paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2021 v 21:39 | Nahoru | #1
Wenca24> Popsal bys prosím více k tomu, v čem to KLX250 nesedlo, třeba v porovnání s jinýma motorkama? Pokud jsi jel i na CRF250L, srovnání s ní?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2021 v 22:15 | Nahoru | #2
Deadman> výšky toho ajp bych se zase tolik nebál. Já mám 174 a doma crf250l i ajp pr5. Ono si to ajp zase víc kecne, když na to vlezes.

Spíš otázka kam chceš mašinu směřovat. Ajp je dobrý do terénu, ale na větší přesuny fakt ne. Ber to jako ostrý enduro s tupym motorem. Na delší cesty je zrovna to crf250l takový ideal. Nezmar, motor neunavi protože s ním se dá celkem komfortně jezdit digitálně on/off.

Klx250 si myslim bude zajímavá na nějaké pojizdeni a v terénu obratnejsi. Bohužel jsem na ni nejel, jen viděl, ale proti crf je to taková kompaktní, kratší motorka, což jí lépe určuje na ten terén. Výkonově bych tipoval že to bude podobné s crf. Podvozek bude o level výš...

Klx300 se obávám nebude vůbec pro náš trh. Protože už Klx250 dávno zmizela. Podle mě, pokud bys měl rozpočet, bys v dnešní době udělal nejlíp s hondou crf300l :)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2021 v 12:31 | Nahoru | #3
Deadman> Porovnat to s konkurenty nebudu umět...na ostatních jsem nejel a zase tolik motorek jsem za zivot nemel, abych to mohl posoudit...
Nesedl mi na tom hlavně ten motor... Za 1. to nejelo - což se samozřejmě dalo čekat při mým přescentu a asi bych si na to i zvykl... Ten motor byl pro mě ale celkově nepříjemnej..měl pro mě nepříjemné vibrace, byl dost mechanicky hlučnej (pravděpodobně chrastící rozvoďák - na zahraničních forech se to tenkrát i řešilo, že to lidem chrastí).. Starý XT600 pro mě bylo z hlediska vibrací příjemnější a to se to třepe reálně daleko víc...Jízda na jawě je proti tomu komfortní záležitost Prostě mě ten motor každou vyjížďku otravoval a s.al
Nechci to ale hanit, pořád si myslím, že tohle je čistě subjektivní vnímání a každý má tu vlastní frekvenci trošičku jinde. Proto doporučuji ty motorky alespoň na den vyzkoušet a papírový hodnoty brát s rezervou...Třeba to KLX 230 se dá tuším půjčit na den za 1500, honda půjde určitě taky...
Jinak podvozek byl fajn - oproti tomu, co jsem jezdil mi přišlo, že i při mých kilech jde nastavit docela natuho...což oproti tomu, co jses zvyklej může být nezvyk. Ty starý endura jsou takový houpavější, pro pomalou jízdu možná i příjemnější... Ten na KLX by už zvládl pobrat i trochu ostřejší jízdu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist