globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

16.10.2021 v 20:34 | Nahoru | #5161
SuperSic58> Teď už to řešit nebudu. Od podzimu do jara se bude jezdit hlavně v terénu takže to přepakování ještě povolí a potom to vyreklamuju už s větším důrazem.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.10.2021 v 20:25 | Nahoru | #5162
Když bych chtěl dát trialový pneumatiky na CRFo, tak na předek pasuje Mitas E05, ale co pasuje na zadek ? Já zkoušim hledat, ale asi se v tom blbě orientuju, protože v tich rozměrech se nic nedělá, takže to bude asi číslo typu 4,0 nebo co já vim, ale co tam bude pasovat, nevíte ? Díky !

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.10.2021 v 21:04 | Nahoru | #5163
Pajitu66> V katalogu Mitas máš vzadu doporučené rozměry ráfků.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 05:45 | Nahoru | #5164
Nemáte někdo tušení kde sehnat kost prepakování na zvýšení zadku u CRF250L?
Nebo nemáte někdo doma povalující se a k ničemu?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 08:27 | Nahoru | #5165
Používáte někdo spodní kryt přepákování který navazuje na šusplech nebo se vám to zdá zbytečné?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 09:19 | Nahoru | #5166


Yamaha wr250r. Občas si skočím i techničtější věci, proto používám. Obecně tvrdím to, že kazdý stroj s přepákovánim snižujícím světlou výšku moto by to měl v nějaký variantě mít. Veškerá energie s váhou stroje při nájezdu na překážku může trefit právě tento malinkatý nádor . Výsledek je pak jasný.
Ty motorky jsou těžký a nízký fakt dost .

Takto vypadá můj šusplech. Jízdu bez krytu přepákování si nedovedu představit.



Naposledy editováno 20.10.2021 09:21:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 09:50 | Nahoru | #5167

Libor46 píše: Nemáte někdo tušení kde sehnat kost prepakování na zvýšení zadku u CRF250L?
Nebo nemáte někdo doma povalující se a k ničemu?


Není to tak jednoduché, jak si spousta lidí představuje. Tohle je seriové provedení (jo je to celkově nízko, ale za rámem, protože CRF250L je břichoplaz)

V tomto nastavení je tam nějaká daná progresivita, tím, jak se ten trojúhelníková díl proti vidlici naklání. Se zkrácením "kostí" bude stlačování tlumiče progresivnější, ale budou taky větší síly v "kostech". Kdyby to někdo se zkracováním přehnal, tak by mohl na konci zdvihu nejen přijít o progresivitu, ale taky poškodit ty kosti nebo jejich uložení na rámu.
Prodloužením táhel se celé zavěšení snižuje a klesá progresivita. Je to měkké, ale žádná další škoda nehrozí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 10:09 | Nahoru | #5168
Kohlstein> prodávaly se sady na zvýšení podvozku tuším o 5 cm. Kratší kosti i zde ve vlakně prodávalo pár lidí, ale na žádné problémy jsem nenarazil. Stejně nakonec všichni přešli na YSS nebo Hyperpro. Ale asi taky potřebuji tuhle průpravu
Na YSS se taky chystám, ale určitě ne dřív, než za půl roku až za rok.
Teď mi tečou peníze někam jinam (stavba), vylít 10 litrů za tlumič teď nechci. Takže hledám alternativní a dočasné řešení.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 11:24 | Nahoru | #5169
Libor46> Abys dosáhl tužší pružení (ne jenom zvednutý zadek prodloužením tlumiče nebo předpětím pružiny při stejné tuhosti), tak potřebuješ zvětšit zdvih tlumiče při stejném zdvihu kola. Takže změnit pákový poměr a délky pák na tom trojúhelníkovém mezikusu. Prostě ta věc musí být větší. Maximální zdvih kola se tím zmenší.
Je to stejný princip, jakobys měl klasický dual shock systém a jednou ty tlumiče zakotvil do půlky vidlice pro větší zdvih a podruhé v blízkosti osy kola pro větší tuhost za cenu menšího zdvihu.

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.10.2021 v 22:04 | Nahoru | #5170
Počítá se, když je to 350 a dvouválec? Elefantík na prodej za 55.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2021 v 07:43 | Nahoru | #5171
Kohlstein> na tu mám spadeno já jestli na mě zbyde ,momentálně mám auto v servise, tak nemám jak pro ní zajet - to je možná i dobře

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2021 v 08:42 | Nahoru | #5172
Kohlstein> Hezký ale na běžný ježdění už to nebude.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2021 v 10:45 | Nahoru | #5173
Ani tohle možná nebude na běžné ježdění. AJP PR4 za 78
Jednak je vyšperkovaná jak od kolotočáře, a pak taky, že 2016 s čistopisem (pokud to není dovoz s RZ) na značky už nepůjde.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2021 v 10:01 | Nahoru | #5174
Na bazosi je nekolik pr5 kolem 70tis. Nedavno kolem 100 (coz je asi nesmysl).

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2021 v 21:51 | Nahoru | #5175
Věřím tomu, že podvozek s motorem jsou na tom výborné (na dual sport), takže 90 táců za čestvě zajetou (tacho 1400km) je pěkná cenovka. Ovšem po pořízení bych musel vykopat válečnou sekeru a to sekerou jít utnout ruce a rozpoltit čelo všem, kdo tvořili světla a blatníky.


A přitom bývaly doby, kdy i u Kawasaki věděli, jak má vypadat motorka ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2021 v 22:48 | Nahoru | #5176
Pravej držák na zadní stupačku je nešikovnej.Podle ,,oleštění" nezavazel jen mě.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2021 v 09:09 | Nahoru | #5177
Frantacz> Zadní stupačky se nasazují jen před STK a při prodeji ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 02:42 | Nahoru | #5178

Pajitu66 píše: Uz nejakej patek to takhle mam stvalo mi, ze jsem botou osoupaval viko motoru, tak jsem si udelal z kusu plastu malej dekl a jeste aby spojka byla tak na dva mozna jeden prst, tak prodlouzeni chodu spojky, ted se muzu stourat i v nose



Více na: https://www.motorka...99782&c=1#insert
Copyright © Motorkari.cz
Ahoj, líbí se mi ten kryt spojky. Také to mám vždy okopané. Povíš mi prosím, z čeho jsi to vyráběl? To je nějaký tvrdý plast a nebo naopak něco alá guma?

Naposledy editováno 25.10.2021 02:47:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 10:10 | Nahoru | #5179
Ještěrka_125> Je to 3mm obyčejnej plast, dost pružnej, něco jako máš třeba na knystrejch (voda do ostřikovačů) nebo tak něco podobnýho. Mě to přinesl kamarád z práce, oni tam s tim dělají a svařujou z toho nádoby. Tak jsem nejdřív si to nakreslil z kartonu a přiložil na motor abych věděl co jak má bejt dlouhý a naohejbat a pak jsem jen si to vyříznul z toho plastu a vyvrtal díry na uchycení a pohoda. Jako z obyč kanystru by jsi to taky udělal. Hlavně, že se neodírá to víko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 11:01 | Nahoru | #5180
Pajitu66> Kanystr od nějaké vody nee! To je PP a ten křehne.
Musí to být PE, takže třeba kanystr od oleje nebo některých kýblů pro zedníky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 19:20 | Nahoru | #5181

Kohlstein píše: Pajitu66> Kanystr od nějaké vody nee! To je PP a ten křehne.
Musí to být PE, takže třeba kanystr od oleje nebo některých kýblů pro zedníky.



Pokud se nepletu, tak většina plastů na CRF, KLX, AJP... je z PP.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 19:50 | Nahoru | #5182
Na zimu jsem to udělal takhle, taky rozřezaný nějaký kanystry, abych měl nohy v suchu. A neměl je promrznutý. Fungovalo to dobře. Dole jsem jen dal kus trubky, aby to bylo za co chytit. Bylo to super, v tich -16°C jezdit pak celej den, to jsem byl za to hodně rád !

Naposledy editováno 25.10.2021 19:51:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 20:08 | Nahoru | #5183
Merhaut> Kdybys se nepletl, tak bych to nechtěl. Jsou určité základní vlastnosti každého plastu a nevýhodou PP je, že degraduje UV zářením a mrazem. Nech přes léto PP kybl od primalexu na sluníčku a v zimě na mrazu. Na jaře ho smeteš po kouskách na lopatu. Tohle PE nedělá.
Pokud má někdo na plastech na motorce PP recyklační logo, tak je to silně modifikovaný PP (mix s PE, stabilizátory) a ne ta nejlevnější sračka na kanystry na vodu do ostřikovačů. Na blatníky se do PP přidává třeba 30% TPE, aby byl výsledek patřičně houževnatý.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 20:22 | Nahoru | #5184
Kohlstein> tak to je pak jiná, jestli je to ještě nějaká upravená směska , já vycházím jen z toho co je tam vylisováno, z toho běžný smrtelník vyčte fakt jen ta dvě písmena.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.10.2021 v 21:11 | Nahoru | #5185
Jaký je rozdíl ve výkonu a točivém momentu u CRF300L a CRF250R a CRF250RX? Vše na jednom dynamometru.
15% objemu navíc skoro kompenzuje rozdíl mezi ostrou a civilní, akorát tam, kde jedna končí (7000rpm), druhá teprve nabírá dech.







Naposledy editováno 25.10.2021 21:13:11

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2021 v 04:22 | Nahoru | #5186
Beranidlo> Velice zajímavé porovnání

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2021 v 08:19 | Nahoru | #5187

V pátek ráno (29.10) vyrážím z České Lípy naznačeným směrem jedná se o Trans Czech Trail. Na CRF 250L HONDA Má někdo chuť se přidat? Napište SZ

Naposledy editováno 26.10.2021 10:38:19

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2021 v 09:52 | Nahoru | #5188
jakkoli nechci hanit domácí protektory spojkovýho víka, ale já si objednal toto z aliku a není to tak drahý - celej set vyšel ccca na 1900,- sakum prdum. Teda, levá strana (altík) nesedí z CB dobře a je potřeba tam odpilovat matroš úchytů, aby to +/- sedlo, ale pravá strana je úplně přesná.
Zpracování super (mám na druhý moto i origo GB racing a nepoznáš, co je fejk) a dá se to najít i po jednitlivejch kusech.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2021 v 23:54 | Nahoru | #5189
callowsick> Jo tohle vypadá fakt hezky ! Já se spíš divim, jak to všichni mají strašně čistý a já takovou hnojnici kolikrát

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2021 v 08:20 | Nahoru | #5190
Pajitu66> No ty jí dáváš napít
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist