Díky
Raub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?
Raub píše: Některé stříkačky jsou dost citlivé na kvalitu benzínu
Nemyslím si, spíš moc úzká regulace podle lambdy dělá problémy. Mrkni do mého profilu na můj "HD" ten má dva vstřiky, dvě lambdy a zvládá i čistý E85, takže s "kvalitou benzínu" opravdu NEMÁ problém. Už řadu let funguje stále stejně skvěle.
[quote=Raub](dost věcí se může posr... předch. příspěvek) a ty na to: No právě jako u BMW.
Nemohu souhlasit, BMW jsem měl před Yuki (také je v profilu) a stříkačka bylo to jediné, co se nepo... po zakoupení odešel náhon tacho, vyměnil jsem ho za půl hodinky, ale litr v háji zamrzí, chronicky nefungovaly patice bliken, chvíli to blikalo a chvíli ne - horší kvalita patic než u MZ150, kterou jsem taky měl. Prdlo plastové vodítko rozvoďáku a musel se půlit motor, je to na čepech které jdou proti sobě při složení karterů - jinak to prostě nevyměníš a polykači mil v USA doporučují preventivní výměnu po 50 000 mílích... to se v ČR neví, nedělá... pak jsou BMW spolehlivé motorky, když se musí preventivně rozpůlit, při tom vše ojeté vyměníš, kompletní sadu těsnění, u mé motorky i šály...
Další poruchy - něco je konstrukční vlastnost - třeba každý rok slabá baterka (rok po zakoupení nové při studeném motoru startér bral tolik, že se ABS neaktivovalo, musels vyjet z města, vypnout a znovu nastartovat motor). Ohledně ABS, přední snímač hlásil chybu, sice univerzální Bosch pasuje, ale dalších 1500 Kč v háji, a kdyby to dělal servis, cena bude 3x taková.
Ještě když mi výměnu oleje a štelování ventilů dělal servis, tak za rok nemohli vyndat filtr, roztrhali ho a vyměnili s problémy... je k němu přístup jak do Fort Knoxu a to jen proto, aby mohlo BMW prodávat speciální tenkostěnný klíč na výměnu. Filtry s maticí na dně tenkrát nešly sehnat.
Nebudu reagovat na reakce, nemá to cenu, je tu spousta lidí chytřejších než já, ale tohle jsou mé osobní zkušenosti, žádné dojmy z netu.
BMW byla super motorka, vždy jsem ji chtěl, koupil jsem ji na cesty napříč Evropou, sloužila skvěle, ale nutná "provozní údržba" je drahá, nesmyslně drahá. Teď zkouším další typ a na ježdění kolem komína (ČR a občas sousední státy) prostě bohatě stačí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 6 | 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr |
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R | paulie_gsxr | 12 | 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein |
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R | Honza-Pce | 19 | 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110 |
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R | JakobR | 1 | 26.7.2017 v 09:22 b0b4n |
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R | maro81 | 6 | 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV |