zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Miira píše: SuperSic58>
to mi povídej, místní webmaster měl asi pernej den
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: Fotoreport
Musím vyzdvihnout kvalitu Acerbisu, žádný aušus
takže to šlo na ty bastry? BTW moc pěkný Acerbisy Původně jsem letos plánoval udělat nějakej větší tuning crfka(EJK fuel programer, FMF výfuk, bastry, podsedlovka atd), ale nakonec pořizuju ještě jednu moto, tk zatim kočka zůstane v původním stavu
Miira píše: SuperSic58> jestli neco vis tak se podel
no o tom vypovídá třeba muj příspěvek, kterej se tu zobrazil hned třikrát... A pak se některý stránky zobrazovaly jen do půlky. Myslel sem, že je to jen mym kompem, ale dělalo to na všech prohlížečích a i na mobilu. Ale už je to cajk
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Už delší dobu uvažuju o CRF250L nebo KLX 250, ale přecijenom další hračka do baráku a něco to stojí. Takže zvažuju zda tohle nebo si postavit pušku, ale to je vedlejší.
Co by mě zajímalo. Počítal jste někdo náklady na provoz na rok? Samozřejmě mimo phm. Takže servisy tak, aby platila záruka v autorizáku a dle předepsání? Pravděpodobně i po záruce, protože vyplněná serviska je dobrá pro prodej a proč se s tím srát doma. A taky co k tomu kdo máte za pojistky? Má cenu u endura řešit havarijní pojištění (asi ne)? Jak dlouho vydržej pneumatiky a co stojej? Prostě kolik vás to ročně stojí.
Já bych to měl jako enduro možná tak k vodě po silnici. Na silnici mám KTM
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Garančka byla vždycky drahá, nehledě na stroj a výrobce. Co se základního servisu týče tak většinu operací si dokážeš udělat sám (výměna oleje, filtru, pneumatik) a pak tě to prakticky nic nestojí. Olej a filtr vyjde dohromady na cca 200,- a dva týdny zpět jsem našel origo IRC pneumatiky za 500 přední, 500 zadní. Mám najeto okolo 5000km a myslím, že zadní mi bude končit tak v 6500/7000km. Mít servisní knížku je u prodeje rozhodně plus, ale stejně bude nejvíce záležet na tobě jestli prodáš nebo ne, protože v dnešní nejisté době se stejně horkotěžko dohledáš, zda je serviska a její obsah pravý. Já v záruce stihnu ještě garančku v 12000km a pak už mě v mojí Hondě uvidí opravdu zřídka
Ještě jednou můj příspěvek ze včera, kvůli poruchy jsem ho nechal smazat:
Myl jsem vapkou mašinu a zlikvidoval jsem si dva polepy. Čili jsem napsal do Hondy v Šenově, zda mi mohou díly nabídnout. Předem jsem si je našel na americkém eshopu (ceny vpravo)
Honda Šenov píše:
Dobrý den,
ano dá se objednat.
86101-KZZ-900ZC.................160,-.....($0.97)
86102-KZZ-900ZC.................160,-.....($0.97)
86191-KZZ-900ZD.............. 1.300,-.....($13.71)
86192-KZZ-900ZD.............. 1.300,-.....($13.71)
86193-KZZ-900ZD................ 510,-.....($5.82)
86194-KZZ-900ZD................ 510,-.....($5.82)
Ceny pro Vás jsou po slevě, kterou jsem Vám udělal. Ceny jsou uvedeny bez 21%DPH.
Ceny po slevě
Pro zajímavost: k 1. položce si připočti DPH (193.6kč). 0,97$ v přepočtu jest 19,347kč. Porovnat ceny. 1000% přesně
Honda Šenov 4767,- s DPH
Gearhead.com 1615,- včetně poštovného z US (40$)
Já budu v budoucnu určitě objednávat, a kdyby si chtěl se mnou rozdělit poštovné, nebudu se vůbec zlobit
Aktualitka: Včera do mě najela 2jková oktáva, přijíždějící z vedlejší. Paninka mě prý neviděla. Já bez škody jak na těle, tak na mašině, sic jsme se potkali pravými boky a trošku jsem si protáhl nohu. Oktáva má podpis stupačkou přes zadní dveře a nárazník. Velké štěstí, že se nic nestalo a že jsem to nepoložil. Přenesl jsem na řidičku špetku svého hněvu a jel domů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co jsem četl i tady tak ty origo gumy jsou nic moc takže ty by letěli do kouta zajímalo mě zda už někdo nazul něco lepšejšího. Pro mě by to byla motorka z 99% do terénu.
ALE.
Nyní je řetěz nebo něco z převodu slyšet. Nic hrozného, jde to slyšet jen při dojíždění s vypnutým motorem. Je to kvůli tomu, že se řetěz více láme? Je v pořádku, že se pastorek cca 1mm pohybuje po hřídeli na které je osazen?
typ 1321-13 z Hondy CBF 2004-2006. Výrobce Beran tuning
Ano ty IRCčka jsou slabota, ale cena taky odpovídá. Když jsem se pak pokukoval po lepších enduro pneu, tak hned po IRC to začíná na 800,- přední a 1800,- zadní bridgestony/micheliny
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Objevil se velmi zajímavý "ťamánek"-http://motodenik.cz/clanek/1442-zongshen-rx3-adventure-250-i-pro.html
Naposledy editováno 18.02.2014 19:04:35
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Skalik píše: Pánové, když si tady SuperSic58 stěžuje, že je to tu mrtvý tak já bych měl dotaz.
Už delší dobu uvažuju o CRF250L nebo KLX 250, ale přecijenom další hračka do baráku a něco to stojí. Takže zvažuju zda tohle nebo si postavit pušku, ale to je vedlejší.
Co by mě zajímalo. Počítal jste někdo náklady na provoz na rok? Samozřejmě mimo phm. Takže servisy tak, aby platila záruka v autorizáku a dle předepsání? Pravděpodobně i po záruce, protože vyplněná serviska je dobrá pro prodej a proč se s tím srát doma. A taky co k tomu kdo máte za pojistky? Má cenu u endura řešit havarijní pojištění (asi ne)? Jak dlouho vydržej pneumatiky a co stojej? Prostě kolik vás to ročně stojí.
Já bych to měl jako enduro možná tak k vodě po silnici. Na silnici mám KTM
Díky
Tk náklady si snadno spočteš sám, záleží kolik toho za rok najedeš... Tk garančka(pokud bys bral fungla) je po 1tis km a koštuje kolem 2500 (dle nenažranosti dealera), kontrolujou ventilové vůle a měněj olej. Další interval na kontrolu/seřízení ventilů je 24 tis km a dobrejch 1500 si za to řeknou. Se zbylejma věcma si poradí každej pepa doma, takže olej(uváděj každých 12tis km, což mi přijde moc, spíš bych to viděl na 6tis a v terénním používání klidně i 3tis), náklady na olej a filtr kolem 500kč. Svíčka za stovku po 12tis, vzduch. filtr 500 až 1000kč po 12tis, v terénu tak po 6tis. Origo pneu jsou dobré na silnici, v terénu už tolik nezvládaj, tam by to chtělo jiný.. No a destičky, baterka, řetězovka atd, klasickej spotřebák jako u každý jiný mašiny..
rage píše: Mimochodem už jsem nahodil i 13tizub pastorek a je to přesně co jsem potřeboval. Řetěz jsem po výměně vyčistil, namazal, napnul, ale nyní je už téměř na maximu možného napnutí. Předpokládám, že zkrátit se nedá, když je nýtovaný?
ALE.
Nyní je řetěz nebo něco z převodu slyšet. Nic hrozného, jde to slyšet jen při dojíždění s vypnutým motorem. Je to kvůli tomu, že se řetěz více láme? Je v pořádku, že se pastorek cca 1mm pohybuje po hřídeli na které je osazen?
typ 1321-13 z Hondy CBF 2004-2006. Výrobce Beran tuning
Jj to kolečko má vždycky lehkou vůli, to je normální. Taky mam u crfka trochu hlučnější řetěz.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
No asi funglovku, protože ojeté jaksi nejsou :) Ještě jsem koukal na Kawu KLX, ale kurva ty peníze za to to je trochu moc.
intuic píše: SuperSic58:Koukám, že v motorkách jedeme na podobné vlně, o Yamaze MT-07 velmi, ale opravdu velmi silně uvažuji, přeci jen na delší túry už CRFko není ono(jeho jediná nevýhoda), hodně napoví Motosalon v Brně...Založíš nové vlákno?
Objevil se velmi zajímavý "ťamánek"-http://motodenik.cz/clanek/1442-zongshen-rx3-adventure-250-i-pro.html
Už mě někdo předběh
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=152210&fid=5&pgr=1
Ale jak už je na tomhle fóru zvykem, je to tam mrtvý Myslel jsem, že ta mašina vyvolá velký pozdvižení, vzhledem k bezkonkurenčnímu, až revolučnímu, poměru cena/výkon, ale koukám, že tu o ni skoro nikdo nestojí nebo spíš o ní ani neví.. Tim líp, třeba nebudou tak rychle vyprodaný, jak mě strašil jeden dealer Yamahy
Skalik píše: Díky za info pánové.
No asi funglovku, protože ojeté jaksi nejsou :) Ještě jsem koukal na Kawu KLX, ale kurva ty peníze za to to je trochu moc.
Pár jetých CRFL jsem už viděl v průběhu roku, bejvaj kolem 90 tis... Ale to KLX by se už ojetý sehnat dalo, ty se vyráběj už nějakej ten rok ne?
http://www.motohouse.cz/zajimavost-z-vychodu-minsk-trx-300i
Na číňany docela pokroková technika, vodník, 6kvalt, vstřik, 26 koní Cena ale prakticky stejná jako u CRFL. Takže si vyber, za stejnou cenu japonec nebo čína?...
Naposledy editováno 19.02.2014 14:44:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
bledemon píše: další nové enduro, poloostrý gas gas cami 250 (jako ajp, stejný motor):
http://www.gasgasmot...amp;odkaz=2014020006
Četl jsem první dojmy ze států a tam si to pochvalovali. Vyrábí se v Brazilii a po dvou letech to gas gas plácnul i na další trhy. Cena je 135 000,- což je jako KLX, ale je tam lepší váha. Pro vyloženě teréní použití to bude asi lepší než CRF250L nebo KLX, viděl bych to na úrovni AJP
Zajímavá volba pro někoho kdo chce jezdit převážně enduro, ale nemá zájem o překoňovanou ostrou mrchu s brutálníma nákladama na provoz.
Otázka jak u Gase i Ajpa je v tom kdo to bude servisovat, jasně olej se uděla doma, ale třeba ventily už ně a vozit to přes půl republiky je kravina.
EDIT: tak Gas je na Strakonický v Praze, to by šlo :)
Naposledy editováno 20.02.2014 09:05:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dozvěděl jsem se z toho testu, že je to 6ti-kvalt , né 5ti-kvalt, jak píše Gas-Gas na webu. Ale zklamalo mě naopak, že místo 8,2 litru udávali v testu jen asi 6,5 litrovou nádrž . Jsem zvědav na ten dlouhodobý test. Hlavně by mě zajímalo to porovnání s AJP. Co se týče servisu, myslím, že by Gas mohl mít přeci jen trochu lepší zázemí. Otázkou můžou být ale zase třeba ceny .
Jinak, koukoukal jsem, že pro tu Brazílii měl "obyčejnou" vidli, menší kotouč a něměl kryt motoru
Naposledy editováno 20.02.2014 11:22:13
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
V hledáčku mám buď:
1) zvětšené vrtání (305ccm) + ejk programátor
2) nebo FMF komplet + ejk programátor
Čeho se ale bojím je technická. Nejjednodušší je dle mě instalovat jen EJK, to se na technickou odpojí, hotovo. Trochu komplikovanější bude každou technickou měnit výfuk za původní a lepit díry na airboxu. Ale Mít jiné vrtání... EJK se nesmí odpojit (Attempting to run it with stock EFI or even the EJK intended for the stock displacement will result in engine damage) Otázka #1: Dávají mašinu při technické na brzdu? Otázka #2: Budou mi hledat pod sedlem programátor?
ps. Co teď mám 13zub pastorek, tak mi samozřejmě nesedí tachometr. Nemá tady někdo kalibrátor :)
Na technické, kouknou jeslti má výfuk Ečko(homologaci), jeslti to bliká svítí a svítí při brzdě. Když bude nějakej hnidopich, tak bude řešit gumy. Jinak jestli máš něco pod sedlem, nebo díry v aiboxu nikoho nezajímá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky jsem četl, že pro evropu posílili brzdy a vidle je upside down. Mě asi nejvíc zajímá jakej to bude mít předepsanej servis (aby to nebylo jak freeride kde se dělá ojel co 20mth a co 40mth se kontrolujou ventily) a jaká bude záruka (aby to nebylo stejně humorné jako na freeride 3 měsíce).
Každopádně u mě tohle vítězí kvůli váze a tomu, že to je hlavně enduro. Na převodovku jim docela kašlu po silnici stejně jezdit nehodlám
Snad nasadí Gas podobné intervaly jako AJP (3000km olej a 6000km ventily). Koneckonců, pokud mají ty motory stejná střeva, mohl by člověk brát měřítko pro "domácí servis" jako u AJP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
rage píše: Nějaký pátek uvažuju, kterou úpravu bych pro crf zvolil.
V hledáčku mám buď:
1) zvětšené vrtání (305ccm) + ejk programátor
2) nebo FMF komplet + ejk programátor
Čeho se ale bojím je technická. Nejjednodušší je dle mě instalovat jen EJK, to se na technickou odpojí, hotovo. Trochu komplikovanější bude každou technickou měnit výfuk za původní a lepit díry na airboxu. Ale Mít jiné vrtání... EJK se nesmí odpojit (Attempting to run it with stock EFI or even the EJK intended for the stock displacement will result in engine damage) Otázka #1: Dávají mašinu při technické na brzdu? Otázka #2: Budou mi hledat pod sedlem programátor?
ps. Co teď mám 13zub pastorek, tak mi samozřejmě nesedí tachometr. Nemá tady někdo kalibrátor :)
Šel bych spíš cestou komplet výfuku a EJK krabičky, plus úprava airboxu, byla-li by potřeba. Přeci jen big bore kit je už dost velkej zásah do motoru a taky by to něco stálo. I když před časem jsem tu dával video s big bore kitem a je to zase o level vejš ta akcelerace, než s konfigurací výfuk+EJK. Když bys to ale sečet, kolik vysolíš za vejfuk, EJK a big bore kit, tak už to bude pěkná sumička, je otázka, zda se to vyplatí... Ale pokud seš hračička jako já, tak proč ne?
Tý STK bych se nebál, ty chlapi tam většinou ví o motorkách jen to, že maj 2 kola, ty nějaká krabička pod sedlem nechá volnym, to mi věř
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |