globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přestavba z paprskových kol na drátěné
 
2.11.2012 v 21:59
Zdarec všem, prohledal sem tohle forum, stejně jako cafe-racer.cz ale nic kloudného sem nenašel.
Máte někdo zkušenosti jak na to popřípadě kde kola koupit či nechat vyrobit?
Nešel sem pouze TUHLE nabídku
ale 75tis Kč za kola mi přijde moc, když za cenu 30tis Kč se dá pořídit sada 4ks 17"x7" na auto i s adaptérem na klasické šrouby,100 drátů každý ráfek,centrální křídlovkou a kdoví s čím ještě.

Díky všem za rady, poznatky, odkazy apod.

Naposledy editováno 02.11.2012 22:08:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

3.11.2012 v 17:56 | Nahoru | #1

Delta píše: 2stroke >Mám přístup k leteckému duralu, frézce i zavaření v atmosféře, v tom problém nevidím, ale něco odsoustružit a pak na to vařit výpalky aby to bylo přesně v ose atd, takovej kaskadér nejsem.
Teorie je mi jasná.



Na náboji je celkem jedno, jestli ty prstence budou navařeny třeba s 2 mm tolerancí, jsou to drátová kola, vše se vykompenzuje výpletem a vycentrováním...
Jestli máš přístup k tomu co si psal, tak bych se toho vůbec nebal, fakt že ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba z paprskových kol na drátěné

3.11.2012 v 20:38 | Nahoru | #2

2stroke píše: Na náboji je celkem jedno, jestli ty prstence budou navařeny třeba s 2 mm tolerancí, jsou to drátová kola, vše se vykompenzuje výpletem a vycentrováním...
Jestli máš přístup k tomu co si psal, tak bych se toho vůbec nebal, fakt že ne...



takže by jsi konal krok po kroku jak?
středy například z ??? a doladit je podle originálních Triumph kol, včetně děr na osu, ložiska, držáky kotoučů atd?
Ale jak zadní letmáč?
Pak koupit ráfky, niple a dráty (např EXCEL) a nechat to naplést?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist