globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2017 v 21:23 | Nahoru | #2251

cimbus píše: Kome> jinak i já mám rád malý obsahy co se týče endura hobby jede se mi na tom pěkně je to lehký a pěkně ovladatelný na náklady na provoz nekoukám mám to pro radost



Ta SWM 310R nemá předepsanou výměnu pístu ? Nikde žádná kloudná informace na stránkách. Je to klasika dulasport s výměnou oleje a předepsanými úkony, ale nepočítá se s pístem atp ??
Jako např. CRF250L.

Jinak 701 Husa bude dost dobrá. Měl jsem 690 ale dost to vibruje a výkonu až až , pro mě moc , šla z baráku.
Chci sehnat něco 300-500 obsah, ale klasika jako CRF250L, WR250R atp, prostě trochu udušené, aby to vydrželo bez toho abych jezdil na motohodiny. Na to moje prdění škoda řešit písty a nakasily. Chce to něco uni - DRz400 atp, jen se asi nic nového nedělá.

Jinak jsem jel na WR250R sériovce a přišlo mi to jako stejná prdlavka 250L po úpravách. Tedy spíš 250L mi bere krásně od spoda a WR nic.

Naposledy editováno 04.10.2017 21:28:17

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2017 v 21:40 | Nahoru | #2252
nokia321> proto chci zkusit tu 2017 701, snad prý i míň vibruje, výkonu je pro mě až až.Líbil se mi projev motoru AJP PR7 (40kw SWM motor), ale motorka jako celek mi nepadla do ruky, nehlede na to, ze 280 tis. za moto dát nemůžu a bazarovky asi moc nebudou. Co se týče WRka, mě motorově nesedlo, naopak CRFko mi průběhem vyhovuje, což je i důvod proč nemám WR, ale CRF.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.10.2017 v 21:45 | Nahoru | #2253
cimbus> 2 tis. interval, tak to na 60-100km denne není ideální.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2017 v 07:00 | Nahoru | #2254

Kome píše: cimbus> 2 tis. interval, tak to na 60-100km denne není ideální.



To je bída , aspoň dvojnásobek s ohledem na naše požadované nájezdy.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2017 v 20:27 | Nahoru | #2255
A co T7? Mam motorku se stejnym motorem a je to naprostá bomba, ten motor je fakt silák Jsem zvědavej, jestli bude letos už oficiálně představená, vypadá libově A časem by pak mohli udělat i menšího bráchu s motorem 320cc z MT-03

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2017 v 20:38 | Nahoru | #2256
T7 bude tažká kurva. Rovnako ako Tenere. S tým reálne v teréne nebude môcť jazdiť nikto menší ako 185-190cm. Konkurencia skôr pre CRF1000 ako 250

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.10.2017 v 21:00 | Nahoru | #2257
nemáte někdo zkušenost s předělávkou KLX250S na 300cc? (330)
Na netu jsem našel kity okolo 100 euro.
např.
https://www.aliexpre...494_32455634777.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 07:22 | Nahoru | #2258
spacy> to je karburatorova verze?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 07:26 | Nahoru | #2259
SuperSic58> Ten motor je, ale jeho stavba se do endura nehodí, myslím si, že z toho bude další 220kg mastodont a z konceptu toho moc nezbude. Každopadně jako náhrada malého dualsportu to nesmí být o 70kg těžší.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 08:42 | Nahoru | #2260
SuperSic58> MT7 je dost dobrý motor, mně teda víc sedí 2V které berou už od spodu, ale celkem dost mně bavila a klidně bych si zvykl . Ale jak píšou kluci, myslím že pod 200kg se nevlezou a navíc ten motor je moc vysokej a tím těžkej. MT7 Tracker bylo při tlačení a manipulaci na místě pocitově těžší než MT9 Tracker

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 11:28 | Nahoru | #2261
No mě přijde, že ten motor jede dole, uprostřed i nahoře Do toho T7 se asi bude upravovat převodovka. No uvidíme, jak bude vypadat finální verze, ale když to neposerou, tk by mohla jít kolem 190kg s plnou nádrží, což by byla v týhle kategorii velkých endur pecka, o dalších 30kg dolu oproti Africe.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 11:38 | Nahoru | #2262
190 kg plna je podle mne vlhkej sen... to ma tenerka prazdna a to je jednobuch...skoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 16:03 | Nahoru | #2263
No nereálný to vubec neni. Tracer 700 má nějakejch 195kg s náplněma. A pochybuju, že by T7 měla mít víc. Třeba MT-07 má plná 178kg. Ta platforma je hodně lehká na ten obsah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 18:02 | Nahoru | #2264
SuperSic58> tak si k Trackeru přidej drátěný kola, zpevněný rám a kyvka k tomu robustnější a vyšší vidlice a je to cca 15kg navíc
koukni jen třeba na Srambler Urban enduro a Deset sled. Rozdíl skoro nevidíš a je to váhově dost podstatný a to je rozdíl jen vidlice, kyvka a trochu zpevněný rám

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 18:08 | Nahoru | #2265
Tak lehký velký cestovní enduro už tu je, ale holt ty prachy, no - AJP PR7, jestli se nepletu tak 150 kilo.
Čau, Tom
edit - koukám 165, ale s náplněma, jestli to počítak i s plnou nádrží ale netuším

Naposledy editováno 07.10.2017 18:12:03

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 19:05 | Nahoru | #2266
Ahoj no 165kg je do terénu asi pořád hodně vubec na celodení ježdění nejlepší je mit ty motorky dvě,cestáka a lehkou do terénu ,bohužel finančně dost nákladný kompromis bohužel není

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 19:15 | Nahoru | #2267
cimbus> Tak to už je na každým, my jezdíme občas i slušně náročnej terén na dvěstěkilovejch mrchách (TA600, Big, KTM950 apod), já chci motorku na který ujedu v pohodě 300 kiláků po asfaltu a pak vletím do terénu a na to nějaká lehká 250 moc není (jo, vím že všechno jde...)
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 19:35 | Nahoru | #2268
Ahoj jo je pravda že každýmu vyhovuje něco jiného občas potkáme partu na velkejch endurech v terénu docela maj i muj obdiv že je baví se s těma kila tahat taky jsem zkusil velkou biga a když jsem to zahrabal v bahně kde běžně jedu na ktm exc 200 v pohodě a hodinu jsem to mordoval ven myslel jsem že dostanu infarkt tak jsem to za dva mněsíce ježdění prodal no i ten výkon na obsah nic moc nebyl je ale pravda že na okreskách a vejletování to bylo dodrý i celkem pohodlný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 19:51 | Nahoru | #2269
cimbus> Tak jasný že čistě na to off ježdění je ta lehká lepší, ale já holt miluju takový ty endurovejlety, jel jsem terénem na Moravu, k Chebu, na Lipno - a pak třeba člověk jede domů po silnici a to by třeba na tý EXC bylo utrpení a trápení stroje. Jinak koukám že jsi krajan, třeba se někdy v lese potkáme.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 19:59 | Nahoru | #2270
TomElefant750> No tak to jezdíš fest to já tak kolečka enduro do 50km nebo tratě občas nějáký cross cantry akce v okolí, koukám na jaro taky po něčem cestovním ke ktm ce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 20:04 | Nahoru | #2271
cimbus> Tak já většinou taky kolem komína - Ještědskej hřeben, Ralsko, frýdlantsko, teď se dost motáme kolem Vysokýho n. J.. Kdybys chtěl něco co je i cestovnější i do terénu tak teď vím o jednom přestavěným Bigovi a jednom TA600 na prodej, vše 18" zadní kolo, větší zdvihy vepředu a jiný úpravy.
Čau, tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 20:21 | Nahoru | #2272
TomElefant750> pošli mi prosim nějaký info k tomu TA..hlavně, jestli to projde technickou

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 20:22 | Nahoru | #2273

Palomoto píše: SuperSic58> tak si k Trackeru přidej drátěný kola, zpevněný rám a kyvka k tomu robustnější a vyšší vidlice a je to cca 15kg navíc
koukni jen třeba na Srambler Urban enduro a Deset sled. Rozdíl skoro nevidíš a je to váhově dost podstatný a to je rozdíl jen vidlice, kyvka a trochu zpevněný rám


No uvidíme, necháme se překvapit. Jsem zvědavej, jak udělaj tu masku, ty 4 diody na prototypu vypadaj pěkně, takovej cyberpunk style

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2017 v 21:06 | Nahoru | #2274
Wenca24> Je to původem Qwertova stavba, příští víkend se zeptám kámoše - majitele jestli už někam dával inzerát, technickou - no dá se, ale musíš to mít kapku obšlápnutý kde , holt ta 18" vzadu v TP není. Zatím jen fotka, je to ten bílej vlevo:

Čau, Tom

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2017 v 10:18 | Nahoru | #2275
TomElefant750> Ok, diky. Pak mi klidne posli do PM vic fotek a nekaky info..18ka je asi v pohode to se na stk prehodi.. Spis mi slo o to, jestli je nedrazdi ta prestavba obecne..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2017 v 12:08 | Nahoru | #2276
Až vyřešíte vybavení můžete řešit cestu
http://www.motorkari.cz/tema/?t=200320

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2017 v 18:21 | Nahoru | #2277
TomElefant750> Ahoj ,dík za možnou nabídku ,ale už nechci po zkušenostech žádný velký enduro ,koukám vyloženě po silničním stroji a ani ne japonským,jinak endurko mám jen lehký už mi není dvacet a nemám tolik sil tahat 200kilo těžkou motorku z potoka nebo to zvedat ve výjezdu řidítkama dolu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2017 v 20:10 | Nahoru | #2278
podzimní údržba s výměnou oleje. Nějak se potí těsnění pod víkem ventilů v přední dolní části a taky zepředu dole na motoru, když se sundá plastovej kryt, tk je to vidět. Jak je to u vašich kousků?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.10.2017 v 20:44 | Nahoru | #2279
SuperSic58>Ja tam nic nemam.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2017 v 17:08 | Nahoru | #2280
Bylo tady uz tohle videjo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist