barth_duben




Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.4.2019 v 16:43 | Nahoru | #3031
DejvGSR> Díky, mrknu na to.

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2019 v 08:37 | Nahoru | #3032
MartyR> Koukám na ten nosič, co jsi doporučil a porovnávám s tímto:

nosič na CRF250L/R - 2.varianta

Na stránkách má i fotky s přibližnými rozměry, ale ptal jsem se, zde jsou ty předvrtané otvory kompatiblilní s plotnami Monolock nebo Monokey. Zatím žádná odpověď. Na tom odkazu od Tebe se mi zdá, že jsou tam v porovnání s nosičem na Tvé motorce dílčí odlišnosti, ale by mne zajímalo, jak tam máš tu plotnu přidělanou, když jsou tam žebra a otvory jen vzadu. Popravdě kdysi jsem na XR125L i malém Varaderu plotnu s kufrem měl, ale když si ty plotny představím, není mi moc jasné, jak to na ten nosič, co doporučuješ přesně uchytit. Mohl bys mi prosím nějak poradit, vysvětlit?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2019 v 11:03 | Nahoru | #3033
Bartus zhruba v půlce galerie 2 fotky CRF 250 Rally, ještě ho nemá na eshopu http://www.bartus.eu/m/galerie-12/
Tomáš ti nosič upraví přesně jak budeš chtít.

Naposledy editováno 21.04.2019 11:04:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2019 v 11:15 | Nahoru | #3034
JiriBN> Skvělý nápad, děkuji za tip, zkontaktuji se s ním a zeptám se. To přizpůsobení dle potřeby, je prima výhoda.

Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.4.2019 v 12:43 | Nahoru | #3035
Booran> Kdybys nosič náhodou řešil přímo u Bartuse ( což nepředpokládám dle vzdálenosti ), tak ať rovnou oměří Rallynu na padací rámy. Udělal by, ale potřebuje tam mít motorku na oměření.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2019 v 06:48 | Nahoru | #3036
HondaOK> Napsal jsem mu, čekám na odpověď. Bohužel se nedá opravdu předpokládat, že bych do Petřvaldu jel na motorce, byť jsem tam už letos 2x byl autem. Mrknu se ale po někom, kdo by byl poblíž se stejnou motorkou a zeptám se, zda by tam nezajel.

Jinak koukal jsem na ty blastry. Jsou fakt hodně měkký. Na CRF250L, kde nebyly žádný, jsem pořizoval kdysi od Acerbisu, ale stály asi 3kKč. Kde jsi je kupoval Ty?

Naposledy editováno 22.04.2019 06:48:35

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2019 v 07:29 | Nahoru | #3037
Taky jsem teď řešil nosič, no a po zjištění možností nákupu jsem se do toho pustil sám a udělal jich víc i pro pár kamarádů, teď jsou na komaxitu a příští týden na motorce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.4.2019 v 19:10 | Nahoru | #3038
Booran> Taky jsem dával Acerbis. Cena tuším kolem 2k. Kupoval jsem u Brumly v Brně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 11:54 | Nahoru | #3039
Booran> Plotna byla součástí kufru a byly na ní přesně takové úchytky, jako jsou např u téhle

Na nosič to pak nebyl problém přidělat - zvolíš si optimální polohu, pak do těch čtverců v plotně svrchu použiješ ty malé čtvercové podložky, tak abys ho zespoda chytil přes trubky těmi tvarovanými plíšky, které stáhneš čtyřmi šroubky a na závěr to zakryješ tím deklem (dva pidišroubky) => drží to výborně

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 12:11 | Nahoru | #3040
Jinak bástry jsem zrovna včera vyměnil za ty origo černé od Hondy - co dávají na Rally verzi (stály mne nové tisícovku)


Jsou fakt měkké, takže při pádu by páčky s největší pravděpodobností moc neochránily, ale měl jsem tam nějaké bez výztuhy od Polisportu, které by je neochránily taky (pokud nemají výztuhu, jsou spíš na efekt a aby při jízdě netáhlo na ruce) Jenže ty měly řešené uchycení tak, že mi nešla domačknout spojková páka.... Ty origo sedí naproto perfektně (jen škoda, že nejsou bílé nebo červené...)

Naposledy editováno 23.04.2019 12:12:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 12:21 | Nahoru | #3041
bandar57> Pěkná práce To je tak, když je někdo šikovnej na ruce a má správný nástroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 12:25 | Nahoru | #3042
HondaOK> Sedí ty blastry od Acerbisu na tom Rally stejně? Není problém s montáží? U eLka jsem si to nechal přimontovat při servisce, tuším, že jsou tam cca 4 možnosti montáže dle toho, zda použiješ boční výztuhy, jenž jsou součástí, nebo zda to ponecháš volné tak, jako jsou originály. U těch mi přijde, že jsou poměrně dole, pocitově bych je našteloval trochu výš, aby více chránily před větrem, ale vzhledem k tomu, že si teď užívám zajíždění a zároveň nemám moc volného času, tak jsem to ještě neřešil. Pošilhávám po těch Acerbisech, ale až se mi trochu zas zahojí šrajtofle, prioritu má nosič, aby bylo kam schovat přilbu a neběhal bych s ní po městě

Naposledy editováno 23.04.2019 13:21:37

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 12:31 | Nahoru | #3043
MartyR> Perfektní, díky za vysvětlení. Takže ty žebra na nosiči jsou lepší řešení, než se na tom plochém z eBay s předvrtanými otvory spoléhat na správnou rozteč. Jaký kufr jsi na to pořídil? Typ / objem? Já potřebuji na 1 přilbu, plus nějaké drobnosti.

Jinak včera jsem vyrazil zajíždět, hledal jsem místo u Sázavy, kam vyrážet na ryby a zároveň mapoval terén pro cyklotoulky s přítelkou. Jako stroj na průzkumy je to fakt ideální stroj. Stále to držím 4-6, žádný přílišný ceres, musím vydržet

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 13:06 | Nahoru | #3044
Mám kufry dva Givi 27 l a Kappa 42 l - Do toho 27 l se přilba vejde, ale už tam nezbývá moc místa, jako optimum bych pro tebe viděl 32 l.

Dřív jsem vozil ten větší:



ale po té, co se na různých zahraničních diskusích začalo psát, že při přetížení nosiče může prasknout na CRF-L rám, tak jsem začal radši vozit ten menší:



Ale vozím ještě za sebou 40 l vak, kde mám stan atd..., což u tebe asi nehrozí...

Jinak myslím, že ta plotna by šla přidělat i na ten nosič z ebaye, jen by bylo potřeba najít optimální polohu a šrouby pro s uchýtkami by si prostrčil skrz ty předvrtané díry...

Naposledy editováno 23.04.2019 13:15:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 13:28 | Nahoru | #3045
MartyR> Už jsem objednal před chvílí ten nosič od BikerzBits, co doporučil HondaOk. Oproti tomu z eBay je to přeci jen rozdíl v ceně (při součtu s poštovným dost markantní) (cca 1650 vs 3200) a jak vyplývá z jeho příspěvku s uchycením není problém. Jinak ano, 32l by měl v pohodě stačit.

S tím vakem a stanem jeden nikdy neví Občas mne chytí toulavá, a byť už mám pubertu hodně dlouho za sebou, mladé myšlení zůstává. Záleží na tom, co by se naskytlo. Jak jsem koukal, jsou tu majitelé, co na této motorce dali v pohodě Rumunsko a zpět. A tomu bych se rozhodně nebránil.

Koukám, že máš u profilovky Transalpa 700. Ještě ho máš? Také jsem ho měl, prima motorka, ale na současnou potřebu je pro mne už pár let lepší to čtvrtkilo kvůli univerzálnosti.

Naposledy editováno 23.04.2019 13:34:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 15:27 | Nahoru | #3046
Booran>Acerbisy a řidítka Rental Fatbar jsem i s montáží řešil přes Brumlu. Zkus se poptat u člena DejvGSR, ten stejnou kombinaci montoval sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 15:29 | Nahoru | #3047
Booran> Jojo, mám ho stále, používám ho při cestách na delší trasy... Jinak mám v garáži ještě třetí stroj - MZ ETZ 251, tak průběžně jezdím na všem, ale nejvíc mne baví to CRF-L ko, je to fakt takový univerzál, je to relativně lehké, projedeš s tím všude a mít o něco víc výkonu, tak bych snad ani toho Transalpa nevyužil...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 16:32 | Nahoru | #3048

Booran píše: bandar57> Pěkná práce To je tak, když je někdo šikovnej na ruce a má správný nástroje.


jo dík občas mě to popadne a přemluvím se k nějakému výkonu zanedlouho bude ještě jeden k mání

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 18:47 | Nahoru | #3049
MartyR> Jo pod to bych se podepsal. Teď jsem o svátcích trochu zase potahal ER-6n, čili cca 3x výkonnější stroj a vůbec se nějak nedostavuje ani pocit uspokojení. Jediný, který se dostavil, byl ten,. že ze mě ta mašina chce vymlátit všechny kosti z těla. Po tom, co jsem si zvykl na CRF v podstatě neřešit záplaty, kanály, hrboly a jiné běžné nerovnosti jsem s ER6 zase tvrdě narazil :D.

Vnitřně pořád tak nějak toužím (minimálně po vyzkoušení) WR250R nebo WR250X - celkem jsem zvědavý jak to jede. Škoda, že tento etalon třídy už není běžně v nabídce. Celkem bychsi koupil třeba verzi X motard na asfalt, ale za třetí mašinu by mi celkem zaručeně bába ve spánku ustřihla koule.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 20:50 | Nahoru | #3050

HondaOK píše: Booran>Acerbisy a řidítka Rental Fatbar jsem i s montáží řešil přes Brumlu. Zkus se poptat u člena DejvGSR, ten stejnou kombinaci montoval sám.



Díky, pozeptám se. V čem Ti nevyhovovaly ti originál řidítka? Jsou tyto výš?

MartyR píše: Booran> Jojo, mám ho stále, používám ho při cestách na delší trasy... Jinak mám v garáži ještě třetí stroj - MZ ETZ 251, tak průběžně jezdím na všem, ale nejvíc mne baví to CRF-L ko, je to fakt takový univerzál, je to relativně lehké, projedeš s tím všude a mít o něco víc výkonu, tak bych snad ani toho Transalpa nevyužil...



Dospěl jsem k úplně stejnému závěru. Proto kdysi prodej Transalpa, přechod na CRF250L, které jsem před cca 2 lety prodal, protože jsem stavěl dům a nebyl čas (ani peníze) na koníčky Alp je velmi dobrá motorka, ten motor je držák, na cesty hezký svezení, ale váha, spotřeba, ovladatelnost, univerzálnost hraje jasně pro CRFko, ať už je to eLko, nebo Rally. Věděl jsem, že chci zase něco takového, a protože jsem ulítlý na Hondy, byla volba kvůli větší nádrži (zejména) a výšce (mám 193) poměrně jasná i přes vyšší cenu... A výkon? Nejsem žádný dravec, jezdím v klidu a předpokládám, že na dálnici (dle zkušeností se stejným motorem u eLka) překážet nebudu (míjet auta v levém pruhu také ne)

bandar57 píše: jo dík občas mě to popadne a přemluvím se k nějakému výkonu zanedlouho bude ještě jeden k mání



Určitě najde uplatnění.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2019 v 21:43 | Nahoru | #3051
Booran> Ty originál řidítka jsem zohl hned při prvním položení v řece. A šlo opravdu o položení, žádná velká rychlost. Řidítka jak na kolo a ne na moto. Rentaly jsou o 1cm výš a jsou širší. Pro mě lepší ergonomie, jako na MXku.

Naposledy editováno 24.04.2019 09:07:00

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2019 v 15:36 | Nahoru | #3052
mRKEF> Tak, jak tak koukám, WR250R je cca o 10 kilo lehčí a má cca o 7 koníků víc + o malinko vyšší krouťák, asi bude živější... Bohužel i dražší... Když jsem kupoval CRFL-ko, tak mne vyšlo něco těsně nad 100 tis - to jsem byl v Hondě na Jarově na podzim 2012 s Alpem na servisce, tak jsem skočil nahoru na pokec s obchodníkem a viděl jsem ho tam stát. Tak jsem si řekl, že to nevypadá špatně, že si zkusím, jak se na tom sedí. No, padlo mi jak prdel na hrnec, hned jsem se "zamiloval", tak jim říkám, že si pro ni na jaře přijdu - prostě nešlo odolat za tu cenu a v dubni jsem jí koupil. Dneska bych asi spíš volil Rally verzi, i když je momentálně o půlku dražší...
Ale jinak jsem s tou motorkou fakt spokojenej, je to taková "super" zábavná hračka (navíc si ji lehounce disajnově tuním, což mne baví - teď uvažuju o tom krytu motoru od Acerbisu), Alp je proti tomu těžká kráva (kdo se s tím má furt tahat) a svezení na MZ-tě je spíš takové dvoutaktní "smradlavé" retro s litím oleje do benzínu a se vzpomínkami na mládí... A to, že Hondička nejede moc rychle, mě absolutně netrápí, z toho jsem už vyrostl

Naposledy editováno 24.04.2019 15:36:49

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2019 v 18:09 | Nahoru | #3053
Jen tak pro info - objednal jsem v pondělí ten nosič z Bikerz Bits, zaplatil přes PayPal a dnes už mi píše celní, že ho mám u nich a musím vystavit celní deklaraci (bez komentáře). Jsou kluci rychlejší, než kdejaký náš prodejce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2019 v 18:27 | Nahoru | #3054
Booran> Jojo, taky jsem ho od nich měl rychle (posílají to letecky)..i když u mne to trvalo o něco déle - přesně týden

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2019 v 18:55 | Nahoru | #3055
MartyR> Když už přišla řeč na tu Asii, tak kam se na ně hrabeme s dopravou. Ten největší adrenalin na motorce jsem zažil v Saigonu, když jsem se nechal ukecat a sedl jsem jsa již předtím příjemně poupraven k nějakému Vietnamci na motorku jako spolujezdec a nechal se jím odvézt do nějakého karaoke baru (nevěda, že se tam nezpívá, ale jde o úplně něco jiného). Nicméně nejde o ten karaoke bar, ale o tu jízdu, kdy vlastně semafory, značky a jízdní pruhy jsou naprosto nepodstatné, bezpředmětné, stejně jako pravidla o přednostech. Vše se pohybuje v podstatě všemi směry zdánlivě bez jakéhokoliv pravidla, ale i když jsem se viděl několikrát už mrtvý, vždy jsme se s jinými účastníky (ať už to byla rikša nebo náklaďák) míjeli o decimetry i centimetry a nikdy jsem tam neviděl žádnou nehodu... Ale pokud někdo budete mít možnost, zkuste si to. A je jedno, jestli Hanoj, Saigon, nebo jiné velké vietnamské město. V Bangkoku to už takové není, tam jsou bohatší a proto mnoho z nich, aby ukázali majetnost (a tím i vyšší společenské zařazení) pořídili auta a teď stojí v nekonečných kolonách... Jdou přesně opačným směrem, než v Praze, kde si všímám stále více úředníků i jiných lidí, kteří se proplétají na mopedech i motorkách v zácpách

omlouvám se za off-topic, ale nešlo mi si nevzpomenout

Naposledy editováno 24.04.2019 18:56:16

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2019 v 15:16 | Nahoru | #3056

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 06:30 | Nahoru | #3057
včera zlehka do přírody

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 07:51 | Nahoru | #3058
Booran> Supr, hodně zajímavé.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 07:53 | Nahoru | #3059

SuperSic58 píše: včera zlehka do přírody



Krása, také bych vyrazil hnedle. Je strašný sucho, všechno po lesích chrastí, normálně mám strach, aby něco od svodu nechytlo. A ve vyjetých zaprášených strvdlých kolejích na kámen se také skvěle jezdí , občas hubou napřed po podjetí předního kola.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.4.2019 v 19:00 | Nahoru | #3060
SuperSic58>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 58, 59] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1766 11.5.2019 v 07:19 MotoBjamboja
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
Předsezónní prohlidka [1, 2] Honda CRF 250L ivana0000 43 6.4.2019 v 19:48 mRKEF
Vhodné menší moto k cestování Honda CRF 250L, BMW G 310 R, Honda CB 300R tomsoon 10 28.3.2019 v 10:23 cizek007
Ideální gumy Yamaha WR 250R yamahattr125 5 26.3.2019 v 07:14 jawakain


TOPlist