![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: no a když už jsme u toho co si třeba myslíš o tomhle : http://www.motorkar...-630129.html [/quote]
kilometry by cca seděly, v terénu asi nejetá (minimálně odřenej černej rám,bez blástrů a ostrejch gum, bez chrániče motoru atd) chtělo by to mrknout zblízka na event nárazy zespoda na rám jestli tam nejsou ďůlky, na stav plastů, event ohnuté stupačky, když se sklouzne po asfaltu vleže tak má odřenou zadní stupačku spolujezdce .. myslim ale že vypadá dost dobře .. ještě bych prodejce ukecal ať ti to rovnou vyřídí i s papírama ..
Naposledy editováno 12.04.2014 11:53:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: no a když už jsme u toho, co si třeba myslíš o tomhle : http://www.motorkar...-630129.html [/quote]
Vím o ní, a cena při předpokládám dobrém stavu je slušná. A co je podstatný, že ač je tzv. bazarová, tak kluci z třebíčského MotoTrade nejsou žadní křiváci. Vozí dost zvenku, sice hlavně z Itálie, ale slušné kousky, a pokud vím, nejsou informace, že by stáčeli odometry, a navíc z Lískovce do Čihalína to máš výlet jen zhruba 60 kilásků.
A čtu tady, žes své vážnější úvahy spojené s volbou srdcem začínal silničně orientovaným motardem CRF250M, takže jako obdobnou, ale výkonnější a robustnější alternativu bys mohl mít ještě komplementární Yamahu WR250X (pro tu jsem se např. ke své spokojenosti rozhodnul já; je to perfektně sednoucí, bezproblémový, robustní a spolehlivý stroj, zcela bezporuchový - aby taky ne, zánovní a ještě v záruce).
Od více terénněji zaměřeného Rka se Xko liší vlastně jenom běžnějšíma (menšíma a širšíma) 17" palcovýma kolama a silnější (účinnější) přední brzdou; jinak má identický motor, převodovku, řídící jednotku a spol., řídítka, světla, stupačky atd. i podvozek (tudíž i stejně velké zdvihy), takže polňačky i lesní cesty a do jisté míry i louky apod. jdou za sucha v pohodě dávat i na původních silničních gumách. Jinak na bláto a lehčí až středně těžký terén postačí dobrému jezdci na Xku gumy s terénním vzorkem (ideálně homologované i pro jízdu na silnici, třeba MAXXISky apod.), takže tato nenáročná a vratná konverze WRXka na výrazně endurovitější stroj, který by ale ani v terénu díky své robustnosti a svému kvalitnímu podvozku tolik netrpěl nerovnostma, dírama atd., by Tě vyšla na cca 2 až 3 tisíce.
P.S.
Když tak blíže o těchto konverzích z X na R, ale i naopak z R na X (třeba v USA se často dělají průběžné změny oběma směry) v diskuzi Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS:
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65
Je to tam na více místech různě podrobně s fotkama, informacema, zkušenostma a odkazama.
Naposledy editováno 12.04.2014 14:04:31
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |