paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2021 v 19:20 | Nahoru | #1

Animals21 píše: Jak jste na tom s řešením defektu někde na cestě, v terénu, apod.? Co vozíte? Nebo jezdíte jen kolem komína a jste rozhodnuti dojet na píchlé dom?

Teď přes zimu jsem s kámošem přezouval mojí babičku Kawu KZ440, jedná se o dušová kola 18" 3.00 a 3.50. Zkurvili jsme 4 duše, další nemám a povedlo se jen zadní kolo. Jasně, ten ráfek je oproti "našim" motorkám úzkej, takže to jde o dost hůř a šance cvaknout duši je větší, ale i tak. K tomu nemít kompresor, tak se upumpuju k smrti, než zjistím, jak to je. Po téhle anabázi mě skoro opouští původní nadšení udělat si nějaký větší (několikadenní) trip na WR205R.



Na AJP mám tubliss a na KLR, která má vzadu 17', jsem udělal tubeless úpravu pomocí silikonu a utěsňovací 3M pásky. Ale jinak bych na ADV motorku dal také Tubliss, je to bezva věc, pokud člověk nezávodí a nepotřebuje hnát minuty (pak samozřejmě mousse).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2021 v 19:59 | Nahoru | #2

Mr.Dreamer píše: Na AJP mám tubliss a na KLR, která má vzadu 17', jsem udělal tubeless úpravu pomocí silikonu a utěsňovací 3M pásky. Ale jinak bych na ADV motorku dal také Tubliss, je to bezva věc, pokud člověk nezávodí a nepotřebuje hnát minuty (pak samozřejmě mousse).



A to já mám názor zas trochu jinej. Mousse spíš na takovou pohodu, protože nejde tak moc "upustit" a guma je obvykle tvrdíš než s tubliss. Navíc je to i odolnější. Při propíchnutí pláště člověk o ničem neví, narozdíl od tubliss. Ten tubliss je zas vhodnější pro někoho kdo požaduje extrémní trakci a s tím i brutální upouštění.

Naposledy editováno 02.02.2021 20:07:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2021 v 13:06 | Nahoru | #3

Mr.Dreamer píše: Na AJP mám tubliss a na KLR, která má vzadu 17', jsem udělal tubeless úpravu pomocí silikonu a utěsňovací 3M pásky. Ale jinak bych na ADV motorku dal také Tubliss, je to bezva věc, pokud člověk nezávodí a nepotřebuje hnát minuty (pak samozřejmě mousse).



Tubliss pak s bezdušovou pneu nebo i tak dušovou?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist