globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 17:13 | Nahoru | #1021
Trochu mi začlo vadit špatné lícování plastů na pravé straně Honda kvalita






nalepil jsem na airbox, co je kousek od toho spojení plastů, kousek gumy







už je to lepší





(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.10.2013 v 18:35 | Nahoru | #1022

SuperSic58 píše: Trochu mi začlo vadit špatné lícování plastů na pravé straně ... nalepil jsem na airbox, co je kousek od toho spojení plastů, kousek gumy ... už je to lepší


Mohl by to začít nabízet Touratech jako "CRF Adventure Kit"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 12:23 | Nahoru | #1023

SuperSic58 píše: Trochu mi začlo vadit špatné lícování plastů na pravé straně Honda kvalita






nalepil jsem na airbox, co je kousek od toho spojení plastů, kousek gumy







už je to lepší







To já mám zase posunuté sedlo doleva, taky to vypadá divně - koukal jsem, že úchyt na nádrži je navařen blíž k levé straně a navíc i polstrování, když to změřím od středu sedla, je nalevo cca o 4-5 mm širší...







Tak přemýšlím, jak to srovnat - dal by se asi uříznout ten úchyt na nádrži a znovu převařit, ale to by neproběhlo bez poškození laku a znovu kvůli tomu lakovat nádrž, mi nepřijde dobrej nápad. Nechat přečalounit sedlo by asi nebylo úplně od věci, nechal bych si ho upravit trochu do pohodlna, ale to je zase relativně drahej špás. Nejspíš nějak upravím tu drážku úchytu zespoda sedla, to bude asi zatím nejjednodušší řešení...

Naposledy editováno 15.10.2013 12:47:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 13:30 | Nahoru | #1024
 

MartyR píše: To já mám zase posunuté sedlo doleva, taky to vypadá divně - koukal jsem, že úchyt na nádrži je navařen blíž k levé straně a navíc i polstrování, když to změřím od středu sedla, je nalevo cca o 4-5 mm širší...


To je OK.
Ergonomické sedlo pro chlapy, aby si HO dávali v trenkách napravo a neměli dilema...
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 15:39 | Nahoru | #1025
Dovi>

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 18:00 | Nahoru | #1026
MartyR> Já bych to nechal bejt... Koukal sem teď na svou a tam je symetrie v cajku, třeba mam středeční kus.. Je ale pravda, že některý detaily, hlavně sváry, nevypadaj jako Honda kvalita, ale spíš jako těžkej rákos.. O pevnost se nebojím ani v nejmenším, jde jen o estetickou stránku věci..
A jak seš na tom s tou lékárničkou?

Naposledy editováno 15.10.2013 18:04:55

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 18:03 | Nahoru | #1027
Dovi> Na tom něco bude! CRF se vyrábí v Thajsku a tam, jak je známo, maj pinďoury i ženský, takže to sedlo je vlastně "unisex" formát

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 18:15 | Nahoru | #1028

SuperSic58 píše: MartyR> Já bych to nechal bejt... Koukal sem teď na svou a tam je symetrie v cajku, třeba mam středeční kus.. Je ale pravda, že některý detaily, hlavně sváry, nevypadaj jako Honda kvalita, ale spíš jako těžkej rákos.. O pevnost se nebojím ani v nejmenším, jde jen o estetickou stránku věci..
A jak seš na tom s tou lékárničkou?



Lékarnu vozím buď v topcase nebo si ji chytím v igelitce s pár dalšími drobnostmi gumicukama na nosič... Zkoušel jsem i tvou metodu, ale nějak se mi to tam nechtělo vejít
Navíc ji přehazuju mezi třema motorkama

Naposledy editováno 15.10.2013 18:17:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.10.2013 v 19:09 | Nahoru | #1029

SuperSic58 píše: Dovi> Na tom něco bude! CRF se vyrábí v Thajsku a tam, jak je známo, maj pinďoury i ženský, takže to sedlo je vlastně "unisex" formát


Jo, je to tak.

Thajská přítelkyně mého kolegy mu říká, že malý penis nevadí.
On si však přesto myslí, že by ho mít neměla...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2013 v 09:17 | Nahoru | #1030
Za těch 126 tis. by šla

AJP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2013 v 10:14 | Nahoru | #1031
MartyR> To se mi hodně líbí a určitě to bude více off než crf, píšu si jí na seznam

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2013 v 14:44 | Nahoru | #1032

Dovi píše: Jo, je to tak.

Thajská přítelkyně mého kolegy mu říká, že malý penis nevadí.
On si však přesto myslí, že by ho mít neměla...



joj!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2013 v 14:51 | Nahoru | #1033

Skalik píše: MartyR> To se mi hodně líbí a určitě to bude více off než crf, píšu si jí na seznam



určitě bude víc do offu, je o 30kg lehčí, lepší podvozek, víc koní. CRFL zas bude víc na silnici. Za tu cenu bych ale nejaponskou motorku nekoupil, jsem v tomhle dost skeptik Za svý těžce vydělaný peníze chci spolehlivost, tradici a osvědčenou značku, což nevím, zda by to AJP mohlo nabídnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

17.10.2013 v 15:04 | Nahoru | #1034
SuperSic58> No já koukám po endurech, nechci nic ostrýho a na silnici mám KTM 950 SM, takže já se evropskýho výrobce nebojim navíc, když jsem viděl v tomhle vlákně detailní foto CRF250L tak mě kvalita taky neuchvátila, člověk si nevybere a dávat 180 000czk za námahu tak to ani omylem

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.10.2013 v 11:01 | Nahoru | #1035

Skalik píše: SuperSic58> No já koukám po endurech, nechci nic ostrýho a na silnici mám KTM 950 SM, takže já se evropskýho výrobce nebojim navíc, když jsem viděl v tomhle vlákně detailní foto CRF250L tak mě kvalita taky neuchvátila, člověk si nevybere a dávat 180 000czk za námahu tak to ani omylem



Tam ty drobný mušky jsou spíš tím, že to montujou v thajsku. Ale nejsou to závady, který by měly nějaký vliv na funkci(nemyslim funkci rostlináře ), spíš jen takový drobný detaily, který jdou většinou v pohodě odstranit. Co sem tuhle čet, tk třeba u španělskýho Gas Gas drhnul řetěz o stojan, což je docela průšvih..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 12:08 | Nahoru | #1036
Jen tak pro zajímavost, takhle vypadají víčka motoru po 1. servisce v nejmenovaném značkovém servise Honda:







Už jsem si objednal nové, tuningové (červené ) od Zeta Racingu, ale všimnout si toho dřív, tak jsem předávacímu technikovi, resp. jejich mechanikovi asi něco nepěkného od plic řekl, takhle to dokurvit snad normální člověk nemůže...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 12:29 | Nahoru | #1037
Přemýšlím, jestli mám tohle foto k tomu dealerovi /servisu/ Hondy taky poslat, aby se k tomu vyjádřili...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 12:32 | Nahoru | #1038

MartyR píše: Přemýšlím, jestli mám tohle foto k tomu dealerovi /servisu/ Hondy taky poslat, aby se k tomu vyjádřili...



Určitě pošli ať mají nějaký feedback co tam servisáci předvádí na motorkách zákazníků.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 13:25 | Nahoru | #1039
 
Hoši, to je je přece v rámci glasnosti bezplatná služba pro váženého zákazníka.

Jedná se o suvenýr zdarma z cesty do autorizovaného servisu a zároveň o trvalou vizuální informaci, že odborně vyškolený servisní technik největšího světového výrobce motocyklů možná učinil i pokus o vyhledání horní úvratě pístu při předepsané kontrole ventilových vůlí...
 

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 15:15 | Nahoru | #1040
Dovi> Kurňa, vidíš, to mne nenapadlo, že je to kvůli tomu, abych viděl, že se na tom pracovalo

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2013 v 17:48 | Nahoru | #1041
Dobře to vorvali.. To jsou ti školení značkoví superfachmani Já to mam netknutý, ale vim, že víko hlavy bylo sundaný. Tk maj v Letech asi lepší fit tools

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2013 v 14:45 | Nahoru | #1042
Nakitovaná CRF s big bore kitem

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2013 v 14:49 | Nahoru | #1043

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2013 v 17:40 | Nahoru | #1044
slušnej kit, motor z chystané cbr300 má mít 22.7kw, 27Nm, 286ccm

Naposledy editováno 23.10.2013 17:42:32

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2013 v 17:40 | Nahoru | #1045
Dotaz na majitele crfka: Když zahamstnu zadní brzdu(s vymáčklou spojkou), že se zadek zablokuje, tk se ozývá nepříjemný rachtání, nejspíš z motoru. Jakoby spojka místama sepla a blokla na chvíli motor. Dělá vám to taky? Čim to může bejt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2013 v 18:17 | Nahoru | #1046

SuperSic58 píše: Dotaz na majitele crfka: Když zahamstnu zadní brzdu(s vymáčklou spojkou), že se zadek zablokuje, tk se ozývá nepříjemný rachtání, nejspíš z motoru. Jakoby spojka místama sepla a blokla na chvíli motor. Dělá vám to taky? Čim to může bejt?



Ty furt něco řešíš

Jestli se o víkendu dostanu k motorce, tak to zkusím , esli mi to dělá taky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2013 v 21:14 | Nahoru | #1047
MartyR> jj řešim, protože tohle žádná jiná motorka, co sem měl, nedělala:-S Zas nadruhou stranu, když stojim na místě s běžícím motorem, zařazeným kvaltem a vymáčklou spojkou(což je vlastně stejná situace), tk vše v pohodě.. Tak že by to bylo zadní brzdou? Co ale dělá to rachtání? Že by to jako zablokovalo kolo a pak popouštělo kotouč a přenášelo rázy do řetězu? Hmm to je mi záhada..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2013 v 09:54 | Nahoru | #1048
SuperSic58> Půjdu to dneska odpo na chvílí protahnout, tak budu poslouchat a pozorovat

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2013 v 13:51 | Nahoru | #1049
Ok, zkus to někde zaflekovat a uvidíš Dej pak vědět. Já taky akorát vyrážim na vejlet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2013 v 14:55 | Nahoru | #1050
SuperSic58> Tak jsem to zkusil, je fakt, že jsem to nezablokoval úplně, abych si nerozbil hubu, ale zdá se, že to žádné tendence k pazvukům nejeví. Jinak škoda, že jsem té tu už nechyt, jsem zrovna za Kouřimí a jedu ještě na Sadskou, mohli jsme se někde potkat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist