a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Kov píše: Dolík....> Tak, já jsem tam desítku taky nechal. Brzdovka,chladící kap. svíčky atd, no a hlavně plus napínáky rozvodáku,které mění všicvhni varaderisti.Prý kolem 50-ti tis ráda praskne pružinka napínáku,tak to všichni mění. Nevím jistě,jestli tato věc nebyla jen u prvních varader a u pozdějšíchuž se to nemusí vyzkytovat,ale riskovat jsem to nehodlal, takže navíc +4,5tisíce za napínáky. Rozvodák,ventilové vůle apod byly ok.
Ne, je to vec vsech Varader a Firestormu Prave ja mam najeto minimalne 62000km a nevim s jistotou, zda uz ty napinaky nekdo prede mnou menil...