globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.1.2022 v 23:51 | Nahoru | #1
Libor46> Jo, rozchodil to radicka je na tom samosebou stejne a vic tich veci ze zeleza
Palomoto> ja jen nepochopim, ze jestli ten clovek ceka takovou dobu, tak je tady spousta jinyho reseni, zavolam Marselusovi, Bartus, nevim koho jeste a kluci ti vsechno udelaj za rozumny penize, v tomhle nevidim problem. Tam je problem v hlave u toho cloveka co na to furt ceka
Jinak jak rikam, ja neresim estetiku, na to seru, na to, to nejezdi, ja co pul rok menim loziska, gufera, olej a filtry po 3tkm, dostava vic nez nekdo kdo to ma sice hezky, ale stoji to ve stodole a nejezdi se na tom
No jsem asi uz odkojenej na japoncich, ze tam proste dam klic a nastartuju a funguje to, nepocitam s tim, ze se v tom budu hrabat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2022 v 07:39 | Nahoru | #2
Pajitu66> ja ti nevim. Ja ty starý husqvarny vídal kolem roku 2010 hodně. Už tenkrát to nebyl šlágr. Snažilo se to držet krok s lc4. V dobách kamenných bez internetu byly díly opravdu někdy oříšek.

Hrozně mě zamrzelo, když se třeba ajp rozhodlo osadit pr7 právě motorem z 630.
Jsou to velký jednoválce, který maj svy intervaly daný ( jako každý stroj) a když se staráš, vydrží. Olej po 10tis snad nemění stejně nikdo, ne .

Velký swm jsem videl na akci jednou. Je to oprpti 690/701 chudší přibuznej. Smysl mi ale na trhu dává.

Když tak čtu některý znalce, že se po 20tis dělá na rakouský motorce motor nebo že to ma na dual velky zdvihy. Nebo že by do toho moto rámečku hondy nacpali kde co a že by to vážilo 180kg...bože, jako vážně.

Viděl jsem několik lc8 evo staveb, který se 180kg blížily a věř že normální penize z materiálu, který japonci použivaj, to nikdy nepostavíš.

Za cenu swm 6500 euro bych si já přihodil a koupil 701 (2018/2019). Tyto ročniky jsou taková topka. Xplor 270mm zdvih a jen s abs. To se objevuje na inzerátech jen lehce jetý za 200-215 tis. Máš zazemí velký značky a spoustu fičur, který se na papíry nedavaj. Jakože ti třeba nebude reznout řadička.
Ty stroje nejsou pro každýho. Ale je to nejlepši kombinace univerzální motorky, co na trhu teď je. Největší potenciál .
Zkušenosti po xxx majiteli nebo internetových expertů miluju. Baví mě.
Řikám furt, že jestli potřebuješ k opravě multitool a hadr abys to akorát vyblejskal, vůbec do takových strojů nechoď.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist