globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbec nebo stříkačka?
1.10.2012 v 15:44
Zdar, uvažuji o nákupu této motorky, ale neustále narážím při získávání informací na rozdílné názory ohledně výhod karburátoru vs stříkačka u HD. Jaký máte na to názor u tohoto modelu aa nebo i obecně u HD? Zatím jsem tuto značku neměl. Co je podle vás lepší koupit? Stříkačku nebo karburátor.
Díky
Raub
Předchozí
1 2
Následující

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 16:01 | Nahoru | #1
Někdo je milovník staré poctivé mechaniky a někdo má rád moderní elektroniku...
Je na tobě, jestli chceš chodit do garáže ladit s notebookem nebo se šroubovákem
Podle mě je sice stříkačka sázka na jistotu, ale už to není ono.

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 16:09 | Nahoru | #2
a jestli chceš bejt echt borec tak tam naláduješ karbec z vozu škoda 120.

Naposledy editováno 01.10.2012 16:09:39

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 18:51 | Nahoru | #3
Capt.Spaulding: Jikov Sedr 32 to jistí

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 18:56 | Nahoru | #4
čus na notebooku je ladění jednodušší "bez práce " pouze koupíš screaming eagle krabici za určitý peníz a máš všechny mapy k dispozici. blbý je že se to vztahuje na VIN takže když koupit tak si musíš bejt jistej co chceš
ladit karbec - na brzdě tak to stojí víc než ta krabice takže asi tak

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 19:24 | Nahoru | #5
Díky za reakce. No to co píšete jsou více méně obecná pravidla pro všechny motorky. Stejně jako horší studenej start u karbce apod. Spíše mne zajímalo jak je to s výkonem spotřebou apod. U některých motorek ten přechod značně zlepšil výkon i spotřebu (ne že by to bylo důležité u necesťáku, ale potěší, když to i málo žere:). Jak je to u HD? Dále co kvalita PHM? Některé stříkačky jsou dost citlivé na kvalitu benzínu.

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 19:27 | Nahoru | #6
HD má poměrně malou kompresi pokud nepoužiješ kompresní písty a nepujdeš přes 11:1 tak je to v poho.-. normálně N95 a vše musí fungovat jak má

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 19:48 | Nahoru | #7
Z mého pohledu ( majitele stroje s motorem HD se stříkačkou ) naladění přes pc je pohodlné a u devítikila je i znatelný nárůst výkonu , co se benzinu týká, žádné potíže s N95 jsem nepozoroval a zvláštní výhody N98 apod podle mě taky nejsou znát.

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 21:05 | Nahoru | #8
Jinak abych nepsal jen blbosti, strikacka bude určitě lepší jak na budoucí ladění tak na spotřebu, jinak pěkná guzz na fotce

Karbec nebo stříkačka?

1.10.2012 v 22:35 | Nahoru | #9
horší startování karbecu za studena?já teda nevím, ale mě to s karbcem startuje na brnknutí

Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 07:25 | Nahoru | #10
No myslel jsem tím nutné použití sytiče a podobné tanečky

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 07:27 | Nahoru | #11
JindraITC> Díky . Taky Včko jen trochu jinak uložené . Tu mám na hrabání se v ní. Italové na to dělají ideální motorky. Od moderního HDčka čekám spolehlivost a bezúdržbovost. Apropo jak je to s řemenem? Kolik se na něm dá najezdit a na kolik přijde novej?

Naposledy editováno 02.10.2012 08:35:25

Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 08:22 | Nahoru | #12
No někteří ortodoxní HD tvrdí,že stříkačka není HD,ale já si to nemyslím.A od doby,kdy sem se projel na VRodu,tak bych šel do něj a to je stříkačka.Krásný stroj,a když tě znudí kochačka dá se s ním projet i pěkná kudla.

Naposledy editováno 02.10.2012 08:22:54

Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 15:17 | Nahoru | #13
Chystam se taky pořídit své první hd a já bych šel do stříkačky. nemusíš se v tom hrabat a líp se to bude i prodávat

Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 15:25 | Nahoru | #14
No s tím prodejem bych to nebral jako dogma. Podívej se na inzeráty a jsou tam hlavně stříkačky. Tedy mluvíme-li o Rkách. Kdybych chtěl nyní karbec, tak ho u nás jetý nekoupím. Musel bych si ho dotáhnout. A to hrabání je právě otázka. Normální HDčko karbec ti udělají skoro v každé dobře vybavené dílně, kde už se nějaké to HDčko ukázalo. Ale se stříkačkou budeš asi muset do autorizovaného servisu a ten není všude.
Aaale je zase fakt, že na stříkačku je více elektronických udělátek jako je ukazatel hladiny nádrže apod. Takže je to asi dle gusta každého soudruha:)

Naposledy editováno 02.10.2012 15:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 15:32 | Nahoru | #15
víc elektroniky - víc věcí co se může posrat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?

2.10.2012 v 15:43 | Nahoru | #16
Kopriw> No právě jako u BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 14:58 | Nahoru | #17

Raub píše: Kopriw> No právě jako u BMW

myslim si ze tahle obava je scestna,bud se vyseres na motorky protoze hrozi ze vic el. vic problemu. a nebo jsi pravy srdcar co chce kus zeleza se vsim vsudy a nebudes vahat ani vterinu po karbecu....ja za sebe rikam karbec!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 17:27 | Nahoru | #18
enusim2> noo, když se podíváš jaké motorky dnes mám doma tak jestli jsem srdcař není sporu
Debata zde je o výhodách a nevýhodách obou řešení pro dobrý nákup.

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 18:19 | Nahoru | #19
Raub> hele me kamarad porad basnil o strikacce atd.ja presel na strikacku a nevim no.krom bzuceni pri zapnuti klicku jsem nic nepocitil,byl to teda objem 600karbec a 750 strikacka,ale ten karbec me bavil vic.hlavne proste ta strikacka byla o vterinu opozdena za plynem a tohle nesnasim z meho auta ale to je vec nazoru,ja zatim ve strikacce pozitivum nijak nenasel,neresil jsem ani jeden servis,z tohodle pohledu moc neporadim

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 20:58 | Nahoru | #20
Hele já bych si koupil karbec, stříkačka je možná pohodlnější ale to co umí karbec stříkačka neumí, nižší volnoběh,hrubší projev a další věci s tím spojené. Origo karbec se dával keihin a když se to osadí dynojet kitem docela slušně to funguje a svět nestojí + otevřené sání screaming eagle a výfuky to už funguje. Stříkačka běží čistěji, startuje vždy??? ale buď si sám budeš domat dělat diagnostiku nebo pokaždé do HD kde si rádi nechají vše královsky zaplatit. JInak řemen při správné udržbě a zacházení vydrží cca. 40-50 tis, replika stojí od 4000, origo 7500,-Kč, oleje stojí litr 150-170, do primáru o trochu více ale dá se použít i motorový a mění se ob výměnu. Jinak kup 1200, nové 883 se nedají tak lehce převrtat jak staré verze, a hlavně objem je objem, né že by 883 nejela ale 1200 je prostě kladivo. tak dobré pořizování!

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 21:18 | Nahoru | #21
M2Cyclone> koonečně slova co jsem očekával. K věci. No s tou dvanáctkou máš sice pravdu, ale vše je i otázka peněz a vlastně i očekávání. Já nyní jezdím na MG 500, která nemá moc ráda ježdění víc jak 100kou a já jí to ani nerozmlouvám. Jezdím podle ní a víš co? Je to super zábava, když se oprostíš od toho nutně jezdit rychle a všude za to tahat. Já si vedle svých veteránu chci pořídit něco spolehlivého, ale s podobným projevem. A na to mi motorka s 50 koníkama úplně stačí. Hlavně aby to byl dlouhozdvih. Původně jsem uvažoval o W650ce, což je úplná evropská klasika, ale kámoš mi předvedl svého sportíka a byl jsem mimo. Ten zvuk a ta aura kolem klepajícího se motoru, který jako by chtěl utíkat na před. Pochopil jsem proč lidé kupují HD.
Jo a navíc čím silnější motorka tím větší šance, že jí někde rozlámu a sebe s ní:). Zatím jsem dokázal složit skoro každou na které jsem jezdil, tak raději lítám nízko:)

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 21:40 | Nahoru | #22
jo, neřikám i 883 jede slušně, měl jsem dva sportíky 883 a dobrý, ale objem je objem, nejde o výkon, ten je určitě větší ale hlavně krouťák, tam je rozdíl znatelnej, 1200 jede ve spodu o poznání více. Hele a jestli jsi zvyklej na veterány tak si kup karbec,je to taky spolehlivý a pokud tam není s/s nebo mikuni tak to jede dole i kulturně. S/S potřebuje a chce trochu honit pak funguje super, Mikuni je opravdu více sportovní, ale kdo to chce tak super. Origo keihin je podtlakový , nic se na tom více méně nekazí a seřizovat taky není co, krom bohatosti směsi ale to se dělá pouze u nějakých uprav spojených se sáním a výfuky. Stejné karbce keihin používal i Buell a taky vpoho. Já mám teď na svém Buellu Mikuni HSR 42, otevřené sání atd, ale už ten motor v základu je jinde než 1200 sportster takže to je o něčem jiné. Já kdybych uvažoval od 1200 R tak bych koupil ještě starý karbec, myslím že se dělal do 2002, měl 4 svíčkové hlavy, lepší vačky, lepší podvozkové komponenty a docela slušně vypadal. Motor byl uloženej ještě na tvrdo, ale pokud pokuš jezdit v těch rychlostech jak píšeš tak tě vibrace nezničí. Novější 1200 R už je stejný jako všechny 1200 sportster ale jen trochu jinak vypadal.

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 21:47 | Nahoru | #23
M2Cyclone> Výhodu v 883ce Rku jsem viděl hlavně v možnosti ji překopat na 12ku, kdybych náhodou měl jednou pocit, že mi objem jak píšeš nestačí. Já rád neustále na mašinách něco dodělávám nebo přetvářím a potencionální možnost dalšího rozvoje je pro mne příjemnou možností, kterou jiná motorka na trhu nemá. Navíc jsem se na různých forech dočetl tak překopaná karbecová 883ka je silnější než 12ka rovnou z fabriky.

2 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 21:55 | Nahoru | #24
to je pravda,ale to platilo u starších ročníků do doba, kdy ještě neměli motor na siletblokách atd. I nové se dají předělat, ale už se musí měnit válce atd. U starého se válce převrtali, použily se buď písty wiseco nebo origo a upravila se hlava. Když se to správně otryskovalo tak to jelo fakt lépe. Fakt krásně běhal ten motor 4 svíčkový a bylo to z fabriky už vychytaný. Měl tuším 67 koní a slušnej krouťák, kdežko 1200 standart z té doby 61, dnes myslím 63 koní.U HD nárust 6 kkoné to je slušná porce ale vždy dost stoupá krouťák, kterej je žádanější. Já jsem taky štoural a rád se v tom kuchám, proto mě HD v tomto zcela vyhovuje, né že by se sralo, ale určitou péči vyžaduje , je to stjné jak MG.

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:08 | Nahoru | #25
M2Cyclone> no já si osobně troufám jen na ty menší zákroky, ale na ty větší mám zase známého který je fachman. Když jsem si projížděl co vše se dá na HD koupit a kolik společností na HD dělá příslušenství a náhradní díly, tak jsem užasl. Snad na žádnou značku se nic podobného v takovém objemu nedělá. Ty vlastně můžeš na HDčku vytunit úplně vše počínaje použitím jiných materiálů (kvalitnějších komponent) a konče zásadní úpravou celé koncepce.

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:09 | Nahoru | #26
M2Cyclone> Apropo neznáš Lukáše Jirouška z UL?:)

Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:18 | Nahoru | #27
Enusim: jestli u gsxr zaostava reakce motoru za plynovou rukojeti je tam neco spatne...

1 reakcí na tento příspěvek Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:19 | Nahoru | #28
ne, nebo nevím, jména si moc nepamatuji. Teď jsem zjistil, že tě tady trochu mystifikuju, mluvím o předchudci 1200 R a to o XL 1200 sport(S). Mělo to jiné brzdy, plovoucí kotouče a ty další věci. Hlavně podvozek a motor stál za to, tady si lidi této motorky moc necení, ale na bežné ježdění a na emoce je to jak dělaný a jak jsem psal nejsou tam obyč.komponenty. Přední i zadní tlumiče stavitelné, zadní dokonce s vyrovnávacími nádobkami, mnohem více dimenzované než u standartních XL!Hele nejezdí ten Luáš na Buellu Ulyses.???

(reakce na) Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:31 | Nahoru | #29
M2Cyclone> Bingo:) u nich v dílně opravují mé pacienty HD rodinka

Karbec nebo stříkačka?

4.10.2012 v 22:55 | Nahoru | #30
Super diskuze, fakt pěkný počtení po dlouhý době . Momentálně taky pokukuju po HD. Každopádně jsem tak trochu opoměl Buella... Nahatý XB 1200 je pro mě největší parchant mezi motorkama. Líbí se mi jednoduchý stroje, jak vzhledem tak technikou. od HD žeru forty-eight a u buella xb... Je možno nějak porovnat jaké jsou specifika Buella oproti HD? Myslim technika, spolehlivost, servis. Dneska se dá sehnat Buell 12ka kolem 150tis. a to už je pro mě hodně lákavý. Poslední bike jsem měl speed tripla 02, ale tohle je ještě větší stylovka.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hydroštely - ventily Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 6 18.9.2018 v 21:32 paulie_gsxr
Svicky a prevodak Harley Davidson XL 883R paulie_gsxr 12 12.9.2018 v 18:31 Kohlstein
Pneu na H-D Harley Davidson XL 883R Honza-Pce 19 1.12.2017 v 00:08 SRLEvladan110
Rozdíl mezi HD Sportster R a HD For... Harley Davidson XL 883R JakobR 1 26.7.2017 v 09:22 b0b4n
brašny na 883R Harley Davidson XL 883R maro81 6 9.5.2017 v 16:20 MartinNTV


TOPlist