a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
t_freedom píše: SirIndy> jako studentovi ti tedy sakra závidím...20.000km představuje s tvým motocyklem min. 50.000CZK ... to jsem jako student za rok do ježdění fakt dát nemohl
50000,- mozna tak za samotnej benzin... Vcetne spotrebaku a oprav to je spis dvojnasobek
SirIndy píše: Samotne rozvodaky jsou pry dobre a vydrzi pres 100000km ale napinaky jsou na hovno - slabnou a praskaj pruziny. Uz mi to delalo nepekny zvuky a byl jsem rozhodnutej to nekam dat, aby se mi na to podivali, ale pak jsem vymenil olej a ztichlo to. A ted nevim no, je to vzhledem k cene motorky velka investice a i samotne prohlednuti v jakem je to stavu by stalo dost...
na ty napínáky se dá dát taková zarážka kdy při prasknutí pružiny nezajede ale zůstane tam kam jsi jí nastavil. Napínák musíš pak vyměnit tak jako tak, ale je to beze škod. Zkus pohledat vtr cct stopper mod.
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
Dolík.... píše: Kov> toš máš dobré. já rozvoďák, pár podložek pod ventily, svíčky, přebroušení kotoučů a nevím, co ještě.... s pancířama, olejem atd... to stálo 20.. ale jo, mimo olejů mám zase 20 tis klid. nejmíň náchylný na výměnu je řetěz... za 500 km spolu oslavíme 50tis
Rozumím tomu dobře že jsi měnil rozvodovej řetěz dřív než sekundár?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Kov píše: Dolík....> Tak, já jsem tam desítku taky nechal. Brzdovka,chladící kap. svíčky atd, no a hlavně plus napínáky rozvodáku,které mění všicvhni varaderisti.Prý kolem 50-ti tis ráda praskne pružinka napínáku,tak to všichni mění. Nevím jistě,jestli tato věc nebyla jen u prvních varader a u pozdějšíchuž se to nemusí vyzkytovat,ale riskovat jsem to nehodlal, takže navíc +4,5tisíce za napínáky. Rozvodák,ventilové vůle apod byly ok.
Ne, je to vec vsech Varader a Firestormu Prave ja mam najeto minimalne 62000km a nevim s jistotou, zda uz ty napinaky nekdo prede mnou menil...
KIKIN11 píše: Já koupil Varadero 125 z r. 2001 a najeto mělo 15321km ;)
U 125-ky je jiná situace. Protože chybí výkon,tak ten motor každý mladík honí jak zdutou kozu. Navíc většinou chybí peníze na údržbu,takže životnost 125-ek nebývá tak veliká jako u velkých obsahů. )I ty ale dokáže ledakdo rychle zhuntovat a zničit.)Naposledy editováno 29.10.2012 18:38:48
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Hříbek píše: Mám Kawu Z1000 rok 2007 - najeto 43.000km a když ji ted chcu prodat, tak jsem bez úspěchu, protože všechny ostatní v inzerci - stejnej model max o rok mladší mají +/- 15.000km některé dokonce jen 8000km kamoš má vymazlenou R6 rok 2007 najeto 55.000km a na inzerát se mu neozval ani jeden člověk, přestože je v top stavu se spoustou doplňkama ale hold s poctivými km jsou to neprodejný stroje
ja bych se o prodej uz ani nesnazil. mozna tak na nahradni dily
btw. to foto v avataru je cesta slavkov - rousinov??
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
fanty-pepik96RR píše: cbr 900 rr r.v.96 a mohu říct, že kopance co tam byli v 7 a v 9tis. tam už nejsou. motorka už nezrychluje tak jako před třemi lety a začala žrát olej a to ji dávám do servisu s každou blbinou viz.profil. má nalítáno 65tis a stovky se určitě nedožije takže půjde z domu
A kupoval si ji novou? A nebo jetou? To že starej poctivej fároš nedá 100 tis km nevěřím. To prostě někdo před tebou huntoval a točil za studena a špatně zajel a všecko dohromdy. Starší cbr 900 rr když se o ni stará jak má a neničí se musí dát 200 tis jak nic
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
2 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Těmto blbečkům to přeju
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Bráchova stará GPZ 750 z roku 86 má najeto odhadem tak 250 000 a pořád jede jak za mlada...