paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.11.2016 v 08:28 | Nahoru | #1
Martic> 11kg, tak 2,5kg je jen samotné palivo, neco udělá větší nadrz, pak je tu abs ,to ma udajde v teto verzi 2kg, pak tu mame drzak pristojovky a plexi ,pak je zvětšeny ten box na naradi aspol. A vsechny ty plasty navic majitaky nejaky to kilo a o narostl i predni kotouc, ten je plovouci a stejneho prumeru jako ma motardova verze.

Co se tyče odpružení, tak predek zustal stejný, ale vzadu pridali 25mm, takze 250 predek ,265 zadek.

Ja jsem tad ze tam soupli lcd s otackomerem, a treba i ta skladaci radicka je fajn, oboji je samozrejme na crf 250l.

Cekal jsem taky že tam bude 300 motor, coz je skoda. Snad ten 1,5kw co tam přidali bude znat, zatim to je muj favorit, jelikoz pr7 je draha a ostatni vylezli jen s cendurama.

Naposledy editováno 13.11.2016 09:17:47

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.11.2016 v 22:33 | Nahoru | #2
Kome> Kome> Asi máš pravdu. Když odhadem počítám přírůstky 0,5kg na nádrž + 2,5kg palivo + 0,5kg kotouč + 0,5kg delší vidle + 2kg maska + 0,5kg světlomet + 0,5kg kaslík + 2kg kryty motoru a páček, vyšlo by nějakých 9kg - budiž. Pokud se ale nemýlím, to ABSko už bude mít i eLko, takže se do váhového rozdílu promítne. Konkrétně u dosavadní verze uváděli váhu 144kg, nová má mít 146kg (ačkoli údajně odlehčili výfuk o 450g ), Rally pak má mít 157kg, což mohli použitím lehčích materiálu určitě trošku stáhnout. Něco by se dalo získat třeba plastovou nádrží, lehčími řidítky, rozetou atd.

U odpružení škoda, že těch 25mm zdvihu nepřidali i na předku, když už 50mm prodlužovali, ale je fakt že alespoň něco. Rozdíl ve výkonu by znát být mohl, pokud je skutečně max. krouťák vyšší a zároveň už v nepatrně nižších otáčkách (22Nm /7000 ot/min => 22,6Nm /6750ot/min).

Jako celkově jsem skutečně (asi dost bláhově) doufal v radikálnější výtvor typu PR7 v menší kubatuře. Nicméně, naprosto souhlasím, že mezi tou dnešní záplavou silničních "endur" působí i tak jako zjevení. Proto jí moc fandím a velice rád bych si jí prohlédl zblízka a také vyzkoušel. Třeba provedení, odolnost a praktičnost toho krytu motoru by mě moc zajímala. Jestli není vše jen tak na oko a po první ráně klackem něco upadne. Stejně tak by mě zajímala celková ovladatelnost motorky, co snese atd.

Naposledy editováno 14.11.2016 22:36:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist