paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2013 v 18:04 | Nahoru | #1
Tak tady jsou moje pocity/poznatky

mam najeto cca 2200km
garančka mě stála 1100,- olej, filtr, napnutí řetězu(ventily vůbec nekontroloval dle faktury)

Taky vám na polňačce rachotí crfo, jak kdyby jste vezli brašnu s vercajkem? Myslím že to dělá řetěz, ale čert ví (kolega, co mi půjčil pitbike má na řetezu napínák a takový virvál to nedělá)
Tento týden mi připadá, že ve středních otáčkách se motor rozvibruje víc než má, ale těsně před zařazením vyšší rychlosti se zase vrátí do normálu. Stává se mi to jen když jedu s přítelkyní, když jedu sám tak to děla možná tady, ale není to znatelné (cítím to v řídítkách)
Dělá to u každého kvaltu a povolenou hmotnost nepřekračujeme, ještě je tak 15kg rezerva.
Jinak v budoucnu chci jít do FNF taky, akorát co se mi nelibí tak cena laďáku od EJK, protože 200$ za primitivní plošňák... Popravdě se divím, že ještě Čína nedělá kopie za 20$
A "hepa filtr" půjde taky pryč, Rick Ramsey si vychvaluje DNA filtr
Jinak jsem s mašinkou spokojen, Beskydy už mám projeté křížem krážem a je to držák

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.7.2013 v 20:19 | Nahoru | #2
rage> A máš ji koupenou od ofiko prodejce?
Při jízdě na nerovnostech občas zarachotí kryt pod motorem, pak zadní blatníček centrálu, jak klepne o kyvku a taky držák spz, takže pohoda. Na dirtu mi to nedělá, protože kryt pod motorem je napevno chycenej 4 šroubama(na crfu je jen zepředu a vzadu je jen zasunutý do vybrání mezi rámem a motorem), blatníček centrálu je gumovej a držák spz tam neni Řetěz občas cinkne normál u rozety, chce to taky hlídat ideální napnutí, teď mam najeto 1200 a poprvý sem napínal. Zdá se mi ale, že je občas slyšt i takový cinknutí nebo cvaknutí a podle mě to dělá ten EGR ventil na přisávání vzduchu do výfuku, protože je slyšet i když stojim na místě a lehce přidám plyn, zkus to taky. S těma vibracema to mam taky, když vezu mladou, tk mi taky přijde, že trochu víc vibruje, asi je to zvýšenou zátěží. Vibrovat začne znatelněji až tak kolem 7tis, ale v rámci. Měl sem už x motorek a každá nějak vibruje, navíc je to jednoválec, ty vibrujou vždycky nejvíc. První co bude, tk zkusim zaslepit ten pojebanej EGR ventil, nebo nevim, jestli ho mam odstranit komplet(?), vede k němu kablík s konektorem, aby to nedělalo nějakej hapr do vstřikování...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist