globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.7.2014 v 12:39 | Nahoru | #1411
Stačí to i na delší výlety, jen člověk musí mít odolný zadek a nesmí moc spěchat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2014 v 20:25 | Nahoru | #1412
Honza.FZS> Já mam dlouhodobou spotřebu 3,5l, na 3 se dostanu, ale to je jízda na prd a nic z toho nemam. To je jako na MT, taky se umim dostat na 3,8l ale když si chci zajezdit a ne furt hlídat pravou ruku a z jízdy mít tak hovno, tak jezdim za 4,2l a vejš. Ale pak je to svezení

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2014 v 20:26 | Nahoru | #1413
zajímavej článek a srovnávák 95kovejch benzínů

http://ulozto.cz/xzAw5Jcy/svet-motoru-22-2014-test-benzinu-zip

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.7.2014 v 20:27 | Nahoru | #1414
Nespěte na vavřínech borci Foto ze včerejší podvečerní projížďky










(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.7.2014 v 11:28 | Nahoru | #1415
SuperSic58> Na vavřínech nespím, ale nějak jsem poslední 2 roky zanedbával Alpíka, tak si nechávám ježdění na CRF-Lku spíš až na poprázdninové dny...





Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.7.2014 v 15:11 | Nahoru | #1416
Já vim, že ty určitě nespíš Taky sem pořídil ještě velkou moto a občas mam dilema kterou vytáhnout Spíš podle povahy vejletu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.8.2014 v 18:31 | Nahoru | #1417
Díky za test paliv;)

Takže po víkendové jízdě na spotřebu a toť 50km tam 50km zpět, při tachometrových 60kmh v obci a 100kmh mimo obec, s FMF+ejk počítám 3,18L/100km. To jest asi má historicky nejmenší spotřeba

Edit: CRFko na brzdě



modrá - FMF Q4+Megabomb+ejk
červená - FMF Q4+Megabomb+ejk+305ccm válec

Naposledy editováno 04.08.2014 03:02:50

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.8.2014 v 09:42 | Nahoru | #1418
rage> to budou asi hodnoty na zadním kole ne?
Spotřeba parádní, to bude vylepšeným průběhem výkonu, nemusí se tolik točit. A jak seš na tom se zrychlením na kilo?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2014 v 09:42 | Nahoru | #1419
Zdravím všechny diskutéry
Budu potřebovat větší motorku-pro ježdění ve dvou. Nechtěl byste někdo nebo někdo z vašich známých či přátel moje CRF-M? Má najeto cca 4.200km, vše jak nové, bez škrábanečku. Za cenu asi tak 85.000,- Klidně bych i vyměnil za nějaké cestovní moto nad 600ccm v podobné hodnotě.
Díky a všech přeju krásný proježděný podzim




1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.9.2014 v 17:37 | Nahoru | #1420
Tak po dlouhé odmlce přicházím s prvním otravným problémem. Jednou za čas se stane, když podřazuju, že to prostě zdechne. Příklad: Dojíždím na křižovatku, trojka zařazená, zmáčknu spojku, řadím dvojku a ejhle - umřelo to. Ihned pouštím spojku a motor zase naskočí. Našel jsem hromadu témat o čidle ve stojanu, ale to by přece motor hned nenaskočil. Co myslíte pánové? 11 tisíc najeto

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2014 v 15:36 | Nahoru | #1421
rage> Tohle se dělo Intuicovi, dělalo mu to ale hned u nový motorky. Měnili mu celou motorku. Když stojíš na místě, tak to volnoběh drží? Využij záruky, dokud je možnost, ať na to mrknou u dealera.
Ještě si mi neřek, jak to teď zrychluje na 100 s tim EJK a laďákem

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.9.2014 v 16:07 | Nahoru | #1422
Dík za info, pak si to dohledám. Pamatuju si, že Intuic měl velký problém hned ze startu, ale co konkretně jsem zapomněl. Volnoběh drží bez problému, neměl jsem jediný problém zatím krom tohoto. Vrátit mašinu do původního stavu není problém, ale obávám se, že navrtané víko airboxu problém bude a vzduchový filtr nemá backfire screen.

Jak vidím, i CBR250 s tím měla problémy CBR



0-100 jsem ještě neměřil, tak posléze

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2014 v 09:53 | Nahoru | #1423
rage> tk zkus ty díry přelepit páskou, zda to nemá vliv, jesli to bude dělat.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.9.2014 v 21:15 | Nahoru | #1424
Pak bude bohatá směs vůči EJK, který je nastavený na FMF výfuk i svod a takhle upravený airbox, filtr. Za 8tisíc km to neudělalo, takže bych to viděl někde jinde. Tento týden přijde nový filtr, tak uvidím. Starý už je dost zasraný

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.9.2014 v 09:03 | Nahoru | #1425
rage> Moh by to taky dělat ten IACV ventil, může bejt zanesenej. Ten vlastně šéfuje volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2014 v 18:00 | Nahoru | #1426

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2014 v 18:01 | Nahoru | #1427
rage> tak co, jak to vypadá s tvym crfem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2014 v 10:18 | Nahoru | #1428
SuperSic58> Docela pěkná cena

Jsem té svojí dal teď o víkendu pěkně zabrat, chtěl jsem jí i testnout na crossové trati u Dyjice, ale pak jsem si řekl, že radši ne, aby se to pode mnou nerozpadlo...
A zjistil jsem, že mi spojka bere nějak moc nahoře - zmatená navigace mne navedla do lesa (kde bych si to normálně asi dost užíval, nejet naloženej - brody, výjezdy, bahénko ) a cesta končila závorou, která se dala objet jen přes cca půlmetrovej příkop, vjet do něj nebyl problém, ale když jsem se potřeboval dostat ven, tak jsem s tím docela dost zápasil... Musím mrknout do servisního manuálu a poštelovat jí aby brala dřív, takhle se ten záběr blbě dávkuje...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.10.2014 v 15:08 | Nahoru | #1429
MartyR> Myslim, že by se to nerozpadlo na trati To CRFko je dost bytelný, ač na tu trať určený neni. Spojka mi zabírá v pohodě, ale na tom MT-07 mi zabírá takhle až nahoře a jak ty motorky střídám, tk si vždycky pár km zvykám na jinou charakteristiku spojky, hlavně teda na tom MT.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2014 v 11:01 | Nahoru | #1430
CRFko již bez problému, vyměnil jsem vzducháč, podotahoval co se dalo, vzduchem vyfoukal všechny čidla a problém asi vyřešen. MX trati se netřeba bát, chodím tam co druhou neděli.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2014 v 10:50 | Nahoru | #1431
Tak jsem teď hledal, na co bych CRF-Lko přezul a líbí se mi Michelin Enduro Competetion (co nazouvají na AJP), jenže se nevyrábí v tom přihlouplém rozměru, co má CRF-L na zadku (vůbec v tom rozměru jsem narazil jen na jedny momentálně dostupné enduro pneu a to Bridgestone TW302), tak zkusím asi zajít do Hondy, co by bylo potřeba na připsání i rozměru 120/90 - 18 do techničáku a jestli by to vůbec šlo... Samozřejmě bych na tom mohl jezdit, ale, bohužel, na technické, kam chodím, si zrovna na přesný rozměr pneu dost potrpí..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2014 v 12:36 | Nahoru | #1432
tw302 vzadu tw301 vepředu - mám už 3 měsíce obuto a jsem velice spokojen. vzadu mám nyní 130/80 místo původních 120/80. Znatelně lepší záběr v terénu a vyrovnalo to trošku rozdíl v tachometru při osazeném 13tizubu pastorku

edit: rozměry pneu strana 7 může pomoct, mají to velmi přehledné

edit2: Jestli chceš nazout ty gumy z AJPčka, tak si pak absolutně nemusíš lámat hlavu s techničákem, ty nejsou do provozu

Naposledy editováno 17.10.2014 12:46:47

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2014 v 13:08 | Nahoru | #1433
rage: Potřebuju tam něco, co se tak rychle nezanese bahnem, jako ty original IRC... ještě jsem koukal po MT 21 od Pirelli...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

18.10.2014 v 09:57 | Nahoru | #1434
tak ty twčka se zaserou bahnem, pak pořiď čistě off gumy. Ale na asfaltu nebudou mít ideální vlastnosti a budou velmi rychle mizet

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2014 v 13:07 | Nahoru | #1435
Po par tydnech rozmysleni jsem se dostal do stavu ,kdy mam dva kandidaty a to CRF250l a WR250r, wr jedine jety, budu mit asi 100tis rozpocet. Nekdy od ledna zacnu hlidat bazar ,kdyby se nejaky pekny wrko neobjevilo. Na co si dat pozor u jetyho WRka? Pokud se do jara nic slusnyho neobjevi ,sel bych cestou crfka. Vypada to ze az na par vyjimek to nebude zadna tragedie a co jsem vycetl ,nekteri se s tim obcas vydaji i na mx trat. Uz se nemuzu dockat az se zaradim mezi vas.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.10.2014 v 12:05 | Nahoru | #1436
Kome> že by mělo wr něJtajaký slabiny na co si dát pozor, o tom nevim. Spíš klasika, poslech motoru, start, jízda, jestli to neni zpytlíkovaná bouračka, zda vše fachá, jak má, neteče chladič či tlumiče, kola zda nehází a hlavně rám, zda neni hnutej. No a pak nějakou lustraci, jesli to neni čóres.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.10.2014 v 14:02 | Nahoru | #1437

Kome píše: Po par tydnech rozmysleni jsem se dostal do stavu ,kdy mam dva kandidaty a to CRF250l a WR250r, wr jedine jety, budu mit asi 100tis rozpocet. Nekdy od ledna zacnu hlidat bazar ,kdyby se nejaky pekny wrko neobjevilo. Na co si dat pozor u jetyho WRka? Pokud se do jara nic slusnyho neobjevi ,sel bych cestou crfka. Vypada to ze az na par vyjimek to nebude zadna tragedie a co jsem vycetl ,nekteri se s tim obcas vydaji i na mx trat. Uz se nemuzu dockat az se zaradim mezi vas.



Zkus téma o WRkách ...

http://www.motorkari...mp;fid=65&pgr=19

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2014 v 11:48 | Nahoru | #1438
Test AJP PR5 od Pepi Sršně

Naposledy editováno 01.11.2014 16:30:58

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2014 v 13:35 | Nahoru | #1439
z posledních vyjížděk























1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2014 v 13:38 | Nahoru | #1440
zdar,

neni tady nekdy z pobliz Prahy kdo by mi ji byl ochoten pujcit na vyzkouseni? .

samo ze to nemusi byt zadarmo a oprava v Honde v pripade poskozeni je samozrejmost. Premyslim o ni a proste tady jsem neobjevil testovaci kousek ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist