globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.8.2022 v 16:54 | Nahoru | #5971
Čau borci, chci se zeptat po kolika km měníte olej , v manuálu napsáno 12 000 ...to mi přijde moc ,jezdím ciste jen silnici...díky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.8.2022 v 17:41 | Nahoru | #5972
Švejdy45> po 800 poprvé, teď budu měnit po 4000 podruhé, nevím co je v manuálu, myslím, že ty 4000 je tak akorát

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.8.2022 v 18:07 | Nahoru | #5973

SuperSic58 píše: Ty kráso, tak imobilizer.. To jsou ty kurvítka.. To budou mít ale jen ty novější. Moje 2013 imo nemá.



Tohle maji bezne i motorky z devadesatek, neni to immobiliser, ale jen jednoduchej trik aby nesla spinacka nahradit jen kusem drátu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.8.2022 v 06:54 | Nahoru | #5974
Jo takže to neni klasický imo s digitálním kódem v klíčku, ale jen nějakej bezpečnostní pičus. Tak snad to neni častá závada, slyšim o tom poprvý. U crfka vim jen o problémovym napínáku rozvoďáku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.8.2022 v 22:49 | Nahoru | #5975
Čau, chci se zeptat jetsli někdo máte držák na mobil na řídítka kvůli GPS, tak jaký používáte?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 09:01 | Nahoru | #5976

Švejdy45 píše: Čau, chci se zeptat jetsli někdo máte držák na mobil na řídítka kvůli GPS, tak jaký používáte?



Ja jsem si ted na okruhovku dal tohle , a jako megaspokojenost. Prestoze jsem kolenovrt, a srdce mi nad tou cenou krvacelo, tak mit casomiru pred ocima je fajn, a funguje to jak ma.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 10:33 | Nahoru | #5977
Ozzy_> díky za typ , ale ptal sem se spíš lidi co mají crfko jestli nemají nějaký držák na ty řídítka originální

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 10:40 | Nahoru | #5978

Švejdy45 píše: Ozzy_> díky za typ , ale ptal sem se spíš lidi co mají crfko jestli nemají nějaký držák na ty řídítka originální



Staci se rozhlidnout, maj tam i na riditka. A i spoustu dalsich.

https://www.peakdesign.cz/mobile-shop/

Ale v poho, ber nebo nech lezet, jen sdilim pozitivni zkusenost. Uz jsem to zkousel na dromu a funguje to super.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 11:51 | Nahoru | #5979
Za mě, 2mm nerez plech je 2mm nerez plech a nepraskne.Držák je na silentblocích zatím nebyl s foťákem problém.
Už dělají novější verzi

https://www.moto-drz...cz/drzaky/drzak-2-0/


1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 12:00 | Nahoru | #5980
Sem zapoměl.
Není to okruhovka, rány dostává pravidelně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 12:41 | Nahoru | #5981
Frantacz> když už ses tu nachomítl, mohl by ses rozepsat o té versatilce

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 12:59 | Nahoru | #5982
Švejdy45> používám tenhle z ali, uchycení je pod zrcátko, neměl jsem zatím problém, je tam konektor USB, to jsem zatim nepoužíval, mé půldenní výlety telefon vydrží v pohodě


Naposledy editováno 22.08.2022 12:59:46

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 13:34 | Nahoru | #5983
Švejdy45> Na 300RLA vozim na hrazde silikonovej Fixed z Datartu. Letos 3000 Km po Bosne/Cerne Hore/Albanii a bez problemu (telefon I7).

https://www.datart.c...w3wCqBAaAo4zEALw_wcB

Naposledy editováno 22.08.2022 13:35:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 18:30 | Nahoru | #5984
Wenca24> Nachomítám se tady pravidelně mám CRF


Co tě zajímá?
Cestovní rychlost při přesunech s metrákovým chlapem 195cm je 120km/h bez problémů s rezervou.Dojezd na nádrž přes 400 km.Ta moje má 30 000km bez problémů.
Za sucha na šotolině neutrhneš zadní gumu, nicméně těch 29kW tam je.Musí se točit.Váha proti 650 Transalpu je luxusní.Výkon na kilogram +- stejnej.
Na silnici v zatáčkách není problém dostat ji na stupačku.
Ten druhej je manželky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 18:39 | Nahoru | #5985
Frantacz> Díky za info...na silnici věřím, že to bude i lepší než Alp...menší přední kolo, 6ka, motor asi bez vibrací, ne? Dělal jsi něco se sedlem nebo sis zvykl? V terénu se to chová jak-v porovnání s Alpem? Podvozek se dá nebo je moc znát, že je to lowcost?
Diky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 21:58 | Nahoru | #5986
Zdarec, konečně jsem se dostal k tomu aktualizovat foto a cenovku :
https://www.motorkar...rf-250l-1778316.html

Naposledy editováno 22.08.2022 22:00:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 22:22 | Nahoru | #5987
Wenca24> Si dneska nevidíš moc do huby, co?

... je moc znát, že je to lowcost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.8.2022 v 23:39 | Nahoru | #5988
Ariete>
já jsem to nemyslel hanlivě...ale ten podvozek je základní a na papíře důvěru nebudí...proto mě zajímalo i to srovnání s Alpem, kterýho teď jezdím a typologicky jsou si ty motorky podobný...A Alp jako celek přitom funguje docela uspokojivě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.8.2022 v 00:00 | Nahoru | #5989
Wenca24> Nikdy jsem si na to ani nešáhnul, ale Versys 300 určitě není motorka do terénu. Zkušenějšího asi vyveze všude, kde to vypadá alespoň trochu jako cesta, ale nedělám si iluze, že by to byl mimo silnici extra zážitek, pokud není zážitkem dosažení cíle samotného. Však na lítání v bordelu máme jiné motorky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.8.2022 v 08:12 | Nahoru | #5990
Wenca24> Na sedlo jsem si zvykl, stejně jako na vibrace ve stupačkách už je nevnímám.Stupačky mám SW motech zubatý a jezdím bez gum možná s originálama ty vibrace byly ještě menší.Motor při 130km/h točí přes 10 000 ot/min.
Proti alpovy je v terénu hodně znát menší váha.Papírově je tam rozdím 36kg.Blbý je že je nižší obzvlášt se mnou .V 20cm koleji se hůř jede, štrtám.
Co se týká podvozku tak hodně převyšuje kvality jezdce.Na doraz nechodím ani s kuframa, na limity jsem nikde nenarazil. Na X cestuju, takže určitě jezdím opatrněj než na CRF.První fotka je Slovinsko druhá Srbsko rozhodně bych v těch lokalitách nerad zháněl doktora.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.8.2022 v 08:42 | Nahoru | #5991
Ariete> Zážitkem je myšleno samozřejmě dosažení cíle samotného...asi nikdo nečeká, že na tom bude jezdit rally.. Ale v tomto segmentu je to nejlehčí dvouválec a ty ušetřený kila jsou lákavý, protože alp jak někde blbě žuchne, už to může být problém dostat sám zpátky na kola...Navíc, když jsi někde na cestách, tak první co rozhodne o projetí/neprojetí jsou asi rukuvruce gumy a odvaha (zde ta váha může pomoct)..
Já mám zatím favorita na další motorku z jiného segmentu, ale o tom versysu vím dlouho a kdybych se měl rozhodovat podle "kalkulačky" tak by to byla asi jasná volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.8.2022 v 08:45 | Nahoru | #5992
Frantacz> Díky za info, budu se na tom muset někde svézt...10 tis. otáček při 130 už je dost, ale chápu, že ten motor je tak prostě nastavenej. To mě přivádí k dotazu - nechybí ti zátah v těch nižších/středních otáčkách?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.8.2022 v 14:02 | Nahoru | #5993
Wenca24> Zvykl jsem si. Nejhorší je jednička.Pak stačí jen pozděj řadit, otáček máš k dispozici dost.
Příjemný u cestovního endura je dojezd přes 400km.U TA byl okolo 350km.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2022 v 00:59 | Nahoru | #5994
Frantacz> Díky ten dojezd je super...teď tankuju tak co 250km..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2022 v 11:01 | Nahoru | #5995
Měl jsem ten motor v Z300,zábavný točivý motor dobrý do naháče. Odešel mi na klice.Byl to ale dovoz z Itálie takže nevím co tam s tím vyváděli. Navíc se pořád jezdí v těch vysokých otáčkách, proto si myslím že to ani obecně nemůže být trvanlivý motor. Do CEnduro motorkyNevím jestli je vhodný.Jinak dvouválec - řaďák za mě dobrý,Moc nemusím to spojková ní u některých cukavých jedno válců.Ale to se spíš týká větších obsahů.Bylo by dobrý kdyby kawa udělala cenduro s tím motorem Z400.Ten motor už je zpátky ve hře i v EU.

Naposledy editováno 24.08.2022 11:05:42

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.8.2022 v 23:17 | Nahoru | #5996
Dnes jsem zažil kulturní šok. Přišla mi sada hyperpro na snížení předku a v sadě zabalená jenom jedna pružina. Píšu Nýdrlanďanovi, že mě ojebal, a nenabalil druhou pružinu. Okamžitá odpověď byla, že CRF má ve předu jenom jednu pružinu!!! Tak jsem omrkl nějaký video na YT a rozpad předku na partsdepotu, a fakt nekecal! V pravé šavli je pružina, v levé je tlumič. Tohle řešení jsem zatím viděl jenom u odpružení horskýho kola. Tj je to fakt motokolo z Thajska :) Přes víkend to tam snad naroubuju...
P.S: má cenu u motorky, která má najetý 3kKm měnit prachovky a gufera na předku, když se v tom budu vrtat? Předchozí majitel s tím jezdil víceméně po silnici a rovně, aspoň to tak vypadá podle sjetí zadní gumy...

Naposledy editováno 24.08.2022 23:18:28

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2022 v 08:54 | Nahoru | #5997
To tak je no -úspory. O kolik ti to sníží ten předek? Zadek jsi řešil jak? Jestli gufera netekly a jezdil jen po silnici tak bych to neměnil.

Naposledy editováno 25.08.2022 08:55:10

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2022 v 09:04 | Nahoru | #5998
Prodávám, tak kdyby někdo sháněl vybavenou motorku.

www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-crf-300l/honda-crf-300l-1783232.html

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2022 v 09:13 | Nahoru | #5999
Fic6> za co budeš měnit?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.8.2022 v 10:27 | Nahoru | #6000
Za 690 jestli se podaří crf slušně prodat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist