globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 18:14 | Nahoru | #3931
CB600> skoro stejná motorka o 34% dražší po 7 letech,vyděláváme o 34% víc (v průměru)?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 18:47 | Nahoru | #3932
Ona ale není stejná. Má silnější motor, ABS, vyšší zdvyhy, černý elox ráfků (snad se nepletu, že je to elox), hliníkové spodní brýle, indikace kvaltu, plní přísnější euro normu a já nevim, co všechno dalšího...

A pokud uvažuji inflaci 4 % ročně, tak to je cca 30 % a zbylé 4 % ti vyjdou ty vylepšení. A nestojí to za ty 4 % v ceně? Já bych řekl, že ano.

Prostě hodnota peněz jde časem dolů. Žádná motorka si nemůže udržovat kupní cenu fixní po dobu delší než právě rok, dva....natož sedm

Naposledy editováno 02.12.2020 18:53:46

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 18:57 | Nahoru | #3933
Ceny půjdou nahoru u všech volnočasových produktů. Z analýzy co máme pro trochu jiny obor ( OEM vyroba elektrokol) se letos v Evropě i ve světě realizovaly rekordní prodeje a zájem trvá. Aktuálně je vyprodáno vse a to i díly- materiál. A dokonce i výrobní technologie jsou teď nedostupné v normální lhůtě, takže fabriky navyšují kapacity...

Úplně to nechápu, má být krize. Ale spíš se jen přelily prachy z turistického ruchu...
Tipuji že se to týká i motorek, a po debatě s lidmi od KTM letos vyprodavat se slevou nebudou mít co... Pár skladovek, ale jinak se taky čeká na dodání zajímavých modelů.

A k tomu ta nová norma, ta taky zvedá cenu.
Musí se zvedat objemy kvůli emisim a udržení vykonu. A k tomu abs a další kupa povinné vybavy, řešení jak ubrat váhu zpátky aspoň jak byla a snížit hluk...
To neni levný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 19:52 | Nahoru | #3934
Kafoholik> To samé naznačuje bazar. Vypadalo to, že přijde bída na zem a bude výprodej. Ani hovno, co ještě zůstalo v inzerci, tak je za nehorázné prachy (v porovnání třeba s loňskem nebo předloňskem).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.12.2020 v 21:43 | Nahoru | #3935
Kohlstein> je to tak. S tím covidem se navíc zkomplikovaly dovozy, což trochu drží ceny dole, hlavně u motorek.
Ale i věci, koukal jsem po botách, ale letos ani ten výběr nějak moc není. Hlavně teda velikosti jsou probraný.
Zdá se že ceny z loňského léta teď chvíli můžem zapomenout. Ale zase, kdo chce prodat, prodá dobře.

A co oceňuju, tak se mírně začíná ta Čína potlačovat ve prospěch i místních. Jak lidem zbyly peníze asi. Což je dobře, protože za chvíli bychom už ani nevěděli že existuje kvalitní zboží...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2020 v 07:39 | Nahoru | #3936

Kohlstein píše: Kafoholik> To samé naznačuje bazar. Vypadalo to, že přijde bída na zem a bude výprodej. Ani hovno, co ještě zůstalo v inzerci, tak je za nehorázné prachy (v porovnání třeba s loňskem nebo předloňskem).



Přesně, v minulých letech touhle dobou už ceny v inzerci klesaly a letos jdou spíš nahoru ... a nejvíc samozřejmě segment devadesátkových enduro šestikil
Krom toho, ale to už je jiné povídání, se dá narazil na litrové Afry z roku 2018 za víc, než za kolik se prodávaly nové 2019/zbytky 2020

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2020 v 08:41 | Nahoru | #3937
CB600> jo je tam trochu inovace, inflace ale nebyla 4% ročně..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2020 v 08:47 | Nahoru | #3938
Kafoholik> máš pravdu ty peníze z turismu se přelili do zálib,stavění,nemovitostí a a tak.,třeba na nový škodovky se čeká 3-5 měsíců-o slevě není řeč ,lidi standartně utrácí.Podle mě ta krize dojde až později-třeba až za rok a nebo třeba taky vůbec...?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.12.2020 v 17:10 | Nahoru | #3939
Hezký to nový crfko, vypadá to prakticky furt stejně, to je dobře, známka nadčasovýho designu To osvětlení bych neřešil, beztak ty LEDky když se vyserou, tk určitě nebudou stát 70kč jako žárovka.. A co si všímám třeba u aut, tk odcházej taky... No a cena.. Při uvedení crfka na trh stálo 99 papírů. To je celkem rozdíl, a že rostou platy, to vyprávějte tak dětem... Jo jasně, občas židák něco přihodí, ale víme jak to je v týhle zemi s vejplatama... Takže jak nominální tak i reálná cena crfka poskočila výrazně nahoru. A určitě se na tom podílej stále přísnější bolševické normy od rudých dobytků z Bruselu a montáže zbytečnejch píčovin jako EVAP, ABS, PAIR a čím dál více nebo větších katíků... Jen si vemte, když tyhle krámy z novýho crfka odstraníte, kolika kilogramů se zbavíte, tipuju tak kolem 6? Nehledě na to, jak tyhle cajky jen komplikujou techniku motorky(hromady kabelů, hadic a samotných zařízení, který akorát překáží při údržbě), aniž by přinesly nějakej užitek...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 09:31 | Nahoru | #3940
Proto jsem to psal., taky si pamatuju, že první 250 byly levnější a ty úplně první kusy byly ještě levnější (zmíněných 99tis), ale nějak jsem neměl náladu se dohadovat s uživatelem CB600.

Každopádně je velká škoda, že si to nezanechalo cenu někde kolem 125tis. Ty první 250 byly tak levné, že část prodejů tvořili strejdové z vesnic (nemyšleno hanlivě) na občasné kodrcání někam, rybáři, myslivci a další skupiny, protože to byla dobrá motorka za srandovní peníze. S touhle cenou to tak už nebude a neočekávám tedy, že by 300 byla stejný prodejní hit jako 250.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 09:53 | Nahoru | #3941
Plně souhlasím - příznivá cena byla základ úspěchu 250, WRRko bylo sice ve všem lepší, ale cena byla násobně vyšší

300 je krok správným směrem, trošku jsem doufal ve vyšší výkon, ale tušil jsem, že to nebude. Evropa je kvůli přísným předpisům už bohužel pro jednoduché stroje mimo.

Jinak se musím přiznat, že by mi to nedalo a ty různé super ekobio vychytávky by letěly hned pryč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 10:19 | Nahoru | #3942
SuperSic58> hele, já bych třeba ty LEDky bral.
Když jsem se před lety rozhodoval o pětikile, byly Ledky jednou z věcí, na který jsem koukal. na CB to krásně svítí hlavně, jak to má ostrej svit, tak zažívám znatelně míň krizovek, kdy máš pocit, že tě někdo nevidí, než když vezmu jinou moto s žárovkama.
No a zadního LED světla jsem se naučil si vážit v době, kdy mi na čínským endurku praskala otřesama jedna žárovka za druhou a bylo to jediný světýlko, co mě vzadu jistilo

Máš pravdu, že případná výměna asi nebude žádná prdel, ani láce, ale já bych to furt bral radši v LED.

btw, na 24mx.cz jsem před časem našel univerzální enduro masku s full LED světlometem, homologací a příkonem 35W za 3,5litru - to by mě fakt zajímalo, jak to svítí....

Edit: link: LED enduro světlo

Naposledy editováno 04.12.2020 10:29:38

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 10:19 | Nahoru | #3943
Animals: a s čím ses nechtěl dohadovat? Když napíšu blbost, tak mi klidně opravte. Já jsem zvyklej, pletu se dost často . A tu inflaci jsem jen plácnul jako příklad, nechtělo se mi hledat jednotlivé roky a počítat to....

První CRF si myslím, že stála 106.900 dle dostupných info. Pokud na to byla ještě nějaká akce za 99 tak tím líp. Třeba na CRF taky bude, ale myslím, že ne. Protože konkurence není a nebude. Na KLX300 nevěřím.

A že je cena vyšší než dřív, no to se nedá svítit. Buďme rádi, že tady vůbec je a ještě posílená. Mohla dopadnou hůř, např jako MT-07, t.j. slabší, těžší, dražší a hnusnější

Naposledy editováno 04.12.2020 10:21:52

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 10:36 | Nahoru | #3944
CB600> tenkrát si jednu z prvních objednával Prackarr a myslím, že za 95. To nebyla akce, ale první ohlášená cena, kterou Honda držela pro první objednaný kusy, ale ještě než přišly, tak se to nějak zvedlo nad sto, co si tak pamatuju.

každopádně 140litrů je dost na dostřel k lepším moto, který sice nejsou tolik univerzální, ale leckdo se v nich najde víc - 390 Adv (Duke se dá koupit dokonce v akci levněji...), Versys 300, AJPčka, SWM... Některý jsou o parník lepší na silnici, jiný o parník v terénu a takřka všechny nabídnou citelne víc koní...

Prostě CRF poskočila do cenový hladiny, kde je větší tlačenice, tak jsem zvědav, jestli zůstane bestsellerem.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 10:38 | Nahoru | #3945
V tom roce 2012-2013 byla ekonomická krize asi víceméně na vrcholu... NC stálá tenkrát tuším okolo 130 tis., MT-07 co si pamatuju podobně..
Teď ještě krize úplně neudeřila - oddaluje se uměle, takže bude o to silnější. Dá se teda předpokládat, že ceny těchto zbytečností půjdou dolů... Otázka je, co bude rychlejší - jestli reálný pád cen směrem dolů nebo vliv inflace, která to vyšroubuje v absolutních hodnotách zase výš... Prachy se budou muset tisknout ve velkém - jak jinak, alespoň na oko, nakrmit přebujelý a rozmazlený státní aparát, kterému se přidává a přidává a výkon se nepožaduje... že by se propouštělo? to přece socialismus nedovolí. To se spíš bude opět znárodňovat...
Uff, to jsem se rozepsal...sorry

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 11:04 | Nahoru | #3946
Wenca24> Nestraš, krize se nechystá... absolutní většina lidí v Covidu peníze dostává a pokud sedí doma, tak má ušetřené náklady, takže to nebude nic hrozného.
A nedostatek dostupných lidí na trhu práce je stále obrovský, po Covid krizi ještě větší,

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 11:22 | Nahoru | #3947
Kolik stála na začátku lze jednoduše zjistit podíváním se na začátek. #3

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 11:49 | Nahoru | #3948
Aha, takže pod sto nikdy nestála. Pouze tak byla avizovaná, ale nakonec stála těch 106.900 ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 11:54 | Nahoru | #3949
Vypadá to tak .
99 byla asi jen ve snu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 12:00 | Nahoru | #3950

Kafoholik píše: Wenca24> Nestraš, krize se nechystá... absolutní většina lidí v Covidu peníze dostává a pokud sedí doma, tak má ušetřené náklady, takže to nebude nic hrozného.
A nedostatek dostupných lidí na trhu práce je stále obrovský, po Covid krizi ještě větší,



No, tak nastoupili jsme řeckou cestu i s tím, že většina těch "investic" se rozkrade mezi kamarádíčky... je otázka jak dlouho to takhle může vydržet...
Tak nějak mě nenapadá žádný ukazatel, který by mi dával pocit, že ta krize přijít nemusí... Ale budu hrozně rád, když se budu mílit...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 13:45 | Nahoru | #3951

nokia321 píše: Vypadá to tak .
99 byla asi jen ve snu



ne, opravdu tolik stála, ceníková cena, na podzim 2012 už ji měli na showroomech za tuhle cenu a hned pak na jaře ji zvedli na 104 a za pár měsíců zas zvedali na 108, vše ceníkový ceny

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 14:00 | Nahoru | #3952
Nahoru letí bohužel všecko. Jen ty mzdy ne tak rychle :D.

jaro 2017 jsem kupoval Sandero 1,2 Arcitca za 219k , dneska je výbavou shodný vůz, ale s 1,0 3-válcem za 243k

Já jsem rád, že Honda CRF-L zůstává a navíc přišlo (snad znatelné) posílení motoru. Určitě se na ní rád svezu, když bude někde možnost. Konkurenci mnoho nemá a snad vydrží i v budoucnu, byť za vyšší cenu.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 15:09 | Nahoru | #3953
Vozidla jsou trochu výjimkou, ceny jdou rychleji, protože v jejich ceně jsou započteny emisní pokuty za produkci CO2. Takže, kdo by chtěl čistě spalovací motor v automobilu, tak ať radši rychle nakoupí, protože levnější to opravdu nebude

A jsem zvědavej, za kolik bude ten skid plate na CRF300L.

Naposledy editováno 04.12.2020 15:16:46

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 17:25 | Nahoru | #3954
Jinak sranda, jak Honda na svých CZ stránkách uvádí:

..agresivní design nového světlometu.



Asi taky očekávali LED jako v Thajsku

Jo a prosím majitele modelů 19+. Jak je řešena povrchová úprava ráfků? Jsou na černo barveny nebo eloxovány? Na MY by měl být elox (alumite in Japan)

Naposledy editováno 04.12.2020 17:29:51

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 17:38 | Nahoru | #3955
callowsick> jj tak ty LEDky určitě vypadaj líp a taky líp svítěj, to je pravda. Nevýhoda je ta cena v případě poruchy. Ale lidi jsou schopný přehlídnout i kamion nebo vlak, to už nezachrání ani LED Já měl už několik krizovej a to je křiklavě zbarvená motorka i motohadry. A vždy to byly dámy za volantem, člověk musí furt předvídat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.12.2020 v 17:46 | Nahoru | #3956
Honza-TA950> jj já odstranil ten PAIR system, zvedá to rapidně teplotu v okolí výfukových ventilů a při namontovanym laďáku to navíc zničí vatu.. Pár hadic, kabel a krabička pryč, hned je tam víc místa. EVAP tam naštěstí ještě nemam, to maj až ten euro4 model a to by taky letélo pryč. U auta mi to zničilo palivovou pumpu a málem i celou nádrž, protože se ten coil canyster zacpal a nádrž se podtlakem bortila do sebe, mohlo to mít fatální následky, třeba i požár. Hned to letělo do popelnice. A vyřadit a vykuchat ABS by taky nemuselo bejt nic extra složitýho nebo ne?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.12.2020 v 20:50 | Nahoru | #3957
No sakra, právě jsem ujel v 8000km na KLR, část silnice, část dálnice, část terén, část led a sníh a řekl bych, že je čas na změnu. Ta rally vypadá velmi lákavě, obzvlášť když byla naložená KLR kolama vzhůru vysoko v horách po tom co jsem už několik hodin nepotkal ani nohu, bych nižší váhu rozhodně ocenil, asi se stavím optat v Hondě .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.12.2020 v 16:47 | Nahoru | #3958

Kafoholik píše: AJP ABS nemá a údajně to je ok pro jednomístný motorky.

To nie je jediné kritérium, otázka je, či je CRF aj dosť ľahká a hlavne vysoká na to, aby sa podľa predpisu mohla považovať za "enduro".

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.12.2020 v 17:39 | Nahoru | #3959
No raději možnost jet ve dvou s ABS než v jednom bez ABS. Přeci jen je to dual sport, tak proč ubírat na univerzálnosti a na mokrý silnici by se to ABS mohlo i hodit.... Navíc je furt ta možnost vypínání zadku pohodlně tlačítkem namísto burnoutů a šachování s pojistkou.

Naposledy editováno 08.12.2020 17:40:14

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.12.2020 v 06:23 | Nahoru | #3960
Když bude někdo takový jelito, že potřebuje na slabym čtvrtlitru ABS, tk pude na hubu stejně a takovej člověk nemá na motorce co dělat..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist