bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2019 v 05:35 | Nahoru | #2971
paul-snow> Moc pěkný fotky.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2019 v 05:45 | Nahoru | #2972

DejvGSR píše: paul-snow> Moc pěkný fotky.



Také si říkám, hned bych tam byl taky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2019 v 07:02 | Nahoru | #2973
DejvGSR> sem kolem pískoven se taky chystám více prozkoumat zdejší terén, znám to jenom z kola když se koupeme na Barabě nebo v Dobříni.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2019 v 11:46 | Nahoru | #2974
Už jsem to možná psal, mám tu jeden přebytečný KN filtr na CRF250L - kdyby měl někdo zájem.

Je to KN HA-2513

Naposledy editováno 19.03.2019 11:53:35

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.3.2019 v 12:47 | Nahoru | #2975
pěkný dopoledne před odpoledním směnou v továrně ,snad nevadí tolik fotek

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2019 v 14:41 | Nahoru | #2976





1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.3.2019 v 23:14 | Nahoru | #2977
abych řekl pravdu, tak mě to množství vkládaných fotek už vadí. mam nastavené upozornění na mobil na každý nový příspěvek, abych nepřišel o nějaké důležité info.. a pak koukám na foto, jak se někdo projel endurem ke kapličce a vyfotil si u toho svoje boty:(

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2019 v 06:07 | Nahoru | #2978
spacy> jojo,však jsem se ptal jestli vadí tolik fotek,teď uz to vím

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.3.2019 v 06:09 | Nahoru | #2979

Udělěj nějaký deník, tam to vkládej,člověk se na to rád podívá. Je fakt, že je to téma na CRF250L a už se to tady trochu zvrtlo.
Mě osobně to také chodí do mailu i mobilu, ale zas tak mi to nevadí, lepší než mrtvo.
A hlavně největší radost z toho, když to vidím, že nejsem sám pacient, který by jezdil ideálně každý den .
Velký přínos je, když tu někdo dá fotky nějaké informace, změny, úpravy, opravy 250L, proto to tu lidi sledují, to nikomu vadit nebude .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.3.2019 v 07:13 | Nahoru | #2980
Jen ať to vlákno žije

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2019 v 14:29 | Nahoru | #2981
Zdravím všechny dualsporťáky, mám prosbu, pořídíl jsem KLX 250S na ježdění kolem komína. Vše mám v podstatě v základu kromě úpravy limiteru na spojce aby jela víc jak 105 Km/h. Uvažuji o otevřeném výfuku (nejspíše GPR) spolu se zvětšením sání do airboxu (šnorchl sání z KDX200 - 2x větší průřez - inspirace ze zahraničních för). Nepotřebuji razantně zvyšovat výkon, jen se mi zdá v sérii dost přidušená a chci lehčí chod a lepší zvuk. Moje otázka zní, jestli větším sáním v kombinaci s laděným výfukem nezpůsobím újmu motoru ochuzením směsi - při ponechání tovární ECU. Někde uživatelé píší, že ECU to pobere a směs upraví, někde zase, že to nedokáže. Případně je lepší udělat jen jedno z toho buď jen sání nebo jen výfuk? Děkuji všem za rady. Foto pro zajímavost přikládám.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.3.2019 v 19:46 | Nahoru | #2982
na to sání bych se vykašlal. bude to mít vliv spíš na výkon ve vysokých otáčkách. to spíš výfuk to dusí. Navíc je v něm katalyzátor a ten se mi nepodařilo rozumně vypreparovat. tak že rozumnej ladák by to mohl řešit. řídící jednotka to asi pobere. moje pobrala i větší válec s objemem 300

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.3.2019 v 06:09 | Nahoru | #2983
will83> Ahoj, mám vlastní zkušenost s úpravou výfukové soustavy. CRF 250 L - původní výfuk, černé svody a zadní obrovský tlumič s katalyzátorem. Poměrně tiché (výborné v lese), ale také mi to připadalo zadušené. Takže zakoupena kompletní sada od Arrow - svod, střední díl bez katalyzátoru a zadní tlumič s možností demontáže dB Killeru. První jízda s dB Killerem, při prudkém přidání plynu krátké váhání, jako když je to bez šťávy a posléze se to krásně dralo do otáček. Zdálo se mi, že nahoře to fakt jede líp. Vyndal jsem dB Killer a situace se ještě zhoršila, ten propad při přidání plynu, než se motor roztočil byl značný. Řev jak kráva a asi to vzhledem k tomu řevu nahoře jelo lépe. Přes zimu jsem pak ještě objednal ten střední svod s katalyzátorem, s dB Killerem již žádný problém, zvuk ale není tak zastřený jako u originálu, ale že by to fakt nějak lépe jelo jsem nepoznal. Při demontáži tlumivky pak lehký propad při rozjezdu a ve vysokých otáčkách chuť dál točit. Prostě ten motor jede lépe až tak od 7000 ot/min. No, řídící jednotka je asi fakt blbá, moc toho neumí. Takže provoz při kuchlém výfuku spíše na chudou směs (riziko podpálení ventilů). Přestal jsem laborovat (snad kdybych pořídil EJK řídící jednotku) a vzhledem k rychlosti na asfaltu 130 km/hod jsem šel cestou silnějšího sekundárního převodu. Místo 40 zubů zadní rozety 42 zubů a FIM Mitas ( zadní 110/80 18) celková změna převodů jako z 40 Z na 43 Z. Motorka jde lépe za plynem, v terénu je to znát, a na silnici s drapákem po překonání 80 km je to stejně užovka. Tak asi tak.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2019 v 06:27 | Nahoru | #2984
Díky za info.......

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2019 v 06:37 | Nahoru | #2985
směs ochudíš spíš tim KN filtrem, otevřenej výfuk moc vliv mít nebude. Mam na crfku komplet otevřenej výfuk bez katu a killeru a žádný propady a díry tam nejsou, jede to uplně v poho jako s originálem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2019 v 10:09 | Nahoru | #2986
SuperSic58> Nezapomeň, že modely od 2017 mají z důvodu EUR 4 jinou řídící jednotku. Tuším, že v tomto bude zakopaný pes. Možná se mílím, ale je to fakt trochu jiné.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.3.2019 v 16:46 | Nahoru | #2987
jenže toto je KLX a těch jsem s laděným výfukem už několik viděl a , podle mě, nikdo neměnil řídící jednotku.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2019 v 06:56 | Nahoru | #2988

DejvGSR píše: SuperSic58> Nezapomeň, že modely od 2017 mají z důvodu EUR 4 jinou řídící jednotku. Tuším, že v tomto bude zakopaný pes. Možná se mílím, ale je to fakt trochu jiné.



Jo to by mohlo bejt tim, ty euro4 jsou na to hodně citlivý, i u jinejch moto

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.3.2019 v 21:33 | Nahoru | #2989
Tak zase po třech letech výměna oleje v teleskopech

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.3.2019 v 15:32 | Nahoru | #2990
v sobotu zas bylo krásný jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.4.2019 v 15:44 | Nahoru | #2991
SuperSic58> Zdar, na čem to máš obutý?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.4.2019 v 22:26 | Nahoru | #2992
Ahoj,zdravím všechny.Nedokážete někdo zjistit kdy dorazí nové modely CRF 250 L do republiky?Projejci buď neví,nebo nechcou strašit,že to hned tak nebude.Čekám na ni jak na boží …..Díky za případné info.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.4.2019 v 16:51 | Nahoru | #2993
Tobefree> Čus, předek je furt originál a na zadku je Maxxis, teď z hlavy přesně nevim to označení, ale nějak M6006 nebo něco takovýho.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2019 v 09:01 | Nahoru | #2994
Tak jsem včera dával Hondu na 1000 km servis. Při té příležitosti jsem si půjčil na projetí CRF 450 L, kterou mají v Liberci jako předváděcí.

Musím teda říct, že to bylo celkem zklamání a popravdě vůbec nelituji, že mám 250 za méně než 1/2 ceny. Celé je to dost ucukané a nějaká plynulá jízda mi přijde jako dost těžko zvládnutelná. Jakoby plyn a spojka měly jen digitální polohu (možná jsem jen dřevo otupělé z 250). No a ke všemu mi ani nepřišlo, že by to vůbec jelo lépe než 250. A nakonec mě celkem překvapil soubor pazvuků z moto, drnčení, vibrace, chrastění. Prostě žádný wow pocit se moc nekonal.

Při tom všem mi přijde ta cena 280k ještě víc ujetá než předtím. Za mě teda bohužel .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2019 v 09:05 | Nahoru | #2995
Jediné co je plus, že vypadá o fous víc dospěle, toť tedy asi vše To honda posrala, trhák se konat nebude..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2019 v 09:13 | Nahoru | #2996
Tak to je teda trhák
Za více než dvojnásobek ceny, to jede stejně blbě, s větším diskomfortem, s vyšší spotřebou a menší nádrží, s výrazně kratšími serv. intervaly a ke všemu ten motor vydrží asi třetinu než na té dvěstěpadesátce
To se hondě fakt povedlo
Jediný co je lepší je ten podvozek..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2019 v 09:39 | Nahoru | #2997
Taky podle očekávání je to jen jednomísto a to by mi asi taky trochu chybělo. Přeci jenom se občas hodí mít možnost svézt spolujezdce. Hmotnostně mi to přijde podobné jako CRF 250.
Je mi jasný, že ten motor má asi mnohem větší potenciál, ale tím se tak nějak vytratí ta dobrá vlastnost dlouhých intervalů - když už i v základu je kratší. Ale čekal jsem, že už v základu to bude minimálně o dvě třídy živější než 250.

By mě teda zajímalo, kolik lidu si to u nás koupí. Možná někde v USA za menší peníz při jejích větším HDP. Ale asi bych si vybral radši u konkurence třeba dvoutakt EXC 250 nebo ten EC Ranger vypadá dobře.

Naposledy editováno 04.04.2019 09:40:41

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.4.2019 v 15:31 | Nahoru | #2998
Teda klucí stou CRF 450 L , tak teda nic moc. Jsem rád, že mám tu svojí mulu, že jezdí jak jezdí a že ten zlatý podvozek fakt neuvěřitelně funguje. Jsem plně spokojený, v neděli, a i po práci krátké toulky naší přírodou. Co je horší, už zase začíná být dost hustý sucho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2019 v 15:29 | Nahoru | #2999
mRKEF> Ono tá 250-ka je v porovnaní so všetkým veľmi vydechlá. Musím sa priznať, že som strávil niekoľko frustrujúcich hodín snahou naučiť sa zdvíhať predné, pretože motor reaguje tak s 0.4-0.5 sekundovým oneskorením...

Čo sa týka ceny, 450 je konkurenciou skôr tým ostrým - ale okrem KTM/Husky je väčšina z nich lacnejšia. Možno keby miesto nej spravili 250 za 200 tis. plus nejaké drobné, bolo by to lepšie.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.4.2019 v 15:42 | Nahoru | #3000
Mě vydechlá teda nepřijde, je to zkrátka jen 250cc a výkon je tak akorát, aby motor dlouho vydržel a aby to nebyla nějaká brzda provozu, za mě ideál a na to vejletování a objevování všelijakejch zapadlejch koutů krajiny A na klikatejch trojkách se svezu parádně s rohlíkem na hubě a to jsem zvyklej na silnější motorky

V úterý super relax v přírodě

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist