a kde sou všechny ty mrtvoly? koupím nějakou hezkou, mrtvou jako dekoračku.
podle mě, lajka, co do toho fakt nevidí, všechno najede 150 - 300 tis... jen o tom nikdo z nás, co to má neví, bo mají všechy 35 tis... záleží na chování a servisu.. nebavím se o motorkách třeba r.v. 2000 a novější na okruhu... to nikdo neví...
pochlubte se s najetýma km!!! no, do 100 tis asi nepiště
moje GSXR 1000 z roku 2001 má na tacho 58 tis, podle mě tak o 30 víc a třeba za studena to pěkně mlátí, ale za tepla už to jde. ale 100 tis km dá v poho.... to TLR se sto ...a moc je důkaz, že to funguje a jde to...
staré cbr 600 f a GSF a nevím, co ještě musí najíždět...... autové hodnoty....
1 reakcí na tento příspěvek smrt motoru
Bráchova stará GPZ 750 z roku 86 má najeto odhadem tak 250 000 a pořád jede jak za mlada...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) smrt motoru
2stroke píše: Bráchova stará GPZ 750 z roku 86 má najeto odhadem tak 250 000 a pořád jede jak za mlada...
tak to má brácha z prdele kliku, protože zrovna GPZka byly dost podceněný na hlavy. Žraly oleje vrchem. Přehřejvaly se na hlavách a pak šly do háje vodítka ventilů. Nějak tam nebylo dobře vyřešený mazání vaček či co.Stačilo v parným létě projíždět městem a stát na semaforech. Každý GPZtko po studeným nastartování dělalo takový zvuky, jako moje Duckna když je dobře seřízená