globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.10.2023 v 12:34 | Nahoru | #7681
Palomoto> Ahoj, ty bastry jsou ohýbaný dural? Aby to nebyl odlitek, který hned praskne. I to jsem měl. Kdyžtak nahoď nějaký odkaz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.10.2023 v 12:57 | Nahoru | #7682

Krautkopf píše: Palomoto> Ahoj, ty bastry jsou ohýbaný dural? Aby to nebyl odlitek, který hned praskne. I to jsem měl. Kdyžtak nahoď nějaký odkaz.


Čau, vypadají nic moc, objednával mne to kámoš, tak ani nevím který bral. Bylo to z AliExpress, ale vybral černý za rozumnou cenu včetně dopravy a ty mne vzal. Ta výztuha vypadá dost tuhá a málo pružná, takže tvá teorie může být pravdivá. Co jsme měl jiný, tak vypadaly o kus víc z hliníku jak tyhle. Ale asi je budu zkracovat, tak kdyztak pošlu foto řezu

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2023 v 06:34 | Nahoru | #7683
Asi stejný mám na ostré motorce (taky z ali). Pádů zažily hodně a vydželi, ale už bych si je nekoupil. Jsou prostě "činsky" zparacované. Krátké hmoždinky do řídítek, hned to rezne... Na druhoumotorku jsem ted objednal sice celoplastové, ale aspoň "značka" Polisport. Stáli dvakrát tolik, ale přijde mi to mnohem kvalitnější než toto.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2023 v 08:30 | Nahoru | #7684
U bastru dela velkej rozdíl material - ja vozím na motardu od racetechu, ale pobere to jen mensi pády… (pomerne casto je menim) co jsem tam mel alu Acerbis tak ty vydrží násobne vic, podobne je to s bark busters.

Moc neverim tomu, ze by ty čínsky pobraly aspon to co vydrží ty racetech…

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2023 v 08:45 | Nahoru | #7685
ty z ali se vždycky protočí v té hmoždince v řídítkách, proto všechny pády zatím přežili. Měl jsem taky jedny z číny, kde byla ta hliníková výztuha snad s másla. čínu na blástry nebrat

Naposledy editováno 31.10.2023 08:46:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2023 v 19:09 | Nahoru | #7686
Palomoto> Nezvážil by jsi tu motorku?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2023 v 19:56 | Nahoru | #7687

JiriBN píše: Palomoto> Nezvážil by jsi tu motorku?



nemám kde . Ani nevím co ti to řekne, když ti zavážu oči, tak například papírově cca stejně těžká KTM 690 enduro ti jak na místě, tak za jízdy přijde že váží o 30kg víc než CRF Rally. Sám jsem dal dost na tabulky, ale u spousty motorek je důležitější osahání. Třeba dnes jsem byl kouknout na BMW 800GS a váhově cca stejný jako KTM 890 ADV, ale pocitově mnohem těžší

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2023 v 02:28 | Nahoru | #7688
Blastry kupuju sice s nápisem Acerbis, ale z číny, cca 700Kč. Dával jsem je děckám na motorky, a ti s tím mlátí o zem hodně - dokonce tak, že pukly na jedné straně spodní brýle na pitbike (po pádu spodní brýle pukla na jedné straně od dorazu až k díře pro tlumič) , ale blaster zůstal celej, jenom se trochu přemístil. No a železný řídítka jsem rovnal taky. Takže za mě dost dobrý, dají se na to koupit i náhradní plasty. Já jsem CRF už koupil s Barkbusters, ale zatím jsem je nijak moc neotestoval, ale ne že by motorka nikdy neležela na zemi :) OC je řešený blbě, tak mají krátký šrouby na stažení objímky řídítek, a blbě vyřezaný závity v té objímce. Je potřeba to protáhnout závitníkem a dát hned na startu o 5mm delší šroubek, jinak se vytrhne ze závitu a je hotovo. To se stalo známýmu hned při montáži.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.11.2023 v 09:50 | Nahoru | #7689
Moje jedina zkusenost s bastry z ciny je, ze mi prisly 2 levy a cinanek se nemel k reklamaci. Tak jsem mu dal spatny hodnoceni a smiril se s vyhozenym petikilem. Na CRF jsem objednal rovnou Polisport.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 12:42 | Nahoru | #7690

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 13:14 | Nahoru | #7691
Merhaut> hned vypadá líp když má světlo normální velikosti :D. No uvidíme jestli se tu bude zase prodávat. Já si myslím že ne.

Mě momentálně asi nejvíce zajímá CFmoto 450 mt.

Jsem hodně zvědavý co se objeví na letošní výstavě EICMA.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 13:42 | Nahoru | #7692
Jj, to CFmotp by mohl být ideální. I kdyby uhráli pár koní aby byl lepší průběh, tak 40PS by stačilo. Jem těžko říct jak zvládnout rozumnou váhu, když už ta jejich sportka má 165kg Ldyz vezmu nárůst váhu třeba MT7 vs T7, tak se bojím, že MT450 bude mít ke 200kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 14:15 | Nahoru | #7693
Fic6> Tohle?
https://moto--statio...S&_x_tr_pto=wapp
(https://moto-station.com/moto-revue/actu/cfmoto-450-mt-a2-un-prometteur-trail-de-moyenne-cylindree/651270)
Asi to nebude tak úžasné.
(ale ani KTM 390 Adventure úžasná není a lidi tu kupují)

Naposledy editováno 02.11.2023 14:18:59

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 14:25 | Nahoru | #7694
Kawa KLX 230 konečně vypadá k světu. To původní světlo bylo otřesné. Takhle fajn jednoduché enduro. Na konci píšou, že by se měla vrátit na trhy, kde byla původně - tak jsem zvědavý.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 14:32 | Nahoru | #7695
Pedl> jo asi tohle. Tady v článku o cfmoto je jedna fotka s maskovanou 450.
S tou váhou to asi bude bída no. Ale kdyby to udrželi okolo 160 tak by to bylo top.
A je škoda, že to má pořád o jeden válec víc než bych chtěl.

Naposledy editováno 02.11.2023 14:35:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 17:04 | Nahoru | #7696
To CF 450 MT vypadá zajímavě . Píšou hmotnost pod 180 fully loaded, což může být taky 179, ale zajímavý. 1 válec by tomu slušel víc

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 17:08 | Nahoru | #7697
Naopak, 2 valce by mohly byt ideal...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 17:49 | Nahoru | #7698
Slávek-TDM> na něco asi jo, ale do offu si myslím, že 1 dobře fungující válec 450 je lepší.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 17:50 | Nahoru | #7699
Dvouválec je z principu pružnější, má větší rozsah provozních otáček. Člověk nemusí furt řadit jako na jednoválci.
Ale také je konstrukčně vždy těžší než jednoválec.
180kg motorka je do terénu těžká a kdo ví jestli je to pohotovostní, nebo se z toho vyklube z prázdnou nádrží. Na asfaltu by to zase chtělo o polovinu silnější motor, alespoň 650ccm. Za mě je to kompromis, co se netrefí do potřeb téměř nikoho. To si myslím jako někdo, kdo najezdil zhruba 100.000km na 180kg 450ccm dvouválci CB450S.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 20:44 | Nahoru | #7700
https://motosvet.cz/...nim-potencialem.html
Článek v češtině o CF 450MT
Pokud má motor max. výkon v 9500-10 000ot. bude točivý a takový motory nemají "spodek", tzn do off na prd, na cestování chybí výkon.
Váha, Číňani zatím neumí (nebo nechtějí) dělat lehký motorky, 180kg pohotovostní je jen vlhký sen, realita bude 190-195kg.
Do off bude lepší CRF300Rally a na cestování Tenere, Tuareg, kdy proti těmhle 700 to bude tak -10kg vybavený (padáky atd), ale bude tomu chybět výkon...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 20:53 | Nahoru | #7701
To si zas nemyslim, ze by tocivej motor nemohl jet v nizkejch… a ta hmotnost je dana cenou, premiove materialy a technologie jsou drahe i pro cinany a pak uz by cena nebyla o tolik jinde proti zavedenym znackam…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 20:58 | Nahoru | #7702

assassin píše: To si zas nemyslim, ze by tocivej motor nemohl jet v nizkejch…


I u levnýho 2 válce objemu 450ccm?

Naposledy editováno 02.11.2023 21:01:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 21:16 | Nahoru | #7703
JiriBN> prakticky jich takovych asi moc neni… takze tezko rict. Ale ruzne 450 cb homdy, gs apod stroje tak marny nebyly…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 22:28 | Nahoru | #7704
assassin> Jenže ty motory tenkrát nemusely splňovat Euro 5

Zdá se mi, že tady ta motorka(nebo marketing vytvořený kolem ní) láká na nízkou váhu proti 700 a vyšší výkon proti 250-300, ale prostě to v při dané ceně nebude (nemůže) fungovat. A vidím v tom slepou větev vývoje... ač bych se rád mýlil....

Naposledy editováno 02.11.2023 22:37:03

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 22:34 | Nahoru | #7705
To je fakt, ale ja stejne neznam zadnej moderni 450ccm dvouvalec takze tezko rict, jestli ma problemy s nizkyma otackama.
Jednovalce nejaky jezdi a tak spatny to neni - proto mi prijde, ze by to u dvouvalce melo byt spis lepsi. Uvidime jak pojede to CFmoto…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 22:45 | Nahoru | #7706

assassin píše: To je fakt, ale ja stejne neznam zadnej moderni 450ccm dvouvalec takze tezko rict, jestli ma problemy s nizkyma otackama.
Jednovalce nejaky jezdi a tak spatny to neni - proto mi prijde, ze by to u dvouvalce melo byt spis lepsi. Uvidime jak pojede to CFmoto…



Kawa má 450ccm dvouvál upravený z 400ccm vyšším zdvihem. Nevím, jestli to u nás do něčeho montují. K té CF Moto, já bych se koupit motorku od firmy se členky komunistické strany ve vedení a vlastní stranickou buňkou bál.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 23:21 | Nahoru | #7707
Mr.Dreamer> rozhodne nechci hajit cinany, ale velka cast know how a kdovi ceho dalsiho pochazi od ktm … design od kisky… neni to uplne cistokrevny cinan.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2023 v 23:23 | Nahoru | #7708
JiriBN> Všechny motory s Euro 5 jsou chováním daleko přívětivější, než předchozí generace 4, 3, ... O karburátorech ani nemluvě. Dvouválcová Kawasaki Z400 jde naprosto plynule od 3.000 do 12.000 rpm.
Už se to tu asi v nějaké variantě (dual-sport 400 - 500 ccm) probíralo, postavit z toho moderní KLE není technický problém. Třeba strčit motor Z400 do podvozku KLR 650 , nebo udělat víc off Versys 300 s motorem 400 ccm, to vše za nějakých 160 k Kč. Horší už je to s hmotností, dnešní KLR 650 váží s benzínem přes 200 kg ... Muselo by to být primárně jednomístné, aby byla stavba kompaktnější a lehčí. Ale zase, udělat pro takovou váhu funkční offroad přední vidlici, by naprosto zbouralo představy rozpočtářů.
Opravdovým problémem by bylo vytvořit takovýto segment trhu, když na věhlasných rallye jsou povolené jednoválce a v jiných soutěžích se jasně profilovaly taky jednoválce. Jak dlouho trvalo, než Yamaha vzala roky existující dvouválec 700 ccm a vypustila Ténéré? Tři roky masírovali veřejnost, že to bude bomba. 2016 byl T7 concept, 2019 na jaře byly výstavní vzorky, podle kterých se objednávalo na pořadník bez možnosti vyzkoušení.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 12:13 | Nahoru | #7709
Podle mě zajímavější parametry než to CFmoto má nový Himl....
https://motosvet.cz/...y-moderni-stroj.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.11.2023 v 12:31 | Nahoru | #7710
JiriBN> na toho Himla se dost těším a rád se svezu. Nevýhodou je ta hmotnost, ale starej Himl má těžiště dost nízko a rozdíl jen10 kg pohotovostní hmotnosti oproti T700 se pocitově jeví jako mnohem větší. Pokud tomu bude fungovat podvozek a cena nebude přestřelená tak to může být fajn stroj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist