globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2016 v 07:44 | Nahoru | #1831
Kome> v terénu kdy musím hodně točit 1..2..trojka už to nepobírá o silnici nemluvím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2016 v 07:59 | Nahoru | #1832
sergio55> tak to spíš řeš převodem, 45z rozeta pomůže hodně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2016 v 11:31 | Nahoru | #1833
Kome> dobře a dám 45 zubovou rozetu a řetěz zůstává stejnej?? nebo musím koupil delší.. nedokážeš poradit kde se ta rozeta dá sehnat?? díky moc

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2016 v 12:05 | Nahoru | #1834
sergio55> jsou tři možnosti. Bud použít jen menší pastorek a to 13z ,potom stačí původní řetěz. Nebo 13z pastorek a 42z rozeta, což si taky vystačí s původním a nebo jen 45z rozeta a řetěz o dva články delší. Poslední dvě řešení vychází převodově téměř stejně a jsou více do síly než řešení č. 1. Rozety ,pastorky a řetězy kupuji na motoretezy.cz ,ale sezeneš to v kdejakým shopu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.10.2016 v 18:39 | Nahoru | #1835
sergio55> ještě můžeš dát powercomander, otevřený filtr a rozpojuje se nějaký konektor vpravo u chladiče. To vše pomůže a to vše mám, včetně změněných převodů. V terénu mně to stačí, oproti sérii jen s ladákem je to dost poznat, ale i tak je to daleko za mou předešlou WR250F

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.10.2016 v 21:40 | Nahoru | #1836
Palomoto> se dívam, že seš ze šitbořic - já jsem ze Slavkova u Brna tak jsem se mohl pokud by ti to nevadilo za tebou stavit a ukázal by jsi mi co vše natom máš udělaný...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 06:49 | Nahoru | #1837
sergio55> to bys mohl, a klidně se i projet. Nebo se rovnou asi domluvíme třeba na vyjížďku.
Motorku jsem takto sice koupil (spíš vyměnil), ale bral jsem ji právě jen kvůli tomu že bylo vše hotovo a díky tomu dobře funguje. A to včetně lepších řídítek, krytu motoru, řadičky a dalších blbinek co v terénu využiješ. S předešlým majitelem jsem se občas potkávali na ježdění offu a jemu zase víc vyhovovala (a na rozdíl ode mně i trochu využije potenciálu mého WRFka ) Když ti budou úpravy vyhovovat a budeš chtít něco poradit, tak můžu předat kontakt

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 12:17 | Nahoru | #1838
Není tu někdo z okolí Pardubic, Hradce či Chrudimi, komu by nevadilo vzít s sebou na vyjížďku do terénu ženskou?







Naposledy editováno 10.10.2016 19:03:32

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 12:54 | Nahoru | #1839
JeckyllHydova> Není to sice úplně u tebe, ale nechceš přijet o víkendu na Krocana do Jizerek? Je to sice pro endura nad 600ccm, ale holky maj výjimku.
Čau, Tom

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 13:58 | Nahoru | #1840
Dík za pozvání, ozvu se do zprávy. Ale spíš ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 18:00 | Nahoru | #1841
JeckyllHydova> sorry, ale já bych tě vzal do prd..... Jen magor může jezdit po polích v kukuřici a chlubit se tím na netu Děláš fakt dobrou reklamu pro ostatní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 19:08 | Nahoru | #1842
Palomoto> Ach jo, nepříjde ti ta kukuřice trochu řídká? Je to focené jen na kraji pole. Myslíš si, že tedy ve svém věku budu rajtovat v kukuřici Ta bývá průjezdná jen v amerických filmech. Naposledy jsem zemědělcům ničila úrodu asi ve druhé třídě, když jsme váleli z kopce sudy ve lněném poli a rodiče nás pak všechny pěkně ztloukli. Magor bez pochyby jsem, ale myslím, že debil nikoliv.

V každém případě děkuji za výchovnou lekci a tak abych tedy nedělala špatnou reklamu, fotku jsem vyměnila. Jen se obávám, že jsem možná po cestě k ní porušila nějaký ten zákaz vjezdu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 19:46 | Nahoru | #1843
JeckyllHydova> jsem čekal nějakou výmluvu Ale díky za všechny enduristy za změnu fota. Nejsem úzkoprsej, jezdím na enduru ledaskde, ale nedělám dokumentaci. Jezdi kde chceš, ale opatrně s tím vystavováním. Jinak přeji dobré parťáky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.10.2016 v 19:51 | Nahoru | #1844
JeckyllHydova> jo, a jestli chceš do terénu, tak vyhoď ty pneu a kup tam nějaké ostré Mitasky. Třeba někdo něco doporučí.

Mimochodem jaké jsou tady zkušenosti s pneu Mitas na CRFko, hlavně na zimní (podzim-jaro) provoz? Uvažuji nad Mitas C-18,19,20,21. Ale nevím co vzít a jak nakombinovat. Ty se dělají ve správném rozměru a měli by být ok. Do teď jsem jezdil ostré enduro, tak nevím co na tohle obout

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2016 v 09:20 | Nahoru | #1845
Palomoto> Tyhle gumy dodrbu. Jsou tam od výrobce, mají necelých 3000 a už se loučí. Praskají špunty. Tak pak ´budu řešit co na to. Ocením dobré rady. Jen ne asi MITAS. Měla jsem MT07 na tigerovi a darovala jsem je. Nedělalo to dobrotu. Hlavně na mokrém asfaltu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2016 v 10:02 | Nahoru | #1846
JeckyllHydova> dej tam co uznáš za vhodné, ale Mitas je do terénu velmi dobrá volba. 07 jsou gumy k ničemu, ani do terénu, ani na silnic. Silnic na 250 beru jako nutné zlo a vyhýbám se jí, takže mně kvalita gum na silnici při jízdě na enduru moc nezajímá

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2016 v 10:10 | Nahoru | #1847
JeckyllHydova> koukám že máš novějšího Tigra. Ten můj stál celkem za prd a horší motorku (pro mně) jsem ještě neměl. Ale možná neseděla jen mně (i když dodatečně to přiznal i předchozí majitel ) Motor dobrej, ale podvozek dost divnej a celkově motorka spíš pro velké a těžké lidi, taková neohrabaná a těžká potvora Strašně jsem ho prvně chtěl. Nesedl mně hned, ale jsem se přemlouval že to bude ono a že si musíme sednout, nebylo to dobré ani po roce ježdění

Naposledy editováno 28.10.2016 20:57:35

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2016 v 18:29 | Nahoru | #1848

prackarr píše: mám najeto 10 tis. a z pumpy ani prd. sucho.



Asi to bude kus od kusu. Na FB co je skupina majitelů týhle motorky z celýho světa, tk to tam psal skoro každej, že mu to pod pumpou kápne. Dělá mi to uplně od nový, na garanci řikal servisák, že je to normální. Ale úbytek oleje nezaznamenávám, od výměny do výměny furt stejná hladina, takže to neřešim

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2016 v 19:23 | Nahoru | #1849
Zdravím.
Chtěl bych poprosit o odkazy na zvýšení výkonu CRF250L.
Hlavně laděný výfuk, powercomander, otevřený filtr. Chtěl bych také trochu poladit výkonově výše.
Ideálně CZ stránky

Ještě prosím info jak moc co výkon zvedne a co se méně vyplatí (poměr cena-výkon).

Děkuji.

Naposledy editováno 17.10.2016 19:28:16

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.10.2016 v 22:00 | Nahoru | #1850
Myslíte, že Honda na příští rok uvede na trh CRF 250 Rally, anebo místo toho udělala tu "skůtromotorku" X-ADV ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2016 v 12:44 | Nahoru | #1851
nokia321> ladák a otevřený airbox udělá svoje,...výkon nebude tak přidušený a bude plynulejší ale moc bych od toho nečekal(nárust 5-10%),...vyjde tě to s powercommanderem poměrně hodně(klidně i kolem 20tis),..tak abys pak nebyl zklamaný,...protože jak se říká: s TSI 1,2 neuděláš třílitrový 6-ti válec,..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2016 v 21:10 | Nahoru | #1852
A koleno je také důležité ? Liší se nějak?
U dvoutaktu bylo otevřené koleno znát.
]

Naposledy editováno 09.05.2017 09:22:53

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2016 v 08:22 | Nahoru | #1853
nokia321> když jsem speedoDRD kupoval ja, slo to jen z USA. takže jsem platil dph a clo. Podle me se ale jinde sehnat neda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2016 v 08:27 | Nahoru | #1854

Martic píše: Myslíte, že Honda na příští rok uvede na trh CRF 250 Rally, anebo místo toho udělala tu "skůtromotorku" X-ADV ?


Na to jsem taky zvědavý, nejspíš se uvidi za dva týdny na Eicma. S tou tristovkou co se dava do cb300 by to mohlo byt docela pouzitelne.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2016 v 22:25 | Nahoru | #1855
Kome> Budu napnutý jak kšandy . Trochu jsem doufal, že se už objeví v Kolíně. Prvním kupcem bych určitě nebyl, ale už koncept mě děsně zaujal. S výkonem nějakých 30 koní by se určitě dalo operovat.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2016 v 06:09 | Nahoru | #1856
pokud nepůjde tím pádem cenovka k WR250R to by asi taková bomba nebyla

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2016 v 07:03 | Nahoru | #1857
Cenovka WRka byla minulý rok skoro na úrovni KTM 690 Endura. Tak blbý snad u Hondy ti manažeři nejsou

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.10.2016 v 19:56 | Nahoru | #1858
Zdarec všem, koupil jsem si laděný výfuk dominátor i s db killerem a motorka jede o hodně líp a zvuk super, ale do lesa to není - několik km jsem byl pronásledovanej jedním...... takže kdyby jste ho někdo chtěli tak písnite.... je dvakrát použitý....

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2016 v 08:29 | Nahoru | #1859
Ahoj chlapi.
V auguste (srpnu som kúpil CRF 250 L, pre moju priateľku. Po zvezení som sa do tohto mota hneď zamiloval. Samozrejme že mi chýba výkon , ale to sa snáď spraví zvodom, otvoreným výfukom a vzduch. filtrom. Stačí mi aby to išlo lepšie v spodných a stredných otáčkach. Plánujem ešte spraviť dosť úpravy.
Tak to sem postupne budem dávať.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2016 v 07:55 | Nahoru | #1860
sisobmw> tak držím palce Joo, kdyby to byla aspoň 4stovka, tak je to super stroj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist