motozem_rijen





Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.7.2020 v 21:45 | Nahoru | #3661
Jsem zvědav jak budete spokojeni s Trackerem. Jezdil jsem AC10 několik - bomba.

Pak Tracker a sjížděla se jako prase. Takže už jí nechci.
Zajímá mě jestli to budete mít stejně.
Jezdím jí na 450 - 60/40silnice,

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2020 v 07:40 | Nahoru | #3662
No po první jízdě - po dešti - z ní teda taky nejsem nadšenej. Jako čistě terénní guma to není nic extra - nemá hrany, profil i přes špunty je hodně kulatý, furt jedeš jen po těch prostředních špuntech a to i při 1,1-1,2bar. Jenže není nic extra ani jako dualsport pneu, protože na silnici jedeš taky jen po těch středních špuntech, což je hrozně malá plocha, takže půjde brzo do páápáá. Sundal jsem AC10, jak jsem psal a tam mi přišel profil pneu lepší. Na to moje žvýkání to ale bude v poho Každá zkušenost se počítá, neberu to nijak extra negativně.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.7.2020 v 09:20 | Nahoru | #3663
Trackera jsem taky koupil když byl ve slevě - tak až nastane čas tak ho tam hodím a uvidím, na to moje plácání...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 15:54 | Nahoru | #3664
Čau potřeboval bych radu ohledně CRF 250l. Jednou za čas, když dám rychle prázdnej plyn se spojkou, tak mi chcípne motor, ale hned jde zase nastartovat. Většinou se mi to stává v terénu, ale občas i na silnici. Momentálně si řikám jestli za to nemůže laďák arrow. Tak jestli někdo nemá zkušenost s něčím podobným..nebo ňákej tip co s tim..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 16:10 | Nahoru | #3665
Jinak když už řešíte pneu.. Moto jsem koupil s pirelli MT 90 ale je to moc silniční vzorek se kterym se nedá bahno projet ani v nouzi:) tak jsem přezul na Mitas Rockrider což je takovej univerzál, ale bahnem se zanáší a v terénu to nebyla žádná výhra, zato na silnici držely pořád slušně..rozměr byl 90/90-21 a 120/90-18. Tak jsem je znova přezul tentokrát na Mitas C 21 předek a Dunlop geomax enduro zadek v tom samým rozměru. Skutečná šíře zadní pneu je menší než udává hodnota tuším že 110mm takže se v pohodě vejde.. A to už je v terénu jiná káva a na silnici mě to taky příjemně překvapilo. Nic se nekroutilo, nevlnilo, jenom v zatáčkách jezdim s rozumem když vidim ty špalky tak mam respekt:) a Ktěm gumám jsem musel upravit sek. převod na 13:42. Tímto bych chtěl poděkovat Dejvovi GSR za jeho výpočty..A taky jsem zkusil namontovat manuální napínák rozvoďáku, ptž sem cíťa na různý zvuky z motoru, ale žádnej útlum zvuků se nekonal(mám najeto 13 tisíc)

Naposledy editováno 23.07.2020 16:11:33

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 17:24 | Nahoru | #3666
Tropa> zdarec, to chcípání může dělat zanesenej IACV ventil, pokud byla motorka často provozovaná v blátě prachu atd. Vejfuk Arrow mam taky a žádný chcípání. PAIR systém máš určitě už odstraněnej a zaslepenej, když si dával laďák..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 17:29 | Nahoru | #3667
Tropa> dík za poznatek s manuálním napínákem. Taky tam slyšíš takový to jemný chrastění, hlavně na volnoběh? A řikáš, že se to s manuálem nezměnilo. Asi je to konstrukční vlastnost tohohle motoru.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 17:57 | Nahoru | #3668
SuperSic58> jj ten PAIR ventil jsem sundaval sám a zaslepil, ale s tim laďákem jsem to už koupil tak nevim jak je to s nutností přehrát palivovou mapu?myslim si že ten přede mnou to neřešil a už ho nedohledám abych se ho zeptal je to Ital:) a ten napínák jsem dával kvůli takovýmu klepavýmu zvuku, když jedu cca 90-100km na tacháku a zlechka uberu a držim rychlost, tak ten motor má pro mě nepříjemně ostrej zvuk, ale myslim si, že je to spíš vlastnost než vada a většina lidí by to nepřišlo..Když přidám, tak motor zase začne normálně táhnout dál..A co je ten IACV ventil?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 19:27 | Nahoru | #3669
IACV = Idle Air Control Valve. Volnobeznej ventil. Rad se zanasi karbonem a netesni nebo drhne.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.7.2020 v 19:42 | Nahoru | #3670
Slávek-TDM> Ok díky, zkusim to rozdělat a vyčistit..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.7.2020 v 21:32 | Nahoru | #3671
Tak jsem shodil sedlo,plasty,nadrz a vyndal celou skrtici klapku a volnobeznej ventil vsechno prohlid a procistil,ale nic hroznyho sem nenasel akorat me zarazily 2 veci: tim ventilem neslo hybat rukou, bral jsem to tak nak s rozumem. Nevim jak je uvnitr resenej, nejspis naka civka ktera priskoci? A druha vec ze stena ty komurky ve ktery ten ventil beha byla v jednom miste takova hrubsi a trochu i ventil v tom miste ale nic hroznyho, tak jsem obe mista rozlestil smirkem 1500. A lehce namaznul vazelinou na plast pac ten ventil je z plastu. A zajimalo by me jestli ten ventil ma jit rukou a jak by se motor choval kdyby ten ventil nebyl pridrenej ale nefungoval by vubec? Jestli by motor chcipnul pri kazdym ubrani plynu nebo treba o dost casteji nez ted. Ted mi chcipne tak pri kazdy desaty jizde coz je ta kazdych 300km odhaduju..tak zatim testuju..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.7.2020 v 22:00 | Nahoru | #3672


Naposledy editováno 25.07.2020 22:00:56

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.7.2020 v 22:04 | Nahoru | #3673
takhle vypadá ten ventil a na tý druhý fotce je vidět u tý kratší a širší drážky jak je to trochu hrubý. a teď sem si estě vzpoměl, že jak jsem psal o tý gumě Dunlop geomax enduro v rozměru 120/90 tak sem jí změřil a v nejširším místě má 115mm

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.8.2020 v 07:27 | Nahoru | #3674
aký olej dávate do CRF 250L ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.8.2020 v 07:32 | Nahoru | #3675
co chceš, motul 5100, 7100 10w-40 atp..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.8.2020 v 07:53 | Nahoru | #3676
V manualu je psano 10w 30 takze motul 5100 ano ale 10w 30 nebo eneos max performance, castrol racing, repsol atd ale vse 10w30..ta 30 tka ti udava jak je olej tekuty pri provozu pri zahrati tak bych to nepodcenoval..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.8.2020 v 10:51 | Nahoru | #3677
Pak ze to nejde ...povsimnete si, ze tak mam i 17” kola pro WRX






(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.8.2020 v 11:07 | Nahoru | #3678
Animals21> pecka! Jakej byl postup?
Mně na magistrátu technik sdělil, že pro jednotlivý výrobce mají pevný kontaktní osoby, který jediný můžou povolit změnu (asi oficiální dovozce do ČR). Samozřejmě mě oficiální dovozci vyfákli... Už už jsem si chystal i vlastnoručně vyrobený potvrzení, ale nakonec jsem to neriskoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.8.2020 v 17:45 | Nahoru | #3679
Tropa> dávám 10w-40 a na pohodu, myslim, že by nebyl žádnej problém ani 15w-50

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.8.2020 v 10:28 | Nahoru | #3680
SuperSic58> Ja sem taky dával 10w 40 konkrétně castrol power1 4t ptz mi to vyplivnul takovej ten konfigurátor kam zadáš moto a já byl rád že to je stejnej olej jako v druhý moto. Ale nedávno mi to začalo vrtat hlavou kvůli tomu klepavýmu zvuku jak jsem psal. Jak řikali v instruktážním filmu Jáchyme hoď ho do stroje nemažete klepe to. Tak jsem zkusil dát motul 5100 10w 30 a to klepání se o hodně utlumilo a k tomu to i líp řadí. Takže 10w 40 už tam vracet nebudu. Dřív sem to taky tak neřešil ale tohle mě přesvědčilo.Ale každej motor a olej je trochu jinej tak věřim tomu že tomu tvýmu vyhovuje..a jakej olej tam dáváš?třeba je viskozitou blíž k tý 30 ptz ta viskozita má nějakej rozsah..

Naposledy editováno 08.08.2020 10:30:12

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.8.2020 v 20:47 | Nahoru | #3681
Tropa> jeden kolega psal, že třeba na Motul 7100 10W-40 mu přišel motor hlučnej a na Motul 5100 stejný viskozity mnohem lepší, tak se v tom vyznej. Já tam dávám Silkolene Comp 4 10W-40 a je to v pohodě, jen je tam prostě slyšet rozvoďák, ale ne nějak hrozivě, asi běžnej mechanickej zvuk. To 10W-30 už musí bejt jako voda, ale když to šlape, tak asi v poho

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.8.2020 v 20:48 | Nahoru | #3682
trocha poježdění a kochání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.8.2020 v 22:48 | Nahoru | #3683
Tropa> kde ti mazací plan vyjel 10w40? V plánu castrol pro všechny crf250l vždy vyjede 10w30.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2020 v 08:49 | Nahoru | #3684

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2020 v 13:37 | Nahoru | #3685
Tropa> Hm zajímavé. Každopádně bych se primárně řídil oficiálními údaji výrobce. Neoficiální zdroj může obsahovat špatné informace.

Ne že by 10w40 byl extra rozdíl proti 10w30, ale dodrzenim doporučení výrobce si asi člověk nadela nejméně problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2020 v 16:21 | Nahoru | #3686
Honda používá "lehkobežny" olej 10W30 do hodně svých modelů z důvodu "papírové" nižší spotřeby a tím snazšího plnění Euro norem. I sami oficialni servisy Honda při servisních prohlídkách do motorek lijou 10W40, takže použití 10W40 bych se vůbec nebál a pokud někomu přijde motor s 10W40 hlučnější tak těžko s řidším 10W30 bude tižší, ale změnil bych spíše značku oleje.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.8.2020 v 20:26 | Nahoru | #3687
mRKEF> Naprosto souhlasim..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.8.2020 v 12:23 | Nahoru | #3688
JiriBN> Mám zcela stejnou zkušenost u dealera, a také při vyhledávání doporučeného oleje u výrobců olejů pro jednotlivé motocykly Honda. Sám mám v manuálu pro CRF 450 L budˇ10W30, nebo 10W40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.8.2020 v 10:20 | Nahoru | #3689
https://www.motosluz...-zeleny/pro8321.html

Co rikate na tenhle stroj? Nemate nekdo zkusenost s necim podobnym. Za ty prachy to uplne spatne nevypada na polnacku za barak ale asi to bude spis pro nekoho kdo si neboji uspinit ruce

Naposledy editováno 13.08.2020 10:22:13

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

13.8.2020 v 18:15 | Nahoru | #3690

Tropa píše: https://www.motosluzby.cz/pitbike-mini-rocket-pitrock-250ccm-zeleny/pro8321.html

Co rikate na tenhle stroj? Nemate nekdo zkusenost s necim podobnym. Za ty prachy to uplne spatne nevypada na polnacku za barak ale asi to bude spis pro nekoho kdo si neboji uspinit ruce



Nečekal bych od toho nějakou bezudrzbovost, takže majitel by měl umět s nářadím... Výhoda je, že tyhle mimosilnicni nemají různý picovinky kvůli emisím atd, takže by to mohlo fungovat i bez doladění.
Bude to hlučný, podvozky to mívá hodně odflaknuty, na druhou stranu na to díly stojí pakatel, takže pro nenáročný off ježdění s dilenskym zázemím to použitelný bude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spolehlive enduro / DUAL sport [1, 2] Honda CRF 450R, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250, KT... PetrRepeter 51 23.10.2020 v 18:57 Kafoholik
Laděný výfuk na Hondu CRF250L Honda CRF 250L DJSeeBass 6 19.10.2020 v 21:14 Kohlstein
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 59, 60] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1781 13.10.2020 v 22:48 cong156
Nosič na CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 20 8.10.2020 v 22:33 Ludva77
Honda CRF250L návod v ČJ Honda CRF 250L JirkaLN 0 20.9.2020 v 10:00 JirkaLN

TOPlist