zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A pokud uvažuji inflaci 4 % ročně, tak to je cca 30 % a zbylé 4 % ti vyjdou ty vylepšení. A nestojí to za ty 4 % v ceně? Já bych řekl, že ano.
Prostě hodnota peněz jde časem dolů. Žádná motorka si nemůže udržovat kupní cenu fixní po dobu delší než právě rok, dva....natož sedm
Naposledy editováno 02.12.2020 18:53:46
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Úplně to nechápu, má být krize. Ale spíš se jen přelily prachy z turistického ruchu...
Tipuji že se to týká i motorek, a po debatě s lidmi od KTM letos vyprodavat se slevou nebudou mít co... Pár skladovek, ale jinak se taky čeká na dodání zajímavých modelů.
A k tomu ta nová norma, ta taky zvedá cenu.
Musí se zvedat objemy kvůli emisim a udržení vykonu. A k tomu abs a další kupa povinné vybavy, řešení jak ubrat váhu zpátky aspoň jak byla a snížit hluk...
To neni levný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale i věci, koukal jsem po botách, ale letos ani ten výběr nějak moc není. Hlavně teda velikosti jsou probraný.
Zdá se že ceny z loňského léta teď chvíli můžem zapomenout. Ale zase, kdo chce prodat, prodá dobře.
A co oceňuju, tak se mírně začíná ta Čína potlačovat ve prospěch i místních. Jak lidem zbyly peníze asi. Což je dobře, protože za chvíli bychom už ani nevěděli že existuje kvalitní zboží...
Kohlstein píše: Kafoholik> To samé naznačuje bazar. Vypadalo to, že přijde bída na zem a bude výprodej. Ani hovno, co ještě zůstalo v inzerci, tak je za nehorázné prachy (v porovnání třeba s loňskem nebo předloňskem).
Přesně, v minulých letech touhle dobou už ceny v inzerci klesaly a letos jdou spíš nahoru ... a nejvíc samozřejmě segment devadesátkových enduro šestikil
Krom toho, ale to už je jiné povídání, se dá narazil na litrové Afry z roku 2018 za víc, než za kolik se prodávaly nové 2019/zbytky 2020
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Každopádně je velká škoda, že si to nezanechalo cenu někde kolem 125tis. Ty první 250 byly tak levné, že část prodejů tvořili strejdové z vesnic (nemyšleno hanlivě) na občasné kodrcání někam, rybáři, myslivci a další skupiny, protože to byla dobrá motorka za srandovní peníze. S touhle cenou to tak už nebude a neočekávám tedy, že by 300 byla stejný prodejní hit jako 250.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
300 je krok správným směrem, trošku jsem doufal ve vyšší výkon, ale tušil jsem, že to nebude. Evropa je kvůli přísným předpisům už bohužel pro jednoduché stroje mimo.
Jinak se musím přiznat, že by mi to nedalo a ty různé super ekobio vychytávky by letěly hned pryč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Když jsem se před lety rozhodoval o pětikile, byly Ledky jednou z věcí, na který jsem koukal. na CB to krásně svítí hlavně, jak to má ostrej svit, tak zažívám znatelně míň krizovek, kdy máš pocit, že tě někdo nevidí, než když vezmu jinou moto s žárovkama.
No a zadního LED světla jsem se naučil si vážit v době, kdy mi na čínským endurku praskala otřesama jedna žárovka za druhou a bylo to jediný světýlko, co mě vzadu jistilo
Máš pravdu, že případná výměna asi nebude žádná prdel, ani láce, ale já bych to furt bral radši v LED.
btw, na 24mx.cz jsem před časem našel univerzální enduro masku s full LED světlometem, homologací a příkonem 35W za 3,5litru - to by mě fakt zajímalo, jak to svítí....
Edit: link: LED enduro světlo
Naposledy editováno 04.12.2020 10:29:38
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
První CRF si myslím, že stála 106.900 dle dostupných info. Pokud na to byla ještě nějaká akce za 99 tak tím líp. Třeba na CRF taky bude, ale myslím, že ne. Protože konkurence není a nebude. Na KLX300 nevěřím.
A že je cena vyšší než dřív, no to se nedá svítit. Buďme rádi, že tady vůbec je a ještě posílená. Mohla dopadnou hůř, např jako MT-07, t.j. slabší, těžší, dražší a hnusnější
Naposledy editováno 04.12.2020 10:21:52
každopádně 140litrů je dost na dostřel k lepším moto, který sice nejsou tolik univerzální, ale leckdo se v nich najde víc - 390 Adv (Duke se dá koupit dokonce v akci levněji...), Versys 300, AJPčka, SWM... Některý jsou o parník lepší na silnici, jiný o parník v terénu a takřka všechny nabídnou citelne víc koní...
Prostě CRF poskočila do cenový hladiny, kde je větší tlačenice, tak jsem zvědav, jestli zůstane bestsellerem.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Teď ještě krize úplně neudeřila - oddaluje se uměle, takže bude o to silnější. Dá se teda předpokládat, že ceny těchto zbytečností půjdou dolů... Otázka je, co bude rychlejší - jestli reálný pád cen směrem dolů nebo vliv inflace, která to vyšroubuje v absolutních hodnotách zase výš... Prachy se budou muset tisknout ve velkém - jak jinak, alespoň na oko, nakrmit přebujelý a rozmazlený státní aparát, kterému se přidává a přidává a výkon se nepožaduje... že by se propouštělo? to přece socialismus nedovolí. To se spíš bude opět znárodňovat...
Uff, to jsem se rozepsal...sorry
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A nedostatek dostupných lidí na trhu práce je stále obrovský, po Covid krizi ještě větší,
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
99 byla asi jen ve snu
Kafoholik píše: Wenca24> Nestraš, krize se nechystá... absolutní většina lidí v Covidu peníze dostává a pokud sedí doma, tak má ušetřené náklady, takže to nebude nic hrozného.
A nedostatek dostupných lidí na trhu práce je stále obrovský, po Covid krizi ještě větší,
No, tak nastoupili jsme řeckou cestu i s tím, že většina těch "investic" se rozkrade mezi kamarádíčky... je otázka jak dlouho to takhle může vydržet...
Tak nějak mě nenapadá žádný ukazatel, který by mi dával pocit, že ta krize přijít nemusí... Ale budu hrozně rád, když se budu mílit...
nokia321 píše: Vypadá to tak .
99 byla asi jen ve snu
ne, opravdu tolik stála, ceníková cena, na podzim 2012 už ji měli na showroomech za tuhle cenu a hned pak na jaře ji zvedli na 104 a za pár měsíců zas zvedali na 108, vše ceníkový ceny
jaro 2017 jsem kupoval Sandero 1,2 Arcitca za 219k , dneska je výbavou shodný vůz, ale s 1,0 3-válcem za 243k
Já jsem rád, že Honda CRF-L zůstává a navíc přišlo (snad znatelné) posílení motoru. Určitě se na ní rád svezu, když bude někde možnost. Konkurenci mnoho nemá a snad vydrží i v budoucnu, byť za vyšší cenu.
A jsem zvědavej, za kolik bude ten skid plate na CRF300L.
Naposledy editováno 04.12.2020 15:16:46
..agresivní design nového světlometu.
Asi taky očekávali LED jako v Thajsku
Jo a prosím majitele modelů 19+. Jak je řešena povrchová úprava ráfků? Jsou na černo barveny nebo eloxovány? Na MY by měl být elox (alumite in Japan)
Naposledy editováno 04.12.2020 17:29:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kafoholik píše: AJP ABS nemá a údajně to je ok pro jednomístný motorky.
To nie je jediné kritérium, otázka je, či je CRF aj dosť ľahká a hlavne vysoká na to, aby sa podľa predpisu mohla považovať za "enduro".Naposledy editováno 08.12.2020 17:40:14
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |