bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2023 v 19:08 | Nahoru | #7801
Na druhou stranu, co cheš měnit na rozpočtové motorce, která až na nějaký detaily (odpružení/tlumení) celkem funguje? Už jenom nový plasty způsobí zvýšení výrobních nákladů investicí do forem a bylo by víc náhradních dílů ke skladování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2023 v 19:33 | Nahoru | #7802
karelsychra> Dokud se rychle prodá vše co vyroběj, nemají důvod cokoliv měnit.
Přestože tomu tak bylo, loni přidali šedou barevnou variantu. Pro severoamerický trh pak dokonce sníženou variantu LS.

Od spekulovaného faceliftu 300L se ani nečekalo nic jiného, než drobné změny barev/nálepek. A maximálně LED blinkry a zadní světlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2023 v 22:22 | Nahoru | #7803
Deadman> Proc nedavaji na CRF300 L led blinkry, kdyz na Rally standartne jsou, nechapu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2023 v 07:52 | Nahoru | #7804

RomanHA píše: Deadman> Proc nedavaji na CRF300 L led blinkry, kdyz na Rally standartne jsou, nechapu.


Třeba proto, že Rally není levná a L je Kdo by si koupil L s ledkama za 150 a více

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2023 v 08:07 | Nahoru | #7805
Palomoto> Tak Rally ma vice jinych veci - vetsi nadrz, vetsi predni kotouc, o fous sirsi sedlo, stit, led predni svetla,… Kdyz bych chtel treba na L resit nasledne kvuli dojezdu tu nadrz, tak uz se ta cena taky zvedne. Ty LED blinkry by snad takovej financni narust nebyl.

A dalsi vec, vetsina lidi meni hned ci do roku tlumic a na predek tvrdsi pruzinu. To by mohla Honda u obou poresit rovnou - cena by se v pripade takoveho tlumaku ala YSS i s tvrdsi pruzinou pri tech objemech taky moc nemusela moc zvednout.

Naposledy editováno 22.11.2023 08:08:22

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2023 v 08:12 | Nahoru | #7806
RomanHA> koruna ke koruně a pro Hondu by byl rozdíl v milionech. A prodejnost stejná. Za mně je vůbec chyba že si motorky nemuzes konfigurovat jako auta. Dáš si ledky za 5, dáš si lepší podvozek za 15, větší nádrž za 5 atd. A oak nemusíš nic dokupovat, předělávat a nevalí se ti doma x dílů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2023 v 10:12 | Nahoru | #7807
RomanHA> V případě tlumiče je to spíš konstrukční chyba. Tlumič na 250L tlumí použitelně a vypadá stejně.
Větší nádrž nestojí víc, výrobní náklady jsou prakticky stejné. Prostě se rozhodli, že dojezd 200km stačí, jako na mnohých jiných malých endurech. Díky tomu mohou uvádět nižší pohotovostní hmotnost. A rozdíly v jednotkách kg ve článcích a recenzích rozhodují. Spravedlivé by bylo uvádět pohotovostní hmotnost s palivem na nějaký jednotný dojezd, třeba 100km.
Co je na rally výrobně dražší, je přední světlo, lešení pro světlo a budíky, oplastování motoru.

Naposledy editováno 22.11.2023 10:16:20

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2023 v 12:52 | Nahoru | #7808
S tím tlumičem: jsem "přescent" a ten zadní tlumič na 250l (2020) je dimenzovanej tak na nedorůstlý dva vietnamce, já to měl jako houpačku, ale YSS se 110N pružinou to celkem pěkně vyřešilo za nějakejch 10kKč. Přijde mi to na jedné louce pasený. A větší dojezd? po silnici je to jedno, (a stejně na to tahle motorka není) aspoń v evropě je pumpa nejdál 50km, a 100km v terénu mi stačí na to, abych se z toho pár dní dával dohromady...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2023 v 15:29 | Nahoru | #7809
Deadman> Za mě je nejjistější se podívat, kdy byly představeny modelové roky 2023 minulý rok. Bylo to mám tušení 1.12.2022.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 13:12 | Nahoru | #7810
Zdar lidi, povedlo se mi někde urvat zadní vodítko řetězu na CRF 300l,za nový chcou 1700, ale stejně plánuju výměnu rozety za větší, tak bych si chtěl udělat nějaký štelovací. Nemohli byste mi prosím někdo odměřit originální, ať se mám čeho chytnout. Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 19:17 | Nahoru | #7811
ad kauza "Michelin Tracker na předku" - dnes ověřen i na mokrém sněhu + mírně povrchově namrzlém blátíčku a musím opět nerad, ale pochválit!! Já snad ho dám na zkoušku i na zadek až sjedu tu mitasku.. Motivační fotečka pro ty, co dnes nevyjeli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 19:32 | Nahoru | #7812
EnduroOnRoad> to asi ta praha 5 v profilu moc nesedi coz? nevim proc, ale nejak me to na motorce do lesa netahne... tak dnes opet jen MTB...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 19:38 | Nahoru | #7813
assassin> do lesa bych asi taky teď nejel, mohl bych si rozbít o něco pod sněhem držku. To je homolák, na Praze 5 sníh nepadal, jen chcanky
A nejel jsem po ose..

Naposledy editováno 25.11.2023 19:40:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 19:45 | Nahoru | #7814
EnduroOnRoad> ty jo par km a tolik snehu? tady na P6 nic.. ale spousta listi a 0.5+m vrstva toho mokryho listi uz je docela bez sance, tak jsem sel pres riditka. Ten homolak bych asi zkusil... tam ale asi neni uplne easy bezpecne zaparkovat ne? ja tam kdysi jezdil nejak zadem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 19:58 | Nahoru | #7815
assassin> jo, taky jsem čuměl, když jsem přijel, byl sníh tak na půl s blátem, velký louže s tenoučkým ledem. Pak začlo sypat a během 3 hodin ježdění v chumelenici se to změnilo v to co vidíš na fotce a já ve sněhuláka. Ale bylo to krásný. Když jsem jel domů, dole v Třebáni už jen nachcáno, sníh ani náznak, to samý Praha. To parkování asi nejlíp kolem silnice buď nahoře v zatáčkovým esíčku nebo u závor, zatím žádný problémy nebyly. Louka dole už je zdolatelná jen dobrým offroudem (velký šutry, příkop a halda hlíny v cestě jako retarder). Nabij SW a dojeď, nebudeš litovat. Zatim jsem tam dlouhodobě jedinej na éčku, tak rád potkám kolegu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 20:12 | Nahoru | #7816
EnduroOnRoad> to zni jako plan, ted jsem pracovne pretizen, ale kdyztak potom dam echo. MX trate jsou sjizdne jen nektere a je tam moc narvano a ja bych na sprateleni se strojem bral trochu klidu zbytecne moc to budi pozornost...

edit> jsem ani netusil, ze jezdis na elektrice, kouknul jsem do profilu a vypada to dobre recenze perfektni a zcela vycerpavajici. To musime neco vymyslet, ja urcite potrebuju potrenovat vyjezdy, ja se jich z nakyho zahadnyho duvodu vzdy bal a v mem okoli bud lidi enduro nejezdi nebo naopak na levelu, ze nemam sanci se udrzet dve zatacky...
jen me zaujal ten motor 3kW... podle toho co pises tam budou mit neco silnejsiho, respektive tech nominalnich 3kW brutalne pretezuji - protoze surron ma taky papirove neco podobneho, na tom jsem neco malo najezdil a to je fakt hodne slaba hracka. KTM E-XC uz je docela fajn, ale ti udavaji urcite pres 15koni...
Ja jezdim v lese na mapu 30koni a ta uz je docela "vlazna" na zadni uz se tomu nechce moc ochotne, takze si tam treba pred prejezdem klady cvakam 40ps kdy se chce kolu k nebi podstatne ochotneji...
porovname, uvidis, aspon budes mit srovnani... ono ty cisla v technicke dokumentaci a v SW jsou takova ruzne vycucana z prstu... takhle z vide mi prijde, ze ti to jede jako me na tu 30PS mapu

Naposledy editováno 25.11.2023 20:30:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 20:40 | Nahoru | #7817
assassin> jo, tak tam si to budeš moct obouchat, teda chci říct spřátelit se se strojem naprosto v klidu. I přes velké zlepšení účasti je nás celoročních jezdců stále pomálu. A neboj, když to pořádně a nahlas neprdlá, myslej si ostatní většinou, že je to kolo nebo že to máš rozbitý a moc se o to nezajímaj. MX tam je taková ta malinká, ale jestli se smí SW používat i na enduro, budeš mít možnost spřátelit se strojem i na dost vysokym levelu.
Teď mi došlo, že bych asi měl vypadnout z tohohle vlákna žvanit spíš do sekce "Elektromotorky"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 20:44 | Nahoru | #7818
EnduroOnRoad> No zase to neni tak ofttopic jako kdybysme tu jeli politiku ja mam Varga v MX setupu, takze chybi trakce diky 19kolu... a taky podvozek na enduro moc neni, je to v lese brutalne tvrdy. Na MX trati kupodivu vsichni co trochu jedou Varga znaji, je to docela proflaklej stroj ...

premejslim, ze dokoupim i 18palcu zadni kolo... ale tlumice kvuli enduru preplanzetovavat nebudu... tak se to ve me porad pere, jestli to nejsou vyhozeny prachy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 21:42 | Nahoru | #7819
assassin> jj, já jsem pro něco podniknout, víc éček na jednom místě by mohlo bejt dobrodružný a fakt se rád podívám na SV na živo - tak dej vědět, když pojedeš do homole.
Já se většiny výjezdů eště před třema rokama taky docela bál (to jsem začínal) a teď už se bojim jen některejch Nedostatek talentu trvale kompenzuju pílí a intenzitou tréningů. To vede k tomu, že si víc věřím, díky čemuž se míň bojim. A když se míň bojim, líp to zajedu. Spíš než strach je to takovej respekt. Opravdovej strach tam nesmí bejt, to ti zkurví techniku. Je dobrý mít jen respekt, a ten já mám. Taky hodně pomůže ta jistota, že na to tvoje motorka má výkonově a pneumatikama, že prostě je to celý fakt už jen na tobě. Jako nutno říct, že lehká a dostatečně silná motorka v podobě éčka nazutýho do opravdovejch off gum mi hodně pomohla a odbourala ty poslední zbytky strachu a pustim se s ní do věcí, do kterejch jsem se 138kg AJP na kompromisních gumách měl už trochu obavy. A taky to samozřejmě mnohem víc vyjede, teda vlastně vyjede to všechno, když to nepodělám já. A nejvíc pomáhá stále jezdit, jezdit a jezdit.
Co se týče toho motoru - určitě ho brutálně přetěžujou, můžou si to dovolit - je tam dobrá a velká baterka a velkej kontroler. Díky velkýmu bloku motoru s olejovou náplní se to bez problémů uchladí. Ten motor vydrží jet do až 150 stC, já ho v letním horku nedostal odhadem ani na 100stC. Jako jede to na první dva kvalty fakt sviňsky, je to hlavně díky převodu. V nějakým těžkým písku a rychlosti 80 a víc by to už tak živý nebylo, protože by musel bejt už vyšší převod a prostě by to muselo mít vyšší výkon, tam se ten silnej Varg projeví. Ale na běžný endurování ti ta maximálka cca 65kmh na tu dvojku bohatě stačí a ta táhne luxusně, a na hodně technický pasáže nebo krátký ale hodně strmý výjezdy pak ta jednička s maximálko cca55kmh a ta bere naprosto brutálně, to je prostě umění udržet trakci a aby ti to neuteklo z ruky nebo nehodit to na záda, sebemenší nesprávnej pohyb plynem a jdeš.. a to už to mám celkem v ruce. Je to taky o citlivosti (průběhu) plynu, ten superrychlopal neni ideální, budu to předělávat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 22:03 | Nahoru | #7820
EnduroOnRoad> trenink udela hodne, ja letos na MX vubec nebyl, takze se bojim, ze na to sednu obracene. Zase neco malo zajedu na MTB a to jsem zas letos jezdil vic nez kdykoliv predtim.. otazka je jak hodne se skills propisi mezi disciplinama. Vyjezdy se ale na kole moc nenatrenuji

pri placani v lese mi zmizi treba 15procent baterky za hodinu a vykon se vyuzije minimalne. na MX trati to najede tech cca 35km v rukou profika, ale vetsina byla foceni, takze na ostry kola spis min. Se mnou urcite vic

vykon je tam nesmyslnej, na 60PS mapu jsem jezdil jen polnacky, pole apod... tam se to na zadni zveda i pri 90kmh... prubeh na plyny je pak uz taky moc divokej, doufam, ze to v budoucich vydanich SW umozni prizpusobit uzivateli podle pozadavku. Zatim je moznost ladit jen vykon a brzdeni motgorem (regeneraci)

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.11.2023 v 22:28 | Nahoru | #7821
assassin> notak pak je to jasný, víc jezdi na motce a nebudeš se už bát
To je strašný kladivo ten varg, moje éčko je v tomto světle jen jakési kladívko

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2023 v 02:58 | Nahoru | #7822
Jasně, Admin jet, Nicot e-beast, e-fox, můj samodomo pitbike, velimotor a spousta dalších čínskejch je všechno +- stejnej QS138V2 nebo V3 motor, tj 3kW "trvale" a 12-15kW chvilku, podle odvahy konstruktéra. 72V nom. baterka, a regulátory od 200 do 400A max, to jistě z dlouhodobýho hlediska ocení baterka, vybíjení proudem 10C :) Sur ron light bee i max bee jezdí na 60V a proto je slabší, stejně jako Talaria sting. To jsou motokola. Sice lehký, ale na můj přescent už nedostatečný.
Já měl odvahu nakrmit to jenom na 10kW, mladýmu to zatím stačilo. E-fox je o dost ostřejší (zatím neměřeno, stačí navlíct DC klešťák na drát od baterky) navíc je tam řazení (podle mě zbytečně), tak uvidíme jak dlouho to bude fungovat. V posledních pár měsích jsem seděl na většině tech strojků, sur ron Max bee je slabší než E-fox, a pocitově výrazně míň jela i KTM z r. 2018, tu bych přirovnal tak k tomu max bee, nejlepší a nejvýkonnější byl jistě sur ron storm bee (tam je jistě jinej motor), tam je navíc hafo elektroniky, takže i na skorosilničních gumách jsem díky protiprokluzu a protipřevrácení dal takový výjezdy, kam bych pěšky nevylezl... Navíc jsem v terénu neměl odvahu to ani přepnout na plnej výkon, to leda na silnici. Do 80km/h kladivo, pak už nic. Ale je to o penezích, storm bee stojí stejně jako ktm, a to už je fakt moc. U té ktm je to o tom, že to máš šanci za pár let prodat za skoronákupní cenu, číňana asi moc ne...
A samozřejmě CRF250 - když se dívám na inzeráty, tak si myslím, že bych prodal dráž než jsem koupil :)

Naposledy editováno 26.11.2023 03:10:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2023 v 09:22 | Nahoru | #7823
karelsychra> varg dava max 150A a vychazi mi to ze to je taky 10C - taky uz SW pro tuhle výkonovou mapu hlásí, ze dlouhodobe používání muze poškodit baterii - ale oni na ten vykon stejne nejde jezdit.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2023 v 10:02 | Nahoru | #7824
karelsychra> u admita tvrdí číňani vesměs že tahaj max 300A z baterky a mx výkon kolem 24kW, což je dle mýho počítání 6C (20s20p á 2500mAh 18650), navíc ten výkon je aktuální vždycky jen chvilkově v nějakým pořádným výjezdu, kde to vosolim na doraz. To by eště nemusela bejt taková trága pro ty baterky, měly by dost vydržet, jestli jsou to opravdu LiNiMnCo od CATLu. Ale je jasný, že menší proudy budou vždycky mít pozitivní vliv na životnost, o tom žádná. Já mám kontroler 500A a novější je dokonce 600A. Když to srovnám s vymazleným benzíňákem s teoretickým výkonem okolo těch 24kW, věřil bych, že to éčko ve špičkách skutečně má. Na měření klešťákem asi pozor (hallovky), budou tam různý špičky v průběhu, který hallovka asi zkreslí. Oni sice v tom foc měniči měří fáze taky hallem, ale díky řízení vědí, v jakej okamžik a co měří.. Analogovej měřák na bočníku lhát nebude, jen nevim jak to bezpečně a jednoduše přidělat a za jízdy odečítat
A u toho freerida e-xc je to asi jediná vyjímka, kdy prodat oranžádu bude dost problém. Vím už o dvou lidech, kteří ho mohli mít za hubičku a nechtějí. Výdrž baterky totiž u něj stojí za velký h... a to prostě nechceš ani za 50 tisíc, protože to nelze nijak vyřešit (blbě navrženo). Těch cca 35minut jízdy v terénu, kde já s čínou jezdím 3,5-4 hodiny je fakt žalost. V tomto směru to číňan vychytal.
Jak to bude s životností, to se ukáže až časem, pečlivě a velmi tvrdě testuju. Za rok si třeba povíme..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2023 v 11:03 | Nahoru | #7825
Mám měřák s co měří skutečnou efektivní hodnotu a umí si uložit maximum... Ono nejde o výrobce, ale jde o to, jaký články se použijí. Obecně články co vydrží velký proudy, mají tlustý elektrody a tím pádem mají ty elektrody na hmotnost menší povrch, tedy menší kapacitu. články, co dají "bezbolestně" 10C mají v 18650 max. 3Ah, ale už v datasheetu je nasaný, že vydží 600 cyklů, než jsou na 80% kapacity a zdvojnásobí se jim vnitřní odpor. Naopak články s vysokou kapacitou, co mají dovolený menší vybíjecí proudy, mají tenký elektrody, velkou plochu, tím pádem i kapacitu, a při přetěžování (obvyklá čínská kratocvíle, dát baterky co jsou tak do NB do elektrokoloběžky) jim velice rychle naroste vnitřní odpor tak, že to vypíná BMS na podpětí při každým přidání plynu. Takovejch už jsme tady měl mrak. Jediný, proč jsem šel do číňana, tak je to, že dokážu případně tu baterku rozebrat a dát do ní nový články. A nebude to za 60kKč jako u KTM, jestli je tam takovejhle válečků řádově 200 (od čínana čekám spíš 5Ah s max. proudem 10A na kus), tak je to nějakejch 500E za tyhle: https://eu.nkon.nl/...-35a-clear-wrap.html pro který by těch 200A bylo jenom lechtání, ale s menší kapacitou... - Ostatně u toho Varga je to jak, u motoru píšou 360V, tj 100 článků v sérii, a pak to vychází na nějakejch 15Ah na článek, tj 4x 21600p x 100s 400 válečků? Tady už budou muset být ty vysokoproudový z principu, jinak by je ten motor utavil hned.
P.S: bílý svinsvo už máme na zemi i na severu jižní moravy, ale zatím nemrzne, tak se mi nechce tak zablátit, navíc sedím u práce jak z trestu.
PS2: už jsem to tady někde psal, náhodně jsme se namotal do KTM centra v kitzbuhelu a tehdy prakticky nová e-xc vydržela nějakejch 25 minut, a to jsem to nehnal na krev, akorát to bylo dost do kopce, ale bez skoků, tak jsem se nebál tomu naložit. Dneska mají ten areál skoro na rovině, a možná tuším proč. Je to taková letní atrakce pro návštěvníky, když se nedá lyžovat. https://www.kitzbue...zbueheler-alpen.html

Naposledy editováno 26.11.2023 11:28:42

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.11.2023 v 13:40 | Nahoru | #7826
U varga je myslim 420V baterka, kolik článku je tam paralelne uz si nepamatuju, ale 10C je odber pri 60kW - a to tam nedokaze dyl nez par vterin držet v terénu asi nikdo :D co jsem se dival do logu, tak to nikdo zatim neotevrel pres 40kW a max tak vteřinu :D

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2023 v 11:20 | Nahoru | #7827
assassin> už ti rozumím s tím listím , včera jsme i přes rizika přecijen zařadili do tréningu taky krátký lesík, velká vrstva shnilýho listí, nad ním mokrej sníh a pod ním mokrej jíl a semtam kus oslizlé větvě.. Některé drsnější výjezdy už dost o hubu, sjezdy eště horší a to mám zánovní vzorek.. jo zlatej písek, tam mně listí nezastavilo ani v nejprudším výjezdu.
Jo a Tracker na ledě nefunguje stejně jako cokoliv jinýho bez hrotů. S večerním ochlazením se na asfaltce z potůčků udělaly ledové plotny a při zatočení jsem s éčkem vykroužil elegantní kružnici až k zemi

Naposledy editováno 27.11.2023 11:24:26

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2023 v 11:55 | Nahoru | #7828
Jojo, na mokrý hnijící listí a led pod trávou mám dodnes vzpomínku pod kolenem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2023 v 16:39 | Nahoru | #7829

Krautkopf píše: Vlnič> Indičtí jazykové říkají, že ty téměř dva metráky H.450 mají stát 182.990 Kč.


Evidentně se mě zapomněli zeptat, kolik by to mělo stát. Teď jsem četl, že v Itálii startují na 5900 eur (145 k našich?) a nejdražší verze s bezdušákama bude za 6500 eur.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.11.2023 v 17:48 | Nahoru | #7830
Krautkopf> to by byla docela agresivní startovací cena :) .. uvidíme jak to nastaví v českém rybníce :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist