kvalitou práce.

Pokud jim do toho nevstoupí korupční faktor a když se nechá vysoký manažer Jawy podplatit, aby kupoval nesmyslně drahé motory ....



Hele nevim jak ty, ale ja byl v BMW tovarnach opravdu mockrat. A nevidel jsem tam ani jednoho cmouda...

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:26 | Nahoru | #244

hurrican píše: dr.rath> Měl jsi si koupit Jawu 90 Roadster, lehkou motorku s moderním vysokootáčkovým motorem, tenkrát když ji vyráběli, stála 3800,- Kč a vytřel by jsi kamarádovi s Hondou za švýcarské franky zrak

Jawa 350 byl tehdy motocykl s vlastnostmi schopperu, trimovaný na krouťák a cestovní pohodlí. Na Jawě se jezdilo jako na korábu silnic, skvělé jízdní pohodlí, velký kroutící moment a dlouhá životnost.



Hlavne ten obrovsky kroutak!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:29 | Nahoru | #245
Já snad začnu hulit, budu mít rohlíky za 10h, auto koupím za 30k a přitom budu vydělávat současnou mzdu. A pak si vás asi koupím všecky, hurrican mi bude za pár šušňů vyrábět motorky a já je budu za pár šušňů prodávat. Vyrobíme jich statisíce a ostatní výrobci půjdou ...však víte kam.
Už jsem četl dost, ale takovou 3,14čovinu jsem dlouho, možná nikdy neviděl.

2 reakcí na tento příspěvek Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:33 | Nahoru | #246
Mimochodem motory se do BMW 650 dělají v číně, proč ta motorka není za 80 000? 30 000 motor a když to moc přeženu 50 000 zbytek? (počínaje elektřinou, vytápěním, zaměstnanci, sociálním, zdravotním pojštěním, vývojem, testy, cenou materiálu, techniky, konstruktérů, přes nástroje, přípravky, formy, až po třeba marketing, testovací řidiče, palivo, změny v konstrukci, homologaci, emistní homologaci, jednotlivé díly,...)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:39 | Nahoru | #247
Drátík> Chce to trochu znalosti ekonomiky a mít základní přehled. Prostě s jedním exkluzivním a drahým (předraženým) modelem jako má Jawa svůj Motard 660 nelze přežít. Podívej se na Nortona, na Moto Guzzi (zachráněně Fiatem), Ducati (zachráněné VW/Audi) atd.

Já bych viděl budoucnost Jawy v její 350-ce http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-350.htm

Měli by splnit emise a začít ji prodávat, ta cena 52k + 5k za el. startér je O.K. a byla by dobře prodejná. Když k tomu přidají jeden - dva modely 4T , třeba 660 za 110 000 a litra za 140 000 Kč tak mají vyprodáno, nebudou stačit vyrábět, jaká bude poptávka a jsou za vodou a my si všichni budeme kupovat Jawy.

Na tom čínským BMW 650GS musejí obrovsky vydělávat. Vlastně je to podvod od BMW

Naposledy editováno 11.11.2012 17:46:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:40 | Nahoru | #248
WHTRDR> kupuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:41 | Nahoru | #249
Drátík> dělaj tam i 800 900 a kdo ví co ještě je jen otázka času kdy se to tam bude šroubovat všechno tady se to bude jen prodávat akorát nevím komu

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:45 | Nahoru | #250
hurrican> konkrétně 350 jawu stále živí a ještě asi i bude. Nicméně v ČR a za 52000 to žádnej trhák nebude, viz příklad 250 či 350 před koncem oficiálního prodeje. ¨
Strategii podniku mám v hlavě, jediné, co m chybí je značka JAWA

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:46 | Nahoru | #251
sxs525> No to taky nevím... Ale ona i čína už začíná být drahá. Naštěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:50 | Nahoru | #252
hurrican> ano, vysokootáčkové pro mládež, ale tím podobnost končí. RDčko je mnohem sportovnější, výkonější a vyhraněnější stroj. Stačí porovnat výkon (rovných 10 koní RD, 9,5 90tka), Max. rychlost (cca 130 km/h pro RD, 95 90tka), krouťák (0,90 Nm při 7500RPM pro RD a u Jawy neuvedeno), hmotnost 78 kilo RD a 76 90tka. Vše porovnáno z údajů dostupných na internetu. Když byla 90tka tak skvělá, proč tedy neuspěla narozdíl od všech motorek řady RD? Stejně se můžeš ptát proč uspěla RD350 a ne J350 . . .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:51 | Nahoru | #253

tomas.s. píše: WHTRDR> kupuje


no tak pak me vysvetli jak se dostali s kupovanym motorem na polovicni cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:54 | Nahoru | #254
WHTRDR> Poloviční cenu čeho? Neznám cenu za jakou Blata nakupuje, ale má o dost vyšší prodeje než Jawa a proto může mít množstevní slevy, cokoliv. To že by s vlastním motorem byly dražší ovšem není případ Blaty protože Blata motorárnu má, vlastní motor měla postavenej a pokud vím , jen díky tomu že se ho nepodařilo homologovat, tak montuje myslím Minarelli. Je to složitá problematika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 17:57 | Nahoru | #255
tomas.s.> tak je fakt ze kdyz jawa proda deset motorek za rok tak je asi zbytecny mit vlastni motorarnu
a kdyz je bude mit za takovy penize tak jich vic neproda
je to takovej zacarovanej kruh

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:00 | Nahoru | #256
WHTRDR> přesně tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:01 | Nahoru | #257
tomas.s.> Jawa 90 byl vyjímečný stroj a převratná konstrukce a s úspěchem se prodával dokonce v USA. Chtěl jsem si ji taky koupit, ale už se dávno nevyráběly. Navíc to nebyla konstrukce Jawy a s Jawou neměla vůbec nic společného. Byla vyvinuta mladými schopnými konstruktéry na Slovensku a ti nebyli papalášští bafuňáři, kteří před revolucí řídili Jawu.

Veškeré inovace v Jawě tehdy spočívaly jen v tom, jak pít se soudruhy s SSSR panáky vodky až do dna. Už ani nevím, jak se tehdy ten soudruh generální ředitel Jawy jmenoval

Jawa 90 skončila, protože si to věčně vodkou do němoty opilí ředitelé Jawy a ČZ přáli. Báli se, že příjdou o svoje korýtka, když bude mít Jawa 90 úspěch.

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:03 | Nahoru | #258
hurrican> by me zajimalo jak jezdila jawa 90 nova
s tou co mam ja byly samy problemy kdyz jsem na tom jezdil zamlada

Naposledy editováno 11.11.2012 18:03:25

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:07 | Nahoru | #259
hurrican> Já sem teda o těch schopnejch konstruktérech s Považský Bystrice slyšel jiný zajímavý věci, prej tam byly děsný potíže s kvalitou všeho a tak. Taky neznám skoro nikoho kdo by provozoval bez problémů 90tku. A Jawa za to určitě nemůže, když se 90tky montovali na slovači, tak si na to mladí a nadějní mohli dohlídnout ne?

Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:09 | Nahoru | #260
já měl jawu 90 taky najel jsem není tak 100km a asi tak 1000km jsem natlačil ježiš ta mě dávala

Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:17 | Nahoru | #261
Já měl Hondu 500 a to byl strašný drek. Bylo to těžký jako kráva, vůbec to nejelo a jen to žralo benzín. Byl jsem rád, že jsem se toho zbavil. S Jawou jsem nikdy žádné problémy neměl, byla to luxusní jízda jak na peřince a spotřeba byla taky nízká.

Já nevím, že někdo věří těm placeným reklamám o údajné spolehlivosti japonců. Jsou to těžký a nepohodlný krámy, co se každou chvíli sypou a díly stojí závratné ceny.

Naposledy editováno 11.11.2012 18:17:59

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:31 | Nahoru | #262

Drátík píše: Mimochodem motory se do BMW 650 dělají v číně, proč ta motorka není za 80 000? 30 000 motor a když to moc přeženu 50 000 zbytek? (počínaje elektřinou, vytápěním, zaměstnanci, sociálním, zdravotním pojštěním, vývojem, testy, cenou materiálu, techniky, konstruktérů, přes nástroje, přípravky, formy, až po třeba marketing, testovací řidiče, palivo, změny v konstrukci, homologaci, emistní homologaci, jednotlivé díly,...)



Ja nechapu co se tady porad resi. Celej svet je plnej hlupaku, ktery nepoznaji kvalitni moderni motorku a kupuji si cinsky BMW misto perfektni Jawy...Jeste ze my tady mame ty jedine opravdove znalce a motorkare co si troufaji krotit tak obrovsky kroutak zabaleny v nesmirne kouzelnem designu. Chlapi vy si to nejspis neuvedomujete, ale jste desny exoti

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:46 | Nahoru | #263

milan1963 píše: dostal94> Danny má pravdu, toto je o motorkách. Osobně proti Židům nic nemám, sám jsem křest'an a nikdo mě proto neodsuzuje.
Z dnešních výrobků je opravdu spotřební zboží. Sám mám Škodu 120 z roku 1980 . Manželka chtěla nové auto. Tak jsme ho letos v létě koupili. Když se podívám na karoserii, plasty, tenoučký plech- škodovka je jako tank .A pokud se to týká i motorek-raději nedomýšlím.



120tka je jako tank, tak tím si mě rozsekal ...rád na ní vzpomínám, ale bourat bych v tom fakt nechtěl, v případě nárazu je smrt jistá...

Naposledy editováno 11.11.2012 18:48:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 18:54 | Nahoru | #264
Horten> Motorka je srdcová záležitost. Já když si sednu na japonskou motorku, tak z ní mám špatný pocit. Je to jen neosobní kus železa, nesympatický a těžký, který mi nic neříká. Řekl bych doslova, je mi odporná.

Kdežto když si sednu na Jawu, ČZ, nebo i na jiný evropský motocykl, tak je to jiné. Možná je to tím, že jsem už jako 12-ti letý jezdil na Jawě 250 a kroutil zatáčky na okreskách mezi Prahou a Táborem v jižních Čechách.

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 19:13 | Nahoru | #265

Horten píše: Ja nechapu co se tady porad resi. Celej svet je plnej hlupaku, ktery nepoznaji kvalitni moderni motorku a kupuji si cinsky BMW misto perfektni Jawy...Jeste ze my tady mame ty jedine opravdove znalce a motorkare co si troufaji krotit tak obrovsky kroutak zabaleny v nesmirne kouzelnem designu. Chlapi vy si to nejspis neuvedomujete, ale jste desny exoti



Budeš mi platit vyčištění monitoru!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 19:14 | Nahoru | #266

hurrican píše: Horten> Já když si sednu na japonskou motorku, tak z ní mám špatný pocit. Je to jen neosobní kus železa, nesympatický a těžký, který mi nic neříká. Řekl bych doslova, je mi odporná.



Přijde ti že na moderních japonskejch motorkách je hodně železa???

(reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 19:22 | Nahoru | #267
dandy.m> motor byl lepší než u kohokoliv jinýho, lítal jak drak. akorát teda pak potřeboval za těch 10 tisíc dolit 2-4 litry oleja. ale když se s tim chvílu jezdilo běžným způsobem tak zas skoro nic jak ostatní
a vzhledem k tomu že byl na plyn tak mně nevadila ani spotřeba 11-12 litrů
najel jsem s nim za tři roky asi 60 tisíc kilometrů....
byla to pěkná doba.

no nic, te´d mám alfu a musím říct že bych už nikdy neudělal takovou kravinu aby si koupil jakoukoliv jinou značku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 19:31 | Nahoru | #268
hurrican> například pokud někdo bude vyrábět motor, tak jeho cena pro jawu a pro bmw se bude lišit pouze smlouvama vůči "množstevním slevám", nebude to mít nic společnýho s platem v danné zemi. nebo jako že jawě prodají motor ze sociálního cítění 3x levnějc?
anebo bitubo když bude prodávat odpružení, bude ho do česka v rámci pomoci chudé zemi prodávat třikrát levnějc?
jó všichni chtěli jawu ze světovéch komponentů a te´d se zas všichni diví že se se světovou úrovní jawa nedostane pod světovou cenu když to nakupuje.

když budeš prodávat párky v rohlíku, budeš požadovat nějakou cenu. párek + rohlík + tvá marže, ve které bude tvůj plat, odvody daní, cena elektriky na ohřev párků atd.
těžko ale budeš prodávat za níž než je 5 korun za párek a dvě koruny za rohlík.
a pak ti tam nějaká piča přinde vykládat že seš zloděj protože v německu stojí ten samé párek 6 korun a ty ho máš prodávat tim pádem za 2 koruny

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 19:52 | Nahoru | #269

Bundes píše: Přijde ti že na moderních japonskejch motorkách je hodně železa???



Podívej se na současný Suzuki Bandit. Váží 240 Kg, to je prostě těžká neohrabaná kráva.
Jawa 660 má jen 190 Kg a Jawa 350 dokonce jen 140 Kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jen tak s Jawou Sportard... :)

11.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #270
memphis.unv> Tak to nevím, že by někdo chtěl do Jawy cizí komponenty a když, tak to byli asi jen výrobci těchto komponentů

Naposledy editováno 11.11.2012 20:02:30
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist