globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kritika Aspiritu vs italská motorka
No, on když někdo je nasranej na servis, tak se o tom velice rád podělí. Když je se servisem spokojený, tak je obvykle zticha.
Tak se podělím o kritiku servisu firmy Aspirit, při záruční opravě mé MG Stelvia.

Motorka jela, jen přestala dobíjet. Přijel jsem na ní do Aspiritu, všichni naprosto v poho. Motorku převzali s tím, že mi dají vědět po telefonu až to bude hotový. Na servis tam stálo ve frontě odhaduji tak 12 motorek, včetně skůtrů.
Druhý den, cca ve 14 hodin mi volali že je motorka opravená, že někde pod nádrží zahaproval jen nějaký konektor, tak ho prostříkli, zaizolovali aby se do něj nedostala vlhkost a všechno je ok.

Motorku jsem si převzal, všichni usměvaví a v pohodě, včetně mě.

Takže za mě Aspirit


Naposledy editováno 21.09.2012 21:47:14

Blokovaní uživatelé: Janek

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 16:51 | Nahoru | #31

Michal1011 píše: Bože cestovateli, to byl jen příííklad.!

Já pořád nechápu za co je chválíš ? Za to že Ti servis opravil motorku a nevyhodili Tě ?
Nebo za to že se usmáli a byli příjemní ?



on tim chtel rict, ze kazdej na ten servis nadava, ale pritom tam v zivote nebyli... Ten kdo byl nema spatne zkusenosti

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 17:30 | Nahoru | #32
kucíííí a není lepší si koupit každej rok novou aby jste nemuseli chodit do servisu

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 18:05 | Nahoru | #33
Počkat, tady je řeč o TOM konektoru?

... no, pokud je to u MG na podobnou notu jako u RSV a spravili to izolačkou, tak to mnohé vysvětluje a můj názor na aspirit zůstává neměnný...

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 18:15 | Nahoru | #34

SPEEDY21 píše: kucíííí a není lepší si koupit každej rok novou aby jste nemuseli chodit do servisu


, jenže Seikos si právě novou motorku koupil a problém se servisem to jak vidno neřeší .
Nebo si koupit ještě starý poctivý stroje .

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 18:53 | Nahoru | #35
to je běžný projev italského motocyklu. Ti měli opravit na počkání.

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 18:55 | Nahoru | #36

SPEEDY21 píše: kucíííí a není lepší si koupit každej rok novou aby jste nemuseli chodit do servisu



Bejvávalo, dneska dost nechápu jak ty novinky můžou vůbec rozchodit v továrně!

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 22.9.2012 v 18:57 | Nahoru | #37
Místo psát takové hovadiny, rači si vyčištěte zuby!
Magoři jsou všude kolem!

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 19:23 | Nahoru | #38
já bych to opravil tak, že bych ustřihl ten konektor a dal bych to pájkou na tvrdo a bylo by to na pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 21:50 | Nahoru | #39

Muňos píše: Místo psát takové hovadiny, rači si vyčištěte zuby!
Magoři jsou všude kolem!



Přesně tak.

Nejlepší jak tady píše nějakej vocas s Kawasaki že by motorku do Aspiritu nikdy nedal Geniální

Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 22:54 | Nahoru | #40
Motorka za hříšný prachy, co přestane v záruce dobíjet... Kde to sme?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 23:29 | Nahoru | #41

seikos píše: Přesně tak.

Nejlepší jak tady píše nějakej vocas s Kawasaki že by motorku do Aspiritu nikdy nedal Geniální


Asis tu pointu nepochopil. Jinak já nepotřebuju Kawu dávat do žádnýho servisu, bo si na to vystačím sám nebo mám kamarády, co poradí.
Já vocas jsem i když to můžeš napsat i slušnějc. A jenom jestli náhodou není větší vocas ten, co si dá opravit (musí dát opravit) do servisu motorku, vlastně pořádně neví, co mu s tím udělali a ještě za to píše oslavnou ódu na m.cz

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

22.9.2012 v 23:31 | Nahoru | #42
Janek>

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 08:27 | Nahoru | #43
Seikos když už jsi tady načnul tuto story nemůžeš sem hodit fotky co je to za konektor a jak to servis vyřešil v reálu. Zanechte emocí. Mimochodem bylo skoro lepší si to pokusit vyřešit sám. Zkoušel jsi najít závadu? ono jet bez dobíjení x km se dá tak kousek. předpokládám že Ti přestal jít otáčkoměr, musel jsi vypnout světla - jestli to teda na steviu jde. Můžeš nám to trochu popsat víc. Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 08:47 | Nahoru | #44
Vladimir> Osobně bych se do elektriky na motorce v záruce nepouštěl.Pokud přestala dobíjet,tak to byl nejspíš svazek od alternátoru,případně od/k regulátoru.Pokud to byl ten od alternátoru,je taková oprava dočasná.Jestli pomohlo prostříknutí a vyhnat vlhkost,tak to mohla být klidně jen kontrolka dobíjení
Mám mašinu cca 25 let starou,ale na dobíjení jsem nemusel šáhnout nikdy.A to ani na těch dalších co jsem měl.Moc by mě zajímalo proč přestane dobíjet zánovní mašina v záruce....

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:07 | Nahoru | #45

Janek píše: Asis tu pointu nepochopil. Jinak já nepotřebuju Kawu dávat do žádnýho servisu, bo si na to vystačím sám nebo mám kamarády, co poradí.
Já vocas jsem i když to můžeš napsat i slušnějc. A jenom jestli náhodou není větší vocas ten, co si dá opravit (musí dát opravit) do servisu motorku, vlastně pořádně neví, co mu s tím udělali a ještě za to píše oslavnou ódu na m.cz



Když si koupíš novou motorku a dostaneš na ní záruku 4 roky jako já, tak fakt do servisu s ní jezdíš a nemusíš otravovat kamarády, nebo si mazat vlastní ruce. Na tom nevidím vůbec nic špatného.
Pokud máš 20 let starou motorku která nemá žádnou elektroniku a pouze kovářskou mechaniku, tak si přirozeně troufneš si udělat základní servis doma sám.

Asi nechápeš naše rozdílné situace. Já nepotřebuji vědět jakým způsobem motorku opravili. Jakožto majitel nové motorky jezdím do autorizovaného servisu s důvěrou, že nic nelepí trafopájkou a neoblepují americkou páskou. A v zásadě mě nezajímá způsob, zajímá mě výsledek.

Naposledy editováno 23.09.2012 09:12:50

1 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 09:11 | Nahoru | #46
Je to tu furt stejný... jeden napíše, že mu mašina přestala dobíjet a že jí zavezl do servisu. V servisu(jenž má dost dvojakou pověst) se na něj usmívali, motorku opravili(zákazníkovi řekli, co bylo za problém) a s úsměvem a přáním krásného dne ho vyprovodili. Zákazníkovi se přístup líbí a tak se chtěl podělit o pozitivní emoce...

Co někteří z tak jednoduše napsaného příběhu dokáží udělat, mě fakt neustále překvapuje.
Janku, co budeš na Xměsíců starém Stelviu v záruce doma dělat v garáži?To bys asi byl magor ne? Jak víš, že mu nesepsali protokol a nenapsali do něj "netěsnost konektoru A, zaizolováno servisním kitem B"? Jak víš, že neudělali diagnostiku? Co by sis s tvejma kamarádma asi tak udělal na elektrice nový motorky která má ECU a hromadu elektroniky a nikdy nevíš co čím odpálíš...
Srovnávat tvojí zkušenost s mašinou z r.95 je fakt nebetyčnej oportunismus nejtěžšího kalibru...

Je to jako moje vlákno o tom, že někdo na Ještědu rozlil naftu ...skončilo to vypisováním poplachových směrnic hasičů a diskusí o rozpočtu pro jednotky v různých regionech ...fakt síla tady.

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:17 | Nahoru | #47
Anti> nic o elektrice neříkám, ale v případě že mi guzzi nedobíjí tak z vlastní zkušenosti na mých starších guzzinách vždy stačilo zkontrolovat dva konektory od regulátoru. takže pokud bych to měl do servisu dál a nebránilo mi v tom x neznámejch tak se juknu aspoň na toto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:23 | Nahoru | #48

Vladimir píše: Seikos když už jsi tady načnul tuto story nemůžeš sem hodit fotky co je to za konektor a jak to servis vyřešil v reálu. Zanechte emocí. Mimochodem bylo skoro lepší si to pokusit vyřešit sám. Zkoušel jsi najít závadu? ono jet bez dobíjení x km se dá tak kousek. předpokládám že Ti přestal jít otáčkoměr, musel jsi vypnout světla - jestli to teda na steviu jde. Můžeš nám to trochu popsat víc. Dík



Ono toho na tý motorce moc nezjistíš. Zkoušel jsem se podívat do hlášení poruch ECU, vymazat chyby (které tam nebyly) a pak už zbývá jen rozborka.
Propátral jsem nějaké zahraniční diskuse o možném problému a usoudil jsem že se do toho nebudu hraba. Proč taky, když je motorka v záruce.
Projevilo se to tak že přestaly svítit přední světla. Světla zřejmě řídí ECU a rozsvítí je pouze pokud detekuje šťávu od alternátoru.
Postupně jsem sledoval jak mi za jízdy klesá palubní napětí, pod 9V mi zhaslo Gipro. Pod 8V mi zhaslo podsvícení palubky, pod 7,5V začala motorka cukat za jízdy a při 7,2V chcípla. To už jsem byl samozřejmě na cestě domů a chcípla mi 500m od baráku

Konektor fotit nebudu. Je pod nádrží, tzn sundat boční kapotáže, odpojit palivový management a zvednout nádrž. A na to jsem kvůli jedné fotce přespříliš pohodlný

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:44 | Nahoru | #49
seikos> ok, aspoň víš pro příště co s tím. palubní nářadí na cesty sebou. aspoń že seš klikař, mě by to chcíplo v tunelu bez signálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 09:52 | Nahoru | #50
t_freedom> Nechápu. proč to tu obracíš. Nepsal jsem nic o tom, že by někdo měl opravovat něco v garáži, neporovnávám žádný motorky vůči sobě a vůbec o nic z toho mi nešlo.
Já se jen pozastavil nad tím, proč tu někdo napíše oslavnou ódu na servis, který podle mě neudělal ani to základní, co udělat měl. Vytrhuješ věci z kontextu a jen odbočuješ od toho podstatnýho. Když Seikos tu ódu napsal, tak mohl jednoduše odpovědět na 3 jednoduchý otázky, který jsou v příspěvku č.8 a k tomu hodit scan reklamačního protokolu a bylo by hned třeba jasněji. Jenže místo konstruktivních věcí mě tu bude nazývat vocasem a psát ve smyslu, že "účel světí prostředky" (v zásadě mě nezajímá způsob, zajímá mě výsledek)
Ve skutečnosti je třeba důvod Aspirit pochválit, ale pořád mi k tomu chybí jediný pádný argument (úvodní příspevek jsou jen řeči).
Rozumím tomu, že když si někdo koupí novou motorku, tak musí mít pocit toho, že udělal dobře a přesvědčovat ostatní, že má k tý nový motorce i "perfektní" servis, je způsob, jak se v tom ujistit . Ostatně o nic jinýho v tomhle vlákně ve skutečnosti nejde - pouze o jedno Guziňácký ego.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

Skvělá odpověď, děkuji! 23.9.2012 v 10:20 | Nahoru | #51
Janek> dle mého skromného názoru jsi začal převracet věci ty. Domyslel sis 1/3 příběhu...opravili izolačkou, neudělali diagnostiku a nedali protokol. Na co by tu měl cokoli scanovat proboha? On měl jen dobrou zkušenost, nic víc...nic dokazovat nemusí.
Máš jen obrovskou potřebu napsat to, že jsi vlastně zkušenej servisák, takže jasně znáš procedůry a víš oč běží...ale Seikos nic takovýho psát asi nechtěl...udělej si svoje vlákno v reakci na Seikose a napadni jeho postup "vágního" popisu průběhu záruční opravy...tady to o tom není.
To že tě někdo dneska v servisu nechá koukat pod ruce není vůbec běžný a já o svý motorce vím dost jen proto, že servisák v autorizovaným servisu je můj kámoš. Hromada lidí nemá na to aby chápala podstatu...jsou to ITáci, ekonomové nebo prostě technický nuly. Ikdyž jim napíšeš do protokolu, že závada byla na výstupu I34 z PLC 98-protože relé 45 nepustilo proud do čidla teploty A63 - stejně vezmou motorku a odjedou s velkou neznámou.
Příspěvěk č.8 ...sorry, ale po příspěvku č.6 bych tě do prdele poslal taky ! Nejdřív si to po sobě přečti a pak možná pochopíš, proč Seijos nebyl (řekněmě eufemisticky) příliš vstřícnej.

Rozumím tomu, že když si někdo koupí novou motorku, tak musí mít pocit toho, že udělal dobře a přesvědčovat ostatní, že má k tý nový motorce i "perfektní" servis, je způsob, jak se v tom ujistit . Ostatně o nic jinýho v tomhle vlákně ve skutečnosti nejde - pouze o jedno Guziňácký ego


jsi asi trochu mimo...šlo o to, že na Aspirit tady hází hnůj kde kdo....možná oprávněně.Prý tam dokážou zprasit i triviální blbosti... Seikos jen napsal, že o něho se postarali dobře...jako zákazník to ocenil. Dál v popisu nešel. To, že ty potřebuješ scany a dobrozdání 3dalších znalců jestli je to pravda, to je věc tvých představ. A ohledně ega jiných, bych ve světle tvých reakcí a popisů toho, jak si pracoval v servisu a vše dělal dle předepsaných postupů a jak jsi zkušený ve světle záručních oprav, bych bejt tebou brzdil...

Naposledy editováno 23.09.2012 10:31:10

2 reakcí na tento příspěvek Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 10:39 | Nahoru | #52
Na chválení je brzo ne. To je jako koupit novou čínu a druhej den psát - spokojenost, furt funguje

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 11:07 | Nahoru | #53
t_freedom> Nemáš ty náhodou taky italskou mrotordku? .
A ptože ty postupy znám, proto jsem psal, že není za co chálit. Kdybych je neznal, tak si řeknu dobrý servis ja si řekl Seikos, protože blaze je nevědomím

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 11:19 | Nahoru | #54
Janek> ...jo mám hroznou italskou mrdku mám jí hrozně nerad a koupil jsem jí jen abych o ostatních mohl říkat že maj "rejži" ...
Přeju ti tvoje osvícení...z toho co Sejkos napsal nejde objektivně žádnej závěr udělat...ty jsi ovšem závěrů udělal hned několik...tedy chtěl si zmlátit čokla, hůl sis vyčaroval...
...zaizolovali to izolačkou(jinak to přeci nejde...v obou slovech je "izo")bude to stále propouštět, brodit se nebude moc(jako by o to někdo s 270kg mastodontem stál) ...protokol nenapsali, diagnostiku neudělali, závadu nezná ...prostě Seikos je pitomec a oni jsou hajzlové... sečteno podtrženo...

Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 12:02 | Nahoru | #55
Mě osobně by zajímalo,jak to spravili.Tím spíš,že je to nová motka a v záruce.Zlatý moje esvo,šlape bez problému Taliáni jsou vyhlášení"spolehlivou elektrikou"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 12:50 | Nahoru | #56

Milosek.m píše: ja se spiritem taky nemam problem,jen jednou chteli abych uhořel,nedotahli šroub od benzinovy hadice,ale co jsme lidi, stane se jeto chyba jednotlivce ne celku



no ty voe...to byla anabáze... nejdřív buďte tam v osm ráno, jak kokot vyzvedávám v půl osmý RSV u miloska.m a jedu jak magor do "best off" servisu A-Spirit, na místě se dozvídám, že servis funguje od devíti, no nic chyba v převaděči spojitosti...mezitím už hulím třetího vajgla a pičuju na italy , kolem jde nějakej člobrda z jinýho sektoru Vrbovky a slyší jak si tam mumlám něco o hajzlech italskejch s kámošem po telefonu s kterým si domlouvám odvoz od Vrbovky...se soucitem majitele italský motorky mi donesl na uklidnění a zkrácení čekání kafe ... Konečně jsem se dočkal a jdu na příjem do servisu, hned mě zarazily dvojí ceny...jedny pro majitele itala koupeného v offico síti Aprilia v ČR a druhý pro zbytek (individuální dovoz atd...)...no nic, po chvíli dohadování s magorem za pultíkem, že jsem to u japan servisů nikdy neviděl, jsem dostal zakázku na seřízení ventilů a na dotaz kdy to bude, že prý mi zavolaj ať jsem na telefénu, OK... Jdu ven zavezu motku do dílny a jdu čekat na kámoše co má přijet autem...Ten vůl přijel na motorce, hrklo ve mě, bo se bojím jako batoh jak sviňa, no v kombošce se mi busem nechtělo, on prej, hele je hezky dáme kafe v Davli, říkám OK, ten magor jel jak hovado a ještě je širokej takže se ho držím za kapsy od bundy, no málem jsem se posral, ale dobrý, no, okolo půl druhy telefon z A-Spiritu, že je to OK a můžu si přijet, dojel jsem tam s kámošem úplně zelenej strachy z jízdy...Zaplatím, přeberu moto, naštípnu a jdu si oblíct helmu a rukavice, mezitím kámoš ukazuje jak z kapoty cáká benzin jak z tepny, takže zas do dílny na reklamaci, omluva žádná, prej co chcete od takhle starý mrchy, tam může odejít kdeco, už nasranej jsem řekl, že za ty prachy co chtěj by mohli být alespoň slušní k zákazníkům...no vyslechl jsem si zas od mamrda za pultíkem něco v tom smyslu, že jim mám políbit zadel, když jsem tu motorku nekoupil u nich a pak je hrozně obtěžuju, že s tím jedu k nim na servis, zatím přišel mechanik a říká, hele sorry, zapoměl jsem dotáhnout hlavní palivový benjo, říkám OK, stane se...tohle beru, ale toho kripla za pultem jsem chtěl tahnout za tou starou mrchou v plavkách...připomínám, že je to cca 4 roky zpět, prý už jsou tam jiní lidé a OK

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 13:07 | Nahoru | #57

bledemon píše: Na chválení je brzo ne. To je jako koupit novou čínu a druhej den psát - spokojenost, furt funguje



Na to že je kupovaná v lednu, tak k dnešnímu dni mám najeto 25500 km. Zdá se ti to málo? Byla to první závada za celou dobu, což si myslím že je úspěch. Leckerá jiná motorka má po těchto km (tedy podle názoru spoustu zdejších rádobyodborníků) mrtvej motor

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 13:09 | Nahoru | #58

Janek píše: t_freedom> Nemáš ty náhodou taky italskou mrotordku? .
A ptože ty postupy znám, proto jsem psal, že není za co chálit. Kdybych je neznal, tak si řeknu dobrý servis ja si řekl Seikos, protože blaze je nevědomím



asi tu mrdku prodám a koupím si 20 let starou rezavou Kawasaki. Okamžitě mi vyskočí IQ minimálně o 10 bodů

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 13:20 | Nahoru | #59

Janek píše: t_freedom> Nemáš ty náhodou taky italskou mrotordku? .
A ptože ty postupy znám, proto jsem psal, že není za co chálit. Kdybych je neznal, tak si řeknu dobrý servis ja si řekl Seikos, protože blaze je nevědomím



ac nemam italskou motorku a Aspirit neznam... myslim, ze uz kolem sebe jen kopes... s disrespektem jsi zacal Ty, tak se nediv, az Te nekdo posle nekam... Zatim jsou tu lidi na Tebe dost vstricni :)

(reakce na) Kritika Aspiritu vs italská motorka

23.9.2012 v 13:28 | Nahoru | #60

dewwil píše: no ty voe...to byla anabáze... nejdřív buďte tam v osm ráno, jak kokot vyzvedávám v půl osmý RSV u miloska.m a jedu jak magor do "best off" servisu A-Spirit, na místě se dozvídám, že servis funguje od devíti, no nic chyba v převaděči spojitosti...mezitím už hulím třetího vajgla a pičuju na italy , kolem jde nějakej člobrda z jinýho sektoru Vrbovky a slyší jak si tam mumlám něco o hajzlech italskejch s kámošem po telefonu s kterým si domlouvám odvoz od Vrbovky...se soucitem majitele italský motorky mi donesl na uklidnění a zkrácení čekání kafe ... Konečně jsem se dočkal a jdu na příjem do servisu, hned mě zarazily dvojí ceny...jedny pro majitele itala koupeného v offico síti Aprilia v ČR a druhý pro zbytek (individuální dovoz atd...)...no nic, po chvíli dohadování s magorem za pultíkem, že jsem to u japan servisů nikdy neviděl, jsem dostal zakázku na seřízení ventilů a na dotaz kdy to bude, že prý mi zavolaj ať jsem na telefénu, OK... Jdu ven zavezu motku do dílny a jdu čekat na kámoše co má přijet autem...Ten vůl přijel na motorce, hrklo ve mě, bo se bojím jako batoh jak sviňa, no v kombošce se mi busem nechtělo, on prej, hele je hezky dáme kafe v Davli, říkám OK, ten magor jel jak hovado a ještě je širokej takže se ho držím za kapsy od bundy, no málem jsem se posral, ale dobrý, no, okolo půl druhy telefon z A-Spiritu, že je to OK a můžu si přijet, dojel jsem tam s kámošem úplně zelenej strachy z jízdy...Zaplatím, přeberu moto, naštípnu a jdu si oblíct helmu a rukavice, mezitím kámoš ukazuje jak z kapoty cáká benzin jak z tepny, takže zas do dílny na reklamaci, omluva žádná, prej co chcete od takhle starý mrchy, tam může odejít kdeco, už nasranej jsem řekl, že za ty prachy co chtěj by mohli být alespoň slušní k zákazníkům...no vyslechl jsem si zas od mamrda za pultíkem něco v tom smyslu, že jim mám políbit zadel, když jsem tu motorku nekoupil u nich a pak je hrozně obtěžuju, že s tím jedu k nim na servis, zatím přišel mechanik a říká, hele sorry, zapoměl jsem dotáhnout hlavní palivový benjo, říkám OK, stane se...tohle beru, ale toho kripla za pultem jsem chtěl tahnout za tou starou mrchou v plavkách...připomínám, že je to cca 4 roky zpět, prý už jsou tam jiní lidé a OK



Tenkrát to k smíchu určitě nebylo, ale sepsaný je to moc hezky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek


TOPlist