globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2021 v 09:59 | Nahoru | #1
Animals21> nezlob se, ale to je strašná nepřipravenost . Defekty k jezdeni proste patří a jejich oprava snad nemůže být takový strašák. Za 20min se vším není co dělat :)
Stejně jako nahoře ve foru řešená pupmička. Já chápu, že možností nafouknout kolo je víc. Ale většina je buď o rychlosti, nebo pohodlí. A právě pumpička je to nejvíc spolehlivé řešeni ze všech. Jednoduchá mechanika. Netvrdim ale, že je to spravné řešení pro kazdyho.
Pro mě je co největší pokrytí rizik na výletech naprosto primární věc.



Naposledy editováno 13.05.2021 10:07:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2021 v 10:12 | Nahoru | #2
cong156> Tak já třeba taky vozim hovno a zatím jsem měl i tu kliku, že jsem nikde v terénu nepíchnul. A jelikož offroad jezdím zpravidla tak v rádiusu 10-20 km od baráku, tak bych to nejspíš řešil dojetím. Jako kdybych jel někam dál, tak bych něco s sebou asi bral, ale na jezdění kolem komína se bez toho asi obejdu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.5.2021 v 10:24 | Nahoru | #3
cong156> Těch 20 minut se vždycky ukáže, jako velmi optimistický předpoklad. Možná doma, když máš všechno po ruce a čisté, nic nerozbaluješ, nesvlíkáš se. Jenom to hledání a odstraňování příčiny uvnitř pláště bývá na pár minut, ale je to věc, která se vyplatí.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.5.2021 v 06:54 | Nahoru | #4

cong156 píše: Animals21>
Pro mě je co největší pokrytí rizik na výletech naprosto primární věc.
]



Vidím to stejně, jen se liší naše výlety a tím i ta nutnost řešit rizika. Chtěl bych umět řešit defekt pneu, nakoupil jsem montpáky a že si v zimě přezuju svojí prastarou Kawu Z440 (ráfky 18", 3.00 předek a 3.25 nebo 3.50 zadek). Zadek jsem štípl 3x, než se mi to povedlo, dělal jsem to s kámošem 2 víkendy a peklo. Nedokážu si představit to dělat někde u silnice. Předek je ještě užší a tam prostě NENÍ místo, abych to neštípl. Jasně, je to rukama. Věřím, že pneu na WRR jsou víc balony, ráfek je širší a půjde to líp, ale v tuhle chvíli bych radši kousek někam dojel, než to řešil sám. A jak píšu, strašně bych to chtěl umět. Takže až dojedu na zadku tu Mišelinku, zkusím to opět sám a uvidíme, co bude dál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist