paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 08:25 | Nahoru | #1
Zkusím já - rozhodně si nemyslím, že to bylo stočené.

PR5 jsem měl, pak jsem ji prodal kámošovi (a koupil EXC, ale to je jiná story) a další kámoš si koupil PR5 taky. Plusy jsou jasný - super podvozek, na 250 výborně vyladěnej motor, moto je relativně krátká (což neni nutně mínus) a protože jsme byli všichni tři jelita, tak kluci dávali na PR5 to co já na EXC.

Moto se jevila velmi dobře, kort z druhé ruky, kdy je za srandovní peníze.

7000km v terénu je DOST, to máš nějakých 250mth a to už i EXC bude mít vůle v přepáčku, vychcané vidle, atd. pokud se nestaráš. To startování je taky normální, čímž neříkám, že je to v pořádku. Jedna se tak chovala, druhá o dost líp, to byla 2018. Zlepšilo se to po repasi vodní pumpy, na souvislost se mě neptej, možná náhoda. Co bych viděl jako problém, tak moto je prezentovaná jako skoro bezúdržbová. Ona toho vydrží dost, ale je samozřejmě míň odolná než ostrá endura a motor dá taky to, co na ostré a i když jde udělat levněji (nebo koupit celý z Ali), tak v tu chvíli mi to přestalo dávat smysl. Prostě je nutný se o to starat jak o EXC a docela do toho sypat. Vyskytují se drobné závady, které EXC nemá. Občas se něco povolí, občas něco nejde, občas něco praskne a s tolika občas je vlastně něco furt.

Sorry, ještě napůl spím ....

Jo díly jsou, ale je to takové kostrbaté. Spotřebák sedí z různých jiných moto, specifický díly jak kdy, řekněme jak Ital. A vybírej rozhodně ... tvl. teď nevím, myslím od 2016 nebo dokonce od 2018, zkus to dohledat. Je jiná nádrž, resp. uchycení palivovýho čerpadla, aby se neujebalo, jinej vstřik, jiná mapa. Dá se to dodělat, ale kámoše to vyšlo na 16 nebo 18tis. Tím se taky myslím zlepšily ty starty.

Naposledy editováno 20.10.2020 08:29:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2020 v 09:43 | Nahoru | #2
Animals21> Díky za info . Jasně ložiska a ta vidle jsou spotřebák, ale ten motor jak kouřil to už mi přišlo dost.
Ono všeobecně i o tupé enduro se musíš starat jak o ostré mimo ten motor (že neděláš olej, píst, atd. po motohodině).
Vybíral bych, ale nějak nejsou. Momentálně je na prodej jenom jedna a všeobecně se mi moc nechce dávat 100 tis za pěknou portugalskou 250tku. Kdybych našel krásnou za 80 tak to risku, ale momentálně mi dává větší smysl připlatit si a koupit pěkné EXC 2t, které je požitkem z jízdy někde jinde, díly na to jsou na každém rohu, drží si cenu a nebude problém ji prodat.
Motorka na kterou jsem se byl podívat je za 70 (bude po opravě vidlice). Já bych jí vzhledem ke stavu motoru vzal tak za 40.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist