paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.12.2020 v 23:59 | Nahoru | #1
mRKEF> Enduro ani trialové motorky nemusia mať ABS ani CBS. A ešte so sajdkárou tuším. 125ky musia mať jedno alebo druhé. Nie je mi celkom jasné, ako je to s vypínateľným ABS, ale ak by to nešlo, tak asi nedostanú typové schválenie...

Z direktívy EÚ:

Enduro:
výška sedla ? 900 mm
světlá výška nad vozovkou ? 310 mm
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 6,0
hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

Trial:
výška sedla ? 700 mm
světlá výška nad vozovkou ? 280 mm
kapacita palivové nádrže < 4 l
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 7,5
hmotnost v provozním stavu < 100 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.12.2020 v 00:41 | Nahoru | #2

Metric píše: mRKEF> Enduro ani trialové motorky nemusia mať ABS ani CBS. A ešte so sajdkárou tuším. 125ky musia mať jedno alebo druhé. Nie je mi celkom jasné, ako je to s vypínateľným ABS, ale ak by to nešlo, tak asi nedostanú typové schválenie...

Z direktívy EÚ:

Enduro:
výška sedla ? 900 mm
světlá výška nad vozovkou ? 310 mm
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 6,0
hmotnost v provozním stavu plus hmotnost pohonné baterie v případě elektrického nebo hybridního pohonu < 140 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce

Trial:
výška sedla ? 700 mm
světlá výška nad vozovkou ? 280 mm
kapacita palivové nádrže < 4 l
celkový převodový poměr při nejvyšším převodovém stupni (převodový poměr primárního převodu x převodový poměr druhotného převodu převodovky při maximální rychlosti x převodový poměr koncového převodu) ? 7,5
hmotnost v provozním stavu < 100 kg
bez místa k sezení pro spolujezdce



Mrazí mě při představě, kolik lidí nad tím strávilo hodiny a dny, jen aby vymysleli jak přesně zregulují věc, která nepotřebuje žádné regulace. Někteří lidé mají deprese z toho, že jejich práce není důležitá, dělají byrokracii, kterou by jejich korporace ani nepotřebovala, nebo agendu pro dva 5 lidí dělá 15ti členný tým. Tak trochu tuším, že tito regulátoři jsou už ale tak daleko od reality, že v jejich hlavě je tato buzerace to nejdůležitější a bez jejich zákazů a příkazů by ráno ani slunce nevylezlo .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist